Oletko käynyt intialaisessa päähieronnassa?
Jos et ole, niin okei, en välttämättä tarvitse tietoa siitä. Jos olet, niin millainen oli kokemus?
Kommentit (5)
Olen käynyt. Oli tosi ihanaa ja erittäin rentouttavaa.
Mitä siinä tarkkaan ottaen tehdään? Kuvittelen, että hierotaan sormilla päänahkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä tarkkaan ottaen tehdään? Kuvittelen, että hierotaan sormilla päänahkaa?
Katso videoita YouTubesta ja/tai Tiktokista. Siinä on hiuksista kevyesti tukistamista, tavallista hierontaa (päänahka) ja sitten joskus olen nähnyt sellaista käsien sivuilla tehtävää hierontaa, kuin pilkkoisi kasviksia :dd mutta tuskin nämä ovat täysin identtisiä hierontoja joka paikassa.
"Päähieronta on rentouttava hoitomuoto ja sopii käyttötarkoitustensa lisäksi myös ihan hemmotteluun ja relaksoivaksi hoidoksi. Intialaisessa päähieronnassa käsitellään niska-hartiaseutu, olkavarret, päänahka, korvat sekä kasvot. Asiakas istuu tuolilla ja hieronta tehdään vaatteiden päältä."
ap
Pitäisi joskus mennä. Videoilla näyttää rentouttavalta, mutta kun hieronnat maksavat maltaita niin halusin siksi hieman mielipiteitä sitä ennen.
Olen käynyt. Oli kiva ja rentouttava. Ystäväni äiti tekee niitä, sain kerran synttärilahjaksi. Hän tekee hyvin pitkän kaavan kautta.