Persut tarjosivat suklaamunia naisille naistenpäivän kunniaksi
Kommentit (48)
Tässä persujen tekemä Tupla mainos. Taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Tässä persujen tekemä Tupla mainos. Taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla
😂😂😂😂😂
Ei oo totta! Onko ne oikeesti tarjonnu jotain feikkimunaa äänestäjille. Ei voi olla!!
Huih! Pelästyin jo, että olivat tarjonneet kumimunaa.
Minäkin sain, joten sen vuoksi ääneni menee perussuomalaisille. Hyviä olivat. Suorastaan sulivat suussa.
Joo, oli varmasti "läpällä" tehty tapahtuma. Mutta kun persut itse korostavat sitä, että pervoilu saa nyt loppua, niin onhan tämä kummallista. En tiedä kumpaa loukataan enemmän - naisia vai tummaihoisia?
Nyt odotan vain kommentteja, että olen kateellinen, koska en ole itse saanut munaa - kertoo jotain keskustelun tasosta?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain, joten sen vuoksi ääneni menee perussuomalaisille. Hyviä olivat. Suorastaan sulivat suussa.
Kuten persujen vaalilupaukset.
Jotku saavat ilmaiseksi tummaa munaa ja minä vihreitä äänestävä feministi en! Missä on tasa-arvo valtuutettu ja yhteiskunnan inhimillisyys?
AHDISTAA
Perspyyhkeiden huumori on jämähtänyt 90-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut persuja tuolloin, oli hyvää aikaa. Klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Persut pitää rajat sen verran tehokkaasti auki, että hyvä sunkin hitaasti totuttautua suklaamunaan. Paatuneille persuille tällästä kivaa treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Huih! Pelästyin jo, että olivat tarjonneet kumimunaa.
Tai Alania.
Luin X:stä, että Sebu olis sponsoroinu tän tapahtuman. Olishan se pitänyt arvata.
Nee###in munaa tarjosivat. Mitä takikääntäjiä.
Ajatus Laukaan persujen naisista ei ihan hirveesti sykäyttele. 😂
Taidat olla vähän kade, kun tulit avautumaan..
Oliskos tehnyt sinunkin mieli saada suklismjunaa?