Miehet kehuvat naisia koko ajan, naiset kehuvat miehiä ani harvoin
Kommentit (9)
Tate-veljesten fani purkamassa taas sydäntään vauva-palstalla. Tätä palstaa kun lukee, niin ei kovin paljon kehuja tämän maan miehet ansaitsekaan.
t. Mies 44v
Mistä sinä voit tietää miten paljon vaimot/tyttöystävät kehuu miehiään? Torilleko niiden naisten pitäisi mennä miehiä kehumaan?
Ja kyllä naiset kuulee miehiltä haukuja paljon enemmän ja paljon pahempia, kuin mitä miehistä edes on olemassa. en olen täältä vauvalta oppinet(ehkä sinun näppikseltäsi?)
Täälläkin haukutaan naisia niin ettei mitään rajaa. Voit käydä lulemassa näistä muista aloittamistasi ketjuista, jotka alkaa sanoilla "miksi naiset aina" tai miksei naiset koskaan" jne. ja ne on täynnä mitä pahinta naisiin kohdistuvaa haukkumista.
Että se niistä kehuista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä voit tietää miten paljon vaimot/tyttöystävät kehuu miehiään? Torilleko niiden naisten pitäisi mennä miehiä kehumaan?
Ja kyllä naiset kuulee miehiltä haukuja paljon enemmän ja paljon pahempia, kuin mitä miehistä edes on olemassa. en olen täältä vauvalta oppinet(ehkä sinun näppikseltäsi?)
Täälläkin haukutaan naisia niin ettei mitään rajaa. Voit käydä lulemassa näistä muista aloittamistasi ketjuista, jotka alkaa sanoilla "miksi naiset aina" tai miksei naiset koskaan" jne. ja ne on täynnä mitä pahinta naisiin kohdistuvaa haukkumista.
Että se niistä kehuista.
Mitäs kehuttavaa juuri sinussa on?
Mä kehun miehiä kokoajan, mutta kehut kohdistuu aina johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Esim olipa tuo fiksu ratkaisu, kyllä sä keksit nopeasti ratkaisun, onpa sulla hyvä värisilmä jne. Eli liittyy osaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kehun mun miestä.
Sanotko sille hyvä poika ja rapsutat mahaa, kun se on osannut tehdä jotain oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kehun mun miestä.
Sanotko sille hyvä poika ja rapsutat mahaa, kun se on osannut tehdä jotain oikein?
Huoh 🙄
Mulla on hyvä kiltti mies.
Missä ja kuka mies? Ootko taas ollut instagramissa bikinifitness-naisia kuolaamassa?