Lihavuustutkija suomalaiset lihavampia kuin koskaan
Ei pidä haksahtaa ruokakaupassa
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin jonnekkin 35v asti hoikka ja urheilullinen mutta sitten sitä vaan rupesi pikkuhiljaa lihomaan ja lenkkeilykään enää huvittanut kuin ennen, nyt varmaan jotain 20kg ylimääräistä,ikää 51v.
Minulla kävi samalla lailla, eläkeikään mennessä oli kertynyt 20 kg liikaa. Eläkkeelle jäätyäni 4 v. sitten otin itseäni niskasta kiinni ja tein elämäntaparemontin, pudotin pois nuo ylimääräiset 20 kg, muutin ruokailutottumukseni lopuksi elämää sekä aloin myös harrastaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän on ollut näitä ravintosuosituksia, sitä lihavammaksi kansat ovat tulleet lännessä. Eikä kukaan kyseenalaista noita suosituksia...
Suomessa vain vajaa 25% naisista ja 10% miehistä noudattaa omien sanojensa mukaan virallisia ravitsemussuosituksia.
Ne jotka ovat laitosruokailun piirissä, eivät voi tässä valita noudattavatko vai eivät, syötävä on, vaikka lihottaisi miten paljon vain. Päiväkodin lapset, koululaiset, vanhukset ja palvelutaloissa asuvat. Itse pystyn onneksi valitsemaan parempaa evästä, mutta varsinkin lapsia käy sääliksi.
Ennen ihmiset olivat köyhiä ja hoikkia. Nykyaikana lihavuus ei johdu köyhyydestä. Yleensä nämä ylipainoiset syövät vain hyvin epäterveellisesti mm. Suklaat ja limpparit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. M25
Ja seksikkäitä. Tykkäävät suomalaisista, ihan tavallisista amismiehistä. Yksikään ei ole kysynyt koulutusta tai ammattia. Suomen muijat kysyy nuo heti ekan 3 minuutin aikana.
Suomalaisten naisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. M25