Miksi naiset hullaantuu muhun?
En ymmärrä mistä tämä johtuu. Riittää, että vain olen oma itseni. Missä tahansa liikun niin naisten päät kääntyy, nuorten ja vanhempien. Jopa miestensä seurassa olevat hymyilee ja flirttaa mulle. Tämä on kiusallista, koska en arvosta uskottomuutta, enkä mitenkään rohkaise heitä. Flirttaako av-palstan daamit vieraille miehille oman miehensä läsnäollessa?
Kommentit (19)
Sellaiset psykoosit sitten tulilla.
Pieni flirtti sallittakoon puoleen ja toiseen.
Jami, kaakao on kupissa ja pullaa pöydässä. Alahan tulla.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota itseäsi niin vakavasti. Mitä siitä, jos hymyilevät. Se on vain hymy. N
Miehensä eivät niin arvosta näitä hymyjä ja helliä katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehensä eivät niin arvosta näitä hymyjä ja helliä katseita.
Sitten niiden naisten pitää puhua miehensä kanssa Että "Olipa hauskannäköinen mies siinä postin pisteellä".
Ap ei osaa edes vastata av palstalla.
Hymy ja katse johonkin tyyppiin oman miehen seurassa=hullaantuminen?
Vierailija kirjoitti:
Jami, kaakao on kupissa ja pullaa pöydässä. Alahan tulla.
Kiitos. Saako piparia jälkkäriksi?
Hymyilykin on nyt sitten hullaantumista. Hohhoijakkaa. Tulee mieleen mun eksän kaveri, se oli ihan kunnon puliukko ja katteli itseään peilistä huutaen "JumA LAUTA mä olen komea!!"
Ei paljoa vaadi että mies pitää itseään adoniksena.
Jerry-pieni, ei sua kukaan rakasta. Kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilykin on nyt sitten hullaantumista. Hohhoijakkaa. Tulee mieleen mun eksän kaveri, se oli ihan kunnon puliukko ja katteli itseään peilistä huutaen "JumA LAUTA mä olen komea!!"
Ei paljoa vaadi että mies pitää itseään adoniksena.
Naurahdin.
Hei, miksi ap ei vain hymyile takaisin ja jatka elämäänsä?
Naiset ajatelleet, että olet joku jälkeenjäänyt, jolle täytyy hymyillä kuin lapselle.
No siis mulla on tää sama ongelma naisena. Kaikki ihastuu muhun. Siis aivan kaikki miehet naiset kissat koirat jopa pikkulapset. Joskus olen saanut kuulla, että mulla on ihana energia, että johtuisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajatelleet, että olet joku jälkeenjäänyt, jolle täytyy hymyillä kuin lapselle.
Niinkö sinä teet? Hymyilet alentavasti heille.