40+ naiset, mitä haluatte mieheltä / miehestä?
Tältä palstalta saa aika ajoin lukea, että 40+ nainen ei halua / tarvitse miestä mihinkään ja välillä saa lukea, että 40+ miehet ovat nirsoimmista nirsoimpia. Vaikuttaa siltä, että moni nainen kuitenkin haluaisi itselleen miehen. Miten tämä asia nyt on ja mitä naiset mieheltä haluavat?
Yhdessäoloa ja kumppanuutta, seksiä ja läheisyyttä, arkea ja yhdessä asumista, yhteisiä harrastuksia, viikonloppureissuja Eurooppaan ja kiireettömiä hotelliaamuja, elokuvailtoja pizzan ja viinin kera vai mitä?
Kommentit (8)
En halua enkä tarvitse mitään miehiltä, olen vapaaehtoisesti sinkku. Jos joskus mieli muuttuu, niin haluaisin seksiä (kovaa kullia eikä semilerppua), hyviä juttutuokioita, yhteisiä lomamatkoja ja leffailtoja, lenkkeilyä. Kotiini en ota vaivoiksi, liian työlästä. Tetveisin N48
Vierailija kirjoitti:
En halua enkä tarvitse mitään miehiltä, olen vapaaehtoisesti sinkku. Jos joskus mieli muuttuu, niin haluaisin seksiä (kovaa kullia eikä semilerppua), hyviä juttutuokioita, yhteisiä lomamatkoja ja leffailtoja, lenkkeilyä. Kotiini en ota vaivoiksi, liian työlästä. Tetveisin N48
Tasan sama vastaus! Ja olen ollut tätä mieltä jo viimeiset 15 vuotta, en vasta nelikymppisestä.
n45
Mä olin sinkkuna noin nelikymppiseksi, jotain pettymykseen johtaneita kokeiluita oli nuorempana. Nyt suhteessa 9 vuotta.
Suhteessa arvostan eniten sitä että täydennämme miehen kanssa toisiamme. Saan mieheltä miehen näkökulman asioihin, miehen maskuliininen, vakaa energia tasapainottaa mua ja tekee olon täydeksi. Myös seksi ja vetovoima on tosi tärkeää. Tässä suhteessa on edelleen sellaista kipinää ja tunnetta vatsanpohjassa. Kun suudellaan niin jalkoja heikottaa ja halu saattaa leimahtaa ihan hurjana.
Myönnän nauttivani myös siitä, että mies hoitaa paljon mun käytännön asioita, kuten tietokoneen korjaukset ja huollot, asunnon pikku remontit ym missä en ole koskaan ollut kovin hyvä. Mä teen puolestani hänelle paljon palveluksia omilla vahvuusalueillani.
Arvostan keskusteluja mitä miehen kanssa voi käydä. Hän on viisas, herkkä ja tunneälykäs. Arvostan sitä että hän on kiinnostunut samoista asioista ja saan hänestä innostunutta seuraa vaelluksille, matkustamaan, metsäretkelle, jousiampumaan, teatteriin, baariin, ulos syömään, road tripille jne. Monet asiat on niin paljon hienompia yhdessä.
Suhteessa oleminen tekee mulle muutenkin hyvää. Mies on se syy, miksi haluan pitää itseni kunnossa ja mistä saan parasta motivaatiota liikkua ja näyttää hyvältä. Hänen takiaan meikkaan ja laitan hiuksia. Ja sama pätee toisinpäin, myös mies pitää ulkomuodostaan paljon parempaa huolta kuin ennen suhdetta. Siitä tulee sellainen olo, että on arvostettu.
En tarvitse miestä mihinkään, viihdyn yksin. N46
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille vinkiksi:
Kannattaa kehua miehelle, miten ihana pehmeäkin kulli on palleineen. Mikään ei tapa erektiota niin pahasti kuin sen vaatiminen ja asiakaspalvelun vaatiminen ("vaadin kovuutta nyt heti! Sen pitää johtua minusta! Miksi se ei ole kova? Onko se minun takiani kova nyt?"
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse miestä mihinkään, viihdyn yksin. N46
En minäkään tarvitse naista mihinkään, mutta olisi mukavaa olla yhdessä samanhenkisen naisen kanssa. Tehdä yhdessä ruokaa, katsella yhdessä jotakin leffaa ja syödä pizzaa laatikosta ja käydä yhdessä vaikka lomamatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset erilaisia kuin yö ja päivä. Siinä missä yksi nainen haluaa henkisen miehen, toinen etsii kai muita asioita tyyliin raketti-insinööriä. Naista silti helpottaa jos mies voi auttaa muutamissa fyysisissä asioissa, jos naiselle vaikeaa, ei kaikki. Ei ole vaatimuksia sinänsä, sillä mennään mitä on ja ei ole pakkoja.
Kyllä minä tämän ymmärrän, että naiset ovat erilaisia. Ja näin olen myös ymmärtänyt, että nimenomaan muutamissa fyysisissä asioissa miehen apu kelpaa nimenomaan 40+ ikäisille naisille.
Naiset erilaisia kuin yö ja päivä. Siinä missä yksi nainen haluaa henkisen miehen, toinen etsii kai muita asioita tyyliin raketti-insinööriä. Naista silti helpottaa jos mies voi auttaa muutamissa fyysisissä asioissa, jos naiselle vaikeaa, ei kaikki. Ei ole vaatimuksia sinänsä, sillä mennään mitä on ja ei ole pakkoja.