Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt intialaisessa päähieronnassa?

Vierailija
08.03.2025 |

Jos et ole, niin okei, en välttämättä tarvitse tietoa siitä. Jos olet, niin millainen oli kokemus? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Oli kiva ja rentouttava. Ystäväni äiti tekee niitä, sain kerran synttärilahjaksi. Hän tekee hyvin pitkän kaavan kautta.

Vierailija
2/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Oli tosi ihanaa ja erittäin rentouttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä tarkkaan ottaen tehdään? Kuvittelen, että hierotaan sormilla päänahkaa?

Vierailija
4/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tarkkaan ottaen tehdään? Kuvittelen, että hierotaan sormilla päänahkaa?

Katso videoita YouTubesta ja/tai Tiktokista. Siinä on hiuksista kevyesti tukistamista, tavallista hierontaa (päänahka) ja sitten joskus olen nähnyt sellaista käsien sivuilla tehtävää hierontaa, kuin pilkkoisi kasviksia :dd mutta tuskin nämä ovat täysin identtisiä hierontoja joka paikassa. 

"Päähieronta on rentouttava hoitomuoto ja sopii käyttötarkoitustensa lisäksi myös ihan hemmotteluun ja relaksoivaksi hoidoksi. Intialaisessa päähieronnassa käsitellään niska-hartiaseutu, olkavarret, päänahka, korvat sekä kasvot. Asiakas istuu tuolilla ja hieronta tehdään vaatteiden päältä."

ap

Vierailija
5/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi joskus mennä. Videoilla näyttää rentouttavalta, mutta kun hieronnat maksavat maltaita niin halusin siksi hieman mielipiteitä sitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä