Tinder-deitin käytös
Tinderin kautta tapasin mukavan miehen. Siis todella mukavan. Vaikutti jopa liian täydelliseltä. Mut tulihan se sieltä. Neljännet treffit ja eikö tämä deitti ala pyydellä rahaa lainaksi. Täydellinen turn off. Mielenkiintoni loppui siihen. Niin loppui kyllä deitinkin kun kerroin, ettei minulla ole varaa lainata kenellekään yhtään mitään ja hyvä kun itseni pystyn elättämään.
Tää oli lyjyen ajan sisällä jo toinen kerta kun törmään rahaa vinkuvaan deittiin Tinderin kautta. Kerroin työkaverilleni niin hänellä oli ihan samanlaisia kokemuksia ja hän tiesi lisää naisia, joille oli käynyt samoin. Yhden jumppaystävän kans löytyi myös sama tilanne ja jumppaystävä totesi nauraen, että alle 40-vuotiailta naisilta metsästetään Tinderissä pillua ja sitä vanhemmilta rahaa. Mä sujahdan tuon jälkimmäiseen ikäluokkaan.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (11)
Useasti olen kuullut tuollaisesta somevillityksestä, jossa nopeasti saadaan esiin se, että nainen on totaali peeaa ja etsii vain rahapussia elämäänsä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Useasti olen kuullut tuollaisesta somevillityksestä, jossa nopeasti saadaan esiin se, että nainen on totaali peeaa ja etsii vain rahapussia elämäänsä.
M37
Siis mieshän tuossa pyysi rahaa lainaksi!
Huh huh! Ihan järkyttävää!
Se on varmaan joku peliriippuvainen ja jo velkaa kaikille läheisilleen, niin sä olit viimeinen keneltä pyytää lainaa.
No minulle on kerran käynyt niin, että tapailin hetken aikaa nelikymppistä lapsetonta keskituloista miestä (tiedän kutakuinkin hänen palkkansa, koska olemme samalla alalla) ja kun kerran tarjosin hänelle lounaan, sovittiin, että hän tarjoaa seuraalls kerralla. Sitten kun kolmen viikon kuluttua mentiin taas lounaalle, ei hän kuitenkaan tarjonnut lounasta minulle. No hän ehkä oli sitten pihi.
Raha pyörittää maailmaa, ei mikään muu.
Kyllä miehet pyrkivät hyväksikäyttämään naisia taloudellisesti kaiken ikäisenä. Minulta ei yritetty lainata mutta mies olisi halunnut muuttaa asuntooni kun hänellä oli rahavaikeuksia. Olin silloin 29 tai 30.
Keski-ikäisellä naisella toki on enemmän rahaa mitä mies voi yrittää huijata. Mutta on naisella jo enemmän järkeäkin eli ei ole niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet pyrkivät hyväksikäyttämään naisia taloudellisesti kaiken ikäisenä. Minulta ei yritetty lainata mutta mies olisi halunnut muuttaa asuntooni kun hänellä oli rahavaikeuksia. Olin silloin 29 tai 30.
Keski-ikäisellä naisella toki on enemmän rahaa mitä mies voi yrittää huijata. Mutta on naisella jo enemmän järkeäkin eli ei ole niin helppoa.
Tämä pätee myös yh-mammoihin, pitäisi miehestä saada hovikuski, lastenvahti ja välillinen maksaja kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Moni +50 ikäinen nainen etsii kumppania niin epätoivoisesti että on valmis lahjoittamaan rahaa kaikenlaisille huijareille vain saadakseen parisuhteen. Tapauksia on vähän väliä iltapäivälehdissäkin uutisissa ja lankaan lentää monet fiksut ja korkeasti koulutetutkin naiset.
On. Tosin olen n 45v ja tutustuin sillain että mies alkoi kirjoittamaan minulle Facebookissa ja kysyi treffeille.
Nähtiin pari kertaa eikä sen jälkeen.tosin joskus kuukauden päästä kysyi 20e rahaa. En tietenkään tuntemattomalle lainaa,näin vastasin.
Ei ole koskaan nähty tuon kahden näkemisen jälkeen ja ihmettelen miksi kysyi 20e rahaa lainaan.
Todella olen saman huomannut että kun on joku 16v niin miehet ajattelee itsestä vain persettä ja kun olen yli 40 niin halutaan vaan rahaa. Näin se naisen elämä menee. Tosin minulle ei ole väliä tällä asialla,nautin yksinolosta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee myös yh-mammoihin, pitäisi miehestä saada hovikuski, lastenvahti ja välillinen maksaja kuluihin.
Olisit viehättävämpi jos hymyilisit.
vanhoja munahaukkoja joilla on rahaa on helppo huijata treffipalveluissa, siinä syy