Emmagaala 2025
Ajatuksia?
Mielestäni kiusallinen tuo Benjamin ja Bess.
Kommentit (199)
Mä oon varmaan boomermummo henkisesti mutta mitä tää musiikki on.. en pysy enää perässä. Joka biisissä puhutaan paskasta ja on sika siistii voittaa. T. 32v
Olga on niin seksikäs. Himoitsen.
Benjamin lopetti e pillerit ja lihoi?
Mikael Gabrielilla oli aika hotti lookki.
Aivan karseita asuja, ei istu, materiaalit näyttää halvoilta. Yhtään tyylikästä ilmestystä ei koko gaalassa ollut.
Tulisi jo nyt se Mokoman ja Pehmoainon yhteisesitys, niin ei tarvitsisi koko iltaa odotella.
Ilmaisruudusta katson suorana, toivottavasti ei tule mainosten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan boomermummo henkisesti mutta mitä tää musiikki on.. en pysy enää perässä. Joka biisissä puhutaan paskasta ja on sika siistii voittaa. T. 32v
Se on sitä naisten voimaantumista!
Nää palkinnot on aina ennalta sovittuja yhdelle artistille. Ketä nyt nelosmafia kulloinkin haluaa nostaa esille.
Ja en voi sietää tuota Mirellaa.
Mirella ei osaa laulaa, miten voi voittaa.
Nyt siirryn seuraamaan Ruotsin mellofinaalia suorana, Emma-gaalasta katson loput huomisen uusinnasta.
Onko tuo Olga se saippusarjan yhden ilmeen ( naama aina norsunvtulla) näyttelijä?
Bejamin ja bessin esitys muuten ok mut olipa halvan näköset vaatteet.
Nykyajan popmusa on niin paskaa ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan karseita asuja, ei istu, materiaalit näyttää halvoilta. Yhtään tyylikästä ilmestystä ei koko gaalassa ollut.
Karnevaalipukeutumista.
Suoraan sanottuna v*ttu mitä p*skaa. Koko gaala.
Yritin katsoa, mutta jäi 30 sekuntiin, toisella kanavalla putous ei mitään katsottavaa.
En kyllä yhtään ymmärrä Mirellan hehkutusta, ei tuo Timanttei nyt niin ihmeelliseltä kuulostanut.