Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terkkarin takaisinsoitto

Vierailija
07.03.2025 |

Nyt viikon olen yrittänyt soittaa Terkkariin. 

Torstaina soitin viikko sitten. Maanantaina tuli soitto, mutta mulla oli mennyt kännykästä älä häiritse tila päälle jostain syystä. No sitten se ei soi. 

Maanantaina soitin vahingossa kiireelliseen linjaan, mutta hän sanoi siirtävänsä minut toiseen jonoon. 

No vieläkään ei ole kuulunut mitään joten soitin uudelleen. Ei pitäisi olla viivettä Espoossa. 

Tämä on niin hankalaa, miksi soittavat vain kerran. Lähettäisivät vaikka tekstarin ennen soittoa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa olen nyt odottanut takaisinsoittoa terveyskeskuksesta. 

Vierailija
22/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika. Jos on tilattu takaisinsoitto, niin sitten vastataan joka puheluun kunnes tuo soitto tulee.

Niin, ongelma vain on että ihmisillä on elämääkin ja et voi olla joka hetki tavoitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla takaisinsoitto on toiminut hyvin. Joko samana päivänä tai viimeistään seuraavana päivänä. Puhelin mukana vessassakin. 

Kerran lääkäri soitti, juuri siihen aikaan jolloin olin laittanut, että EN voi vastata ( kysyttiin). Vastasin kyllä liikennevaloissa, mutta pyysin soittamaan hetken kuluttua uudestaan.

Tämä Pirhassa

Vierailija
24/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen odottanut takaisinsoittoa nyt aika tasan kolme vuotta. Hidasta on. Tosin ei tuolla enää väliä, hoidatin asian jo yksityisellä enkä enää edes asu ko. kaupungissa. 

Ärsyttää kyllä tuo takaisinsoittosysteemi. Nytkin pitäisi terkkariin soittaa, mutta minkäs teet kun töissä ei koskaan kuule puhelinta kun siellä ajellaan työkoneilla ympäriinsä. Jonottaisin mieluummin vaikka tunnin linja auki silloin kun minulle sopii puhua puhelimessa. Eläinlääkärikin meni vaihtoon kun vaihtoivat jonotussysteemistä takaisinsoittoon, kun ei se vaan aina onnistu. Toivottavasti nykyinen ei vaihda moiseen, kaikkea kun ei voi nettiajanvarauksenkaan kautta aina hoitaa.

Vierailija
25/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella takaisinsoitto on sujunut aina hyvin, automaatti ilmoittaa noin kellonajan, koska soittavat. En tiedä, onko eroja kaupungin muissa tk:ssa, omani kuuluu Mehiläiselle, ja kyllä olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
26/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella takaisinsoitto on sujunut aina hyvin, automaatti ilmoittaa noin kellonajan, koska soittavat. En tiedä, onko eroja kaupungin muissa tk:ssa, omani kuuluu Mehiläiselle, ja kyllä olen ollut tyytyväinen.

Eli yksityisen julkiselle puolelle tarjoama palvelu toimii paremmin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme