Miehen kaveri ei halua tuoda uutta naisystäväänsä tutustumaan vanhaan baariporukkaan
Ennen miehen kaveri kävi itse 1-2 kertaa kuussa ja joi itsekin silloin tällöin oikein kunnolla. Eronnut noin 40V mies. Nyt kun on uusi nainen kainalossa, niin ei vaivaudu enää vanhaan kantaapöytään, vaikka mieheeni kyllä pitää yhteyttä arikisin. Väkisinkin tulee mieleen, ettei kehtaa tuoda näytille meille vanhassa kantapaikassa. Nainen nainen on vielä tosi kaunis, ei hänessä ole mitään hävettävää.
Kommentit (46)
Olen 40 ja mulle olisi täysin käsittämätön ajatus että haaskaisin tässä vaiheessa aikaani räkälöissä ja joisin pään täyteen useamman kerran kuussa. Jos ihmisellä on nelikymppisenä tuollaisia aktiviteetteja, tulkitsen että hän ei ole kehittynyt parissa vuosikymmenessä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja mulle olisi täysin käsittämätön ajatus että haaskaisin tässä vaiheessa aikaani räkälöissä ja joisin pään täyteen useamman kerran kuussa. Jos ihmisellä on nelikymppisenä tuollaisia aktiviteetteja, tulkitsen että hän ei ole kehittynyt parissa vuosikymmenessä mitenkään.
40-50 vuotiaissa on todella paljon tällaisia, päällisin puolin ihan normaaleita ja koulutettuja perheellisiäkin ihmisiä, joiden kaikki vapaa-aika pyörii alkoholin ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-50 vuotiaissa on todella paljon tällaisia, päällisin puolin ihan normaaleita ja koulutettuja perheellisiäkin ihmisiä, joiden kaikki vapaa-aika pyörii alkoholin ehdoilla.
Alkkis on alkkis vaikka sillä kuinka olisi kersoja ja korkeakoulututkinto.
Ap:n kuvitelma miten tämä kaverin (leikisti pekan) tyttöystävä kertoisi tapaamisesta omalle kaverilleen: "Olipa ihan mielettömät treffit! Pekka vei mut sellaseen tosi kultturelliin ja boheemiin juomaravintolaan ja esitteli mut ystävilleen. Heillä oli siellä oikein kantapöytäkin, olin tosi vaikuttunu! Oli upeaa tavata niin hienoja ja elämänviisaita ihmisiä ja opin heistä tosi paljon. Kyllä nyt nousi Pekan pisteet kun nään miten älykkäässä seurassa hän liikkuu. Sit me juotiin päämme täyteen enkä muista loppuillasta mitään!"
Olen ollut tuollaisen 40vee miehen kanssa. Alkuun yritti esittää muuta, mutta sitten oikea luonne lopulta paljastui. Hän viimein sitten esitteli minut lähibaarinsa ryyppyremmilleen. Muutaman kerran vielä nähtiin, kunnes tajusin mikä hänelle on tärkeintä. Eikä nämä hänen "kaverit" voineet sietää toisen onnea.
Olen varmaan tyhmä, mutta en tajunnut aloitusta. Kuka sinä olet tässä kuviossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan tyhmä, mutta en tajunnut aloitusta. Kuka sinä olet tässä kuviossa?
Jos kyseessä miehen kaveri niin ap lienee kaverin vaimo tälle.
Eli suomeksi ei mitään osuutta arvostella tai kiukutella täällä sellaisesta asiasta joka ei näytä häntä koskevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ne kännipäissään mussuttaa mistä tahansa muusta harrastuksesta että "mitä *tun järkeä tollasessakin on, mieti miten monta kaljatölkkiä noillakin rahoilla ois ostanut mitä toi touhu maksaa".
Se häpee teitä ja entistä juopotteluaan!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on omituinen tapa tehdä johtopäätöksiä miehestä tämän kaveriporukan perusteella. Johtunee tästä.
Ihminen on keskiverto niistä ihmisistä, joiden kanssa viettää eniten aikaa. Joten kyllä niitä kavereita kannattaa tutkailla...
Miten sen varatun voi tuoda näytille?
Tietty porukka missä voi käydä.
Pelkää,ihan aiheesta,että kaverit alkavat kertoa miehen menneisyydestä. Että onko se edellinen kaunis tytteli vaihtunut nyt tällaiseen ja sitä rataa.
Voihan olla, että mies on jo pidempään etsinyt mahdollisuutta irtautua alkoholintäyteisestä elämästä ja baarituttavuuksista, ja lähteä elämässään toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Näimpä. Ei ole mikään meriitti parisuhdemarkkinoilla joku kaveriporukka jossain räkälässä. Jos sellainen on, niin älä nyt ainakaan vie heitä tapaamaan, saattaa se suhde olla sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuessa haluaa antaa itsestään hyvän kuvan.
Kuppilassa istuvat tuttavat eivät tätä ole.Nykymaailmassa tupakointi ja alkoholin juominen kantiksessa on todella noloa. Ole iloinen kaverisi puolesta, on tainnut löytää naisen jolla on elämänlaatua kasvattavat arvot. Päihteet ei niihin kuulu.
Klassinen "toiset ihmiset nostavat ylöspäin, toiset painavat alaspäin" tilanne.
Pubiruusulla on pubiruusun ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvitelma miten tämä kaverin (leikisti pekan) tyttöystävä kertoisi tapaamisesta omalle kaverilleen: "Olipa ihan mielettömät treffit! Pekka vei mut sellaseen tosi kultturelliin ja boheemiin juomaravintolaan ja esitteli mut ystävilleen. Heillä oli siellä oikein kantapöytäkin, olin tosi vaikuttunu! Oli upeaa tavata niin hienoja ja elämänviisaita ihmisiä ja opin heistä tosi paljon. Kyllä nyt nousi Pekan pisteet kun nään miten älykkäässä seurassa hän liikkuu. Sit me juotiin päämme täyteen enkä muista loppuillasta mitään!"
😂 Kiitos tästä, nauroin ääneen
Jaa et sun mielestä se oikea jonka kanssa tulee hyvin toimeen ei voi olla lihava?