Miksi Maaret Kalliota haukutaan, kun hän kertoi ahdistelusta?
Samoin Anna-Leena Härköstä haukutaan samasta syystä.
Miksi?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
Aika paljon on ryypätty.
Kauhee rotisko. Aina pää auki jostain.
Enemmän näitä klippejä esille!
Vierailija kirjoitti:
En haukkuisi , mutta kova syytös että jos ei puolusta niin on sen ahdistelijan puolella. Voi tulla yhtä yllätyksenä niille kavereillekin tommonen käytös , niin yllätyksenä ettei tajua mitä tehdä ja mykistyy paikoilleen. Kuten itse uhrikin. Lisäksi voihan sitä myöhemmin sanoa kourijalle ettei hyväksy moista käytöstä . Tommosta kun huutelee niin kyllä mua ärsyttää ainakin. Joka maailman vääryyksiin ei voi puuttua, se on loputon suo, vaikka haluaisikin.
Kai se riittäisi, että puuttuu, jos on tilanteessa paikalla. Vähän niin kuin muunlaiseenkin kiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
Suuhuni tuli oksennusta.
😂😂😂👌
Koska Kallio itse pahimman luokan kiusaaja. Vetää roolia julkisuudessa mutta kouluaikana päsmäröi julmasti.
Olen kuullut ihan samaa lähipiiristä. Häntä pelätään.
Kauhee rotisko. Aina pää auki jostain.
Enemmän näitä klippejä esille!
Vierailija kirjoitti:
Koska Kallio itse pahimman luokan kiusaaja. Vetää roolia julkisuudessa mutta kouluaikana päsmäröi julmasti.
Eli olet melkein kaikkien julkkisten koulukaveri ja syytät kaikkia julkkuja kiusaajiksi. Paljonko joudut maksamaan korvauksia viimeisestä kunninaloukkaustuomiosta?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut ihan samaa lähipiiristä. Häntä pelätään.
Ja sun lähipiiriin kuuluu vain vessa ja jääkaappi sekä Kanasen siivous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet melkein kaikkien julkkisten koulukaveri ja syytät kaikkia julkkuja kiusaajiksi. Paljonko joudut maksamaan korvauksia viimeisestä kunninaloukkaustuomiosta?
Ihan yleisesti tiedetty juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisesti tiedetty juttu
Yleisesti tiedetty? Kumma kun kukaan muu ei tiedä kuin sinä.
Lopeta Maaret ja ota kritiikki vastaan
Ei tuon hanurimestarin takia kannata edes pahoittaa mieltään.