Onko teillä siteet/tamponit näkyvillä wc:ssa vai kaapissa?
Ihmettelin kun tuttavarouvan vessassa oli siteet sellaisessa korissa, mistä jokainen vieras näkee mitä merkkiä/kokoa rouva käyttää. Itselläni on vessassa kaappi, jossa siteet ovat, ei tulis mieleenkään jättää näkyville.
Kommentit (25)
Itselläni on siteet vessa peilikaapissa koska en halus ettö veljeni näkee siteeni vaikka on varmaan jo nähnyt mutta diteet jotka otan matkoille ne ovat huoneeni laatikossa eikä munua haittaa jos joku näkee ne jps jota kuta häiritsee ne niin voi voi
Kondomit on esillä. Vähän hävettää, että ovat niin pientä kokoa.
Minulla semmoisessa hyllykössä. Kyllä ne näkee jos oikeen asiakseen rupeaa katselemaan.
Laatikossa, samassa mistä toistuvat vieraat kuten lasten kaverit osaa ottaa itse pienen käsipyyhkeen itselleen. Ja pidän niitä siinä sellaisen määrän avatuissa paketeissa että kohta teini-ikäisen tyttärenkin kaverit uskaltaisivat toivottavasti tarvittaessa ottaa.
ja yksi juttu mikä ärsyttää on se että ihmisisllä ei ole roskista vessoissa..joskus kun ei ole ollut taskullisia housuja tai hametta kyläpaikassa on ollu " kiva" kiikuttaa evristä sidettä tai tamponia vessapaperiin käärittynä käsilaukkuun.
Kun ei viitti ihan sitä käytettyä kuukautissuojaansa viedä sinne keittiön roskiinkaan. Yleensä tykkään vielä extrana pestä käteni kun oon laittanut sen siteen roskiin.