Mikä olisit/mitä työtä tekisit, jos saisit siitä elannon
Se oma syvin toive. Sillä oletuksella että se antaa elannon.
Kommentit (89)
Tutkija. Tutkisin mitä vain, lääkkeitä, metsiä, veden laatua, marjoja, lomakkeita, naapureita, mitä vain! Freelanceri.
Profeetta. Istuisin ja filosofoisin maailman menosta ja kertoisin ennustuksiani seuraavalle viikolle, vuodelle, tai vuosikymmenelle, miksei vuosisadallekin. Istuisin ja pohdiskelisin, ja lukisit päivät pitkät uutisia ja kirjoja, ja tekisin niiden pohjalta päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta siitä ei oikein elantoa tule nelihenkisen perheen pöytään.
Tuossa joku kirjoitti että kotiäiti. Mutta itse et halua sitäkään, vaikka äiti olet......??
Vierailija kirjoitti:
Profeetta. Istuisin ja filosofoisin maailman menosta ja kertoisin ennustuksiani seuraavalle viikolle, vuodelle, tai vuosikymmenelle, miksei vuosisadallekin. Istuisin ja pohdiskelisin, ja lukisit päivät pitkät uutisia ja kirjoja, ja tekisin niiden pohjalta päätelmiä.
Minä olisin fakiiri. Istuisin lootusasennossa piikkimatolla ja olisin turistinähtävyys.
Kokopäiväinen av-trolli. Nyt joudun olemaan sitä ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta siitä ei oikein elantoa tule nelihenkisen perheen pöytään.
Tuossa joku kirjoitti että kotiäiti. Mutta itse et halua sitäkään, vaikka äiti olet......??
Ei tuossa kerrottu kirjoittajan sukupuolta.
Valtiolle lakien määrääjä. Määräisin kaikki lait ja säädökset. Ja verojen määrääjä myös!
Matkasomettaja. Rakastan matkustelua ja valokuvaamista.
Tekisin verkkosivun suomalaisille, ja moderaisin sitä. Verkkosivu on sellainen minne ihmiset saa julkaista tekstiketjuja ja vastauksia. Sitten myisin mainostilaa.
Matkailukolumnisti tai matkablogin kirjoittaja.
Kirjailija olis kanssa kiva.
Ilmatilan omistaja. Omistaisin kaiken 5 m maanpinnan yläpuolelta. Vuokraisin tätä tilaa talon omistajille ja kerrostaloille, puille ja lentokoneille.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin verkkosivun suomalaisille, ja moderaisin sitä. Verkkosivu on sellainen minne ihmiset saa julkaista tekstiketjuja ja vastauksia. Sitten myisin mainostilaa.
Voi vauva🤣.
Palaisin entiseen työhöni keskolaan. Terveydentila estää sinne paluun todellisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri
Tämä on ihan oikea ammatti kyllä. Siitä vaan uutta uraa aloittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri
Tämä on ihan oikea ammatti kyllä. Siitä vaan uutta uraa aloittelemaan.
Piti olla ammatti, jolla saa elannon. Puutarhurina sen elannon saaminen on vähän niin ja näin.
t. puutarhuri, joka joutuu tekemään lisätöitä elättääkseen itsensä ja perheensä
Sähkön tuottaja. Tekisin firman joka tuottaa uusiutuvaa sähköä työntekijöillään. Työntekijät pyörittävät näitä laitteita fyysisesti itse. Juoksemalla juoksumatoilla, pyörittämällä kampeja jne.
Keksintöjen toteuttaja niin monesti tulee mieleen sellaisia asioita jotka helpottaisivat toista henkilöä, työn tekijää tai sen toteuttamaisesta olisi hyötyä jopa useammalle henkilölle.
Lukija. Lukisin työkseni ääneen esim. sokeille, vuodepotilaille jne. jne. Teen sitä vapaaehtoistyönä ja nautin siitä suuresti.
Muusikko tai kuvataiteilija