Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka on ihan umpikujassa elämässään eikä mitään ratkaisua ole?

Vierailija
07.03.2025 |

Lottovoitto olis ehkä ainoa mikä auttais.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä

Vierailija
2/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tarttis saada mut eihän niitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä oon täysin loukussa

Vierailija
4/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanteestasi vähän enemmän. Saatat olla niitä joille kohta alkaa kiva elämä eli oikea elämä paskasen elämänpituisen elämän jälkeen. Voisit Ap olla joku tuttuni mutta kun en tiedä oletko niin en vielä voi sanoa sinulle enempää lohdutuksen sanoja. 

Vierailija
5/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tilanteestasi vähän enemmän. Saatat olla niitä joille kohta alkaa kiva elämä eli oikea elämä paskasen elämänpituisen elämän jälkeen. Voisit Ap olla joku tuttuni mutta kun en tiedä oletko niin en vielä voi sanoa sinulle enempää lohdutuksen sanoja. 

Työttömyys, köyhyys ja kipeys näin tiivistettynä.

Ap

Vierailija
6/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, täälläkin yksi. Työhön ei pysty sairauksien vuoksi, eikä saa tutkimuksia eikä hoitoa. Vointi huononee koko ajan. Haluaisin opiskella ja tehdä töitä mutta mitään ei minun anneta tehdä. Siksi istun kotona ja ihmettelen miten tästä maasta on tullut tällainen.

Vierailija
7/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan, täälläkin yksi. Työhön ei pysty sairauksien vuoksi, eikä saa tutkimuksia eikä hoitoa. Vointi huononee koko ajan. Haluaisin opiskella ja tehdä töitä mutta mitään ei minun anneta tehdä. Siksi istun kotona ja ihmettelen miten tästä maasta on tullut tällainen.

Miksi ei saa tutkimuksia? Terveyskeskuksestako?

Vierailija
8/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa tutkimuksia? Terveyskeskuksestako?

Tk lääkärin väärä diagnoosi ja kaikki oireet laitetaan sen piikkiin vaikka erikoislääkäri on sen kumonnut. Yksityiseen ei varaa.

Vierailija
9/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5974523/mita-keinoja-teilla-kestaa-tata…

Mitä keinoja teillä on kestää tätä maailmaa? Laput silmille ja tulpat korviin? // Minä kirjoitin elämänkerran ja se oli mielettömän hyvä juttu. Voi unohtaa kaiken kamalan mitä on kokenut ja saa mielettömän hyvän tilannekuvan. Kirjoitin sitä viiden vuoden jaksoissa ja käsin kaunolla niin että aivot ja käsi tekee yhteistyötä. A4 papereille. Ymmärsin tämän hetkenkin ja sisarusteni tilanteen ja miksi meillä ollut vaikeaa. Tein listaa kaikista elämäni aikana kohdanneista ihmisistä jotka muistin nimeltä ja yritin etsiä heitä netistä mutta kaikki näyttävät haihtuneen suomesta, jopa sukulaiset =??? TAJUATKO MIKÄ TÄÄLLÄ MENEILLÄÄN TÄLLÄ VINKILLÄ???!!! Tein itselleni 'sukutaulun' lähisukulaisistani niin että sain ripustettua itseni johonkin sukupuuhun koska kukaan ei ole ypöyksin vaan perii isovanhempien ja vanhempiensa kaikki verkostot. Kirjoitin tietysti ylös kaikki osoitteet jossa olen asunut, matkustanut ja opiskelu- ja työpaikat. KUN TÄTÄ HOMMAA NIIN EI OLE AIKAA MIETTIÄ MITÄÄN TURHAA. Lenkki on hyvä tehdä joka päivä ja laittaa ruokaakin. Tähän voi ihan uppoutua. Luin Uuden testamentin. Rupesin laulamaan. Rupesin piirtämään. MIHINKÄÄN EN LAITA SUORITUSPAINEITA. KAIKKI VAAN HÖYHENEN KEVYTTÄ. Kohta alkaa uusi aika vaikka menemme ensin kyllä vielä kohti helvettiä ja se ei ole kaikille samannäköinen.

Vierailija
10/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on potkia tyhjää, mikään ei voita sitä!

Vierailija
11/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5974523/mita-keinoja-teilla-kestaa-tata…

Mitä keinoja teillä on kestää tätä maailmaa? Laput silmille ja tulpat korviin? // Minä kirjoitin elämänkerran ja se oli mielettömän hyvä juttu. Voi unohtaa kaiken kamalan mitä on kokenut ja saa mielettömän hyvän tilannekuvan. Kirjoitin sitä viiden vuoden jaksoissa ja käsin kaunolla niin että aivot ja käsi tekee yhteistyötä. A4 papereille. Ymmärsin tämän hetkenkin ja sisarusteni tilanteen ja miksi meillä ollut vaikeaa. Tein listaa kaikista elämäni aikana kohdanneista ihmisistä jotka muistin nimeltä ja yritin etsiä heitä netistä mutta kaikki näyttävät haihtuneen suomesta, jopa sukulaiset =??? TAJUATKO MIKÄ TÄÄLLÄ MENEILLÄÄN TÄLLÄ VINKILLÄ???!!! Tein itselleni 'sukutaulun' lähisukulaisistani niin että sain ripustettua itseni johonkin sukupuuhun koska kukaan ei ole ypöyksin vaan perii isovanhempien ja vanhempiensa kaikki verko

Tuli vissiin väärään ketjuun tämä?

Vierailija
12/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä reilu kolmekymppinen. Ollut elämä jumissa jo useita vuosia. Tukiverkoston, perhen puute, työn puute, jatkuvia muutoksia, pätkähommia. Ei saa otetta enää elämästä.

Mitä enemmän ikää sen vaikemmaksi muuttuu. 

Vierailija
13/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireitä köysiä toivon jokaiselle