No niin, ehdotuksia kehiin, paras ehdotus toteutetaan!
Tai sitten ei..
Olen 32v, kaveri porukalla lähdemme bilettämään viikon päästä. Olen raskauksien jälkeen hieman pyöristynyt (bmi kuitenkin normaalin rajoissa). Tyyli täysin hukassa. Miten ihmeessä pukeudun???
Tulossa siis discoilta pitkän kaavan mukaan. Kiertelin jo vaatekauppoja ja olin kuin vieraalla planeetalla, muoti on muuttunut viidessä vuodessa ihan hirveästi!
Miten mun kannattaisi pukeutua, että olisin " trendikäs" ? Kaverit useimmat vielä sinkkuja ja erittäin muotitietoisia. En haluaisi paistaa joukosta harmaavarpusena. Rahaa on, mutta ideoita ei.
Herätä nyt sisäinen stailaajasi ja neuvo minua.
Kommentit (5)
Vielä kun saisi rohkeutta repäistä. Jotenkin ne legginssitkin vieroksuttaa.. kun olen sen vaiheen jo hyppinyt silloin 80-luvulla. Hui, kai se on vain pakko uskaltaa! 8-)
" Finette:
Jos pääkaupunkiseutu, niin käy Zarassa. Sinne oli tullut hauskoja kevätvaatteita ja just semmoisia, missä voi hyvin lähteä baariin. Ostat esim. jonkun pitkän tunikan tai kietaisumekon ja siihen valkoiset legginsit tai pillifarkut. Valkoinen laukku ja muut asusteet on myös IN, mutta laukku voi olla myös aivan muuta väriä, vaikka kirkkaanvihreä, jos mekko on korallinpunainen (sitä oli paljon zarassa), housut valkoiset.Pidä hauskaa! :-)
"
tyylikkäät, hyvin istuvat farkut ja siihen päälle joku makea tunika tai pitkä toppi. Korkeakorkoiset kengät (mielellään saapasmallia) ja niiden kanssa yhteen sopiva käsilaukku. Pitäisi löytyä melkein mistä vain.
Jos tuntuu, että et itse löydä kivaa yhdistelmää, niin mene shoppailemaan sellaiseen aikaan, ettei liikkeellä ole juuri muita (jos siis voit). Silloin myyjillä on aikaa etsiä sulle liikkeestä esim. farkkuihin sopivaa toppia/yläosaa ja tuoda sulle sovituskoppiin sovitettavaksi. Sama tosin toimii pikkuputiikeissa aina.
Vero modasta olisin voinut ostaa viime viikonloppuna vaikka kuinka monta kivaa toppia....
pitkän mallisen paidan, varsinkin jos vatsanseudulla on ylimääräisiä kiloja. Joku tunikan tyypinen on tosi hyvä, ja vielä jos löydät kietaisumallin niin plussaa. ja siihen joku kiva koru. farkut ja saapikkaat. Lahkeet saappaisiin? Sitten joku hyvännäköinen käsilaukku. Ja eiku bilettään!
t. stylisti, joka tosin ei ole tehnyt alan hommia 3 vuoteen
Jos pääkaupunkiseutu, niin käy Zarassa. Sinne oli tullut hauskoja kevätvaatteita ja just semmoisia, missä voi hyvin lähteä baariin. Ostat esim. jonkun pitkän tunikan tai kietaisumekon ja siihen valkoiset legginsit tai pillifarkut. Valkoinen laukku ja muut asusteet on myös IN, mutta laukku voi olla myös aivan muuta väriä, vaikka kirkkaanvihreä, jos mekko on korallinpunainen (sitä oli paljon zarassa), housut valkoiset.
Pidä hauskaa! :-)