Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etääntyminen henkisesti muista ihmisistä, mistä kertoo?

Vierailija
08.03.2025 |

Jaksan kuitenkin olla ihmisille kohtelias ja ystävällinen, mutta muulla tavalla oleminen yhteydessä muihin ei enää kiinnosta. Voiko tämä olla merkki jostain vakavasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuollainen etääntyminen. Monet ihmiset ovat hyvin itsekeskeisiä ja puhuvat omista asioistaan (perhe, työ, harrastukset) pitkään ja hartaasti. Jos joskus jonkun oman mielipiteen saa sanottua, se kyseenalaistetaan jopa tuomitaan. En jaksa tuollaista "vuorovaikutusta" tai saa siitä mitään iloa. Siksi viihdyn vain perheen kesken tai itsekseni.

Vierailija
22/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en luota ihmisiin enkä halua olla missään asiassa muiden varassa enempää kuin on pakko. Helpompaa olla yksin, ja olla vain pintapuolisen kohteliaissa ja mukavissa väleissä kaikkien kanssa. 

Seitsemän yläpeukkua ja yks mun antama alapeukku :D vit-tu huutista mikä hikkypalsta tää oikein on 😆 Menkää ulos ja eläkää elämää, jättäkää älylaitteet vähemmälle.

Kaikki eläköön juuri niin kuin huvittaa. Elää voi muutenkin kuin kommunikoimalla jotain tyhjänpäiväistä merkityksettömien ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en luota ihmisiin enkä halua olla missään asiassa muiden varassa enempää kuin on pakko. Helpompaa olla yksin, ja olla vain pintapuolisen kohteliaissa ja mukavissa väleissä kaikkien kanssa. 

Seitsemän yläpeukkua ja yks mun antama alapeukku :D vit-tu huutista mikä hikkypalsta tää oikein on 😆 Menkää ulos ja eläkää elämää, jättäkää älylaitteet vähemmälle.

Usko tai älä, mä elän elämääni, harrastan ja käyn töissä. Mulla on myös ns. ystäviä, mutta en enää puhu heille syvällisempiä asioita omasta elämästäni. 

Vierailija
24/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia tuollainen etääntyminen. Monet ihmiset ovat hyvin itsekeskeisiä ja puhuvat omista asioistaan (perhe, työ, harrastukset) pitkään ja hartaasti. Jos joskus jonkun oman mielipiteen saa sanottua, se kyseenalaistetaan jopa tuomitaan. En jaksa tuollaista "vuorovaikutusta" tai saa siitä mitään iloa. Siksi viihdyn vain perheen kesken tai itsekseni.

Niinpä. Ei muiden ihmisten kuulumiset ja työasiat ole kovinkaan kiinnostavia. Jotkut jaksavat vielä jauhaa muidenkin ihmisten asioista..

Vierailija
25/25 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan kuuntelun kiintiö täynnä. olet ollut kaikkien vuodatuksen kohteena. minä sanoin suorraan en jaksa tuota sinun paskan jauhantaa. OLIVAT HÖLMISTYNEITÄ. miten minä nyt noin sanon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä