Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan tämän talven räkätaudit kestää?!

Vierailija
07.03.2025 |

Ylihuomenna tulee 4 VIIKKOA siitä, kun sairastuin B-influenssaan. Se ei edes hyökännyt keuhkoihin yhtä pahasti kuin influenssa joskus ennen. Kova kuume ei kestänyt monta päivää. Mutta kun en vaan parane! Minulle tulee melkeinpä aina jälkitautina poskiontelotulehdus, mutta se paranee antibiooteilla. Nyt olen vetänyt kaksi eri kuuria. Jälkimmäinen auttaisi esim. keuhkoputkentulehdukseenkin. Ei mitään vaikutusta. Jatkuvasti limaa valuu kurkkuun, lämpö yli 37 astetta, iltapäivisin simahdan täysin. On vaikea enää edes kuvitella, että joskus esim. kävelisin reippaasti. Ei tämä pahene, muttei paranekaan. Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli flunssa noin marras-joulukuun, pariin otteeseen oli pakko jäädä sairaslomalle. No tammi-helmikuun olinkin terve. Alkuviikolla iski vatsatauti ja heti perään alkoi joku flunssatauti, jota lapsi on yskinyt jo parisen viikkoa.

Alkaa jo huumori loppua. Sen ekan pöpön kun menee saamaan, kyykkää vastustuskyky sen verran että saa lennosta kaikki muutkin liikkeellä olevat ihanuudet. No toistaiseksi olen välttynyt entero- ja tulirokolta, niitäkin olisi ollut tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla