Kuka on maan uskottavin seksiguru?
Kenen neuvoihin ja lausuntoihin luotat eniten? Julkisuudesta tutuin lienee Marja Kihlström, joka luennoi, kirjoittanut kirjoja, vetää podcastia ja on juontanut Naked Attraction Finland -ohjelmaa. Hyvin tunnettu on myös tutkimusprofessori emeritus Osmo Kontula, joka puolestaan tehnyt tutkimusta suomalaisten seksitrendeistä (Finsex-tutkimus) ja monesta muusta seksiin liittyvästä aiheesta. Kontulan kanssa samaan legendojen joukkoon menee professori emerita Elina Haavio-Mannila, joka julkaissut paljon mm. Kontulan kanssa. Ja varmasti on paljon muitakin, jotka aktiivisia etenkin somessa.
Kommentit (44)
Itse ihmettelen kuinka nämä itseoppineet seksigurut ovat mukamas jotain asiantuntijoita.
Eivät yhtään sen enempää kuin kuka tahansa kova panomeis tai -nainen
Eniten luotan väsymättömään pillun vonkaajaan ylämyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen kuinka nämä itseoppineet seksigurut ovat mukamas jotain asiantuntijoita.
Eivät yhtään sen enempää kuin kuka tahansa kova panomeis tai -nainen
Kyllä asiantuntijaksi pääsee kokemuksia karruttamalla ja oppejaan jakamalla, tästä ovat todisteena eri alojen työelämäprofessorit. Maailma on muuttunut, tahdoit eli et.
M48, guru
Aku Hirviniemi tai Roope Salminen - päätä sinä minun puolestani.
Jos tuomio seksirikoksesta riittää niin työmies-Putkonen on näiden komeljanttateiden (narrien) oppi-isä.
M48
Vierailija kirjoitti:
💪😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💪😄
Millaisia oppeja hänellä on eturauhasen stimulointiin?
Minä, itse opiskellut teoria ja soveltanut käytäntöön. Ei ole naista, joka ei laukea tai paria joka ei syttyisi lemmenleikkeihin, kun tapaamme.
Vierailija kirjoitti:
Minä, itse opiskellut teoria ja soveltanut käytäntöön. Ei ole naista, joka ei laukea tai paria joka ei syttyisi lemmenleikkeihin, kun tapaamme.
Nyt kysyttiin Suomen uskottavinta, joten nyt ei riitä että uskot omiin taitoihisi.
Sinut olisi jo mainittu nimeltä jos olisit aito osaaja-ukko ja he eivät leuhki taidoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyttiin Suomen uskottavinta, joten nyt ei riitä että uskot omiin taitoihisi.
Sinut olisi jo mainittu nimeltä jos olisit aito osaaja-ukko ja he eivät leuhki taidoillaan.
Albert Järvinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albert Järvinen
Pekka diu-diu ei ollut edes muusikko vaan rappioalkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albert Järvinen
Ei kaksinen kitaristi ei niin kaksisessa bändissä. Makuasioita toki.
Kuolemansa aikoihin vähintään seitsemänkymppiseltä näyttänyt Pekka Johannes oli oikeasti 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
En keneenkään yksittäiseen henkilöön, tosin Kari Heusala oli aikoinaan lähes oikeassa.
M48, 🤭
En ole lukenut Heusalan kirjoja. Tiivistätkö pari tärkeintä pointtia, kiitos. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keneenkään yksittäiseen henkilöön, tosin Kari Heusala oli aikoinaan lähes oikeassa.
M48, 🤭
En ole lukenut Heusalan kirjoja. Tiivistätkö pari tärkeintä pointtia, kiitos. -ap
Heusala kirjoitti ahkerasti nettiartikkeleita joista osa on edelleen löydettävissä hakukoneilla. Liken kustantamat Naisen seksuaalusuus ja Miehen seksuaalisuus löytyy kirjastoista. Ne kertovat otsikonmukaisesti ko. teemoista:
Naisen seksuaalisuus: Tämä kirja pureutuu naisen anatomiaan, fantasioihin ja seksuaalisuuteen sekä tarjoaa vinkkejä kiihottumiseen ja onnistuneeseen yhdyntään. Teos pyrkii murtamaan naisen seksuaalisuuteen liittyviä tabuja ja lisäämään ymmärrystä naisten seksuaalisuudesta.
Miehen seksuaalisuus: Tässä teoksessa Heusala tarkastelee miehen seksuaalisuutta fysiologian, anatomian sekä sosiaalisten ja kulttuuristen näkökulmien kautta. Kirja käsittelee muun muassa peniksen koon merkitystä, eri tekniikoiden vaikutusta ja seksipartnereiden elinten yhteensopivuutta. Teos sisältää myös anekdootteja ja kaskuja historiasta, mikä keventää laajan teoksen sisältöä.
Molemmat kirjat tarjoavat kattavaa tietoa ja näkökulmia seksuaalisuuden monimuotoisuudesta sekä pyrkivät lisäämään avointa keskustelua aiheesta.
Naisen kannalta onnistunut yhdyntä? Mikä helvetti se on?
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla Heusalan kirjan ISBN 9789520104689 viisastut eikä sun tarvitse enää kiroilla tietämättömyyttäsi.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemalla Heusalan kirjan ISBN 9789520104689 viisastut eikä sun tarvitse enää kiroilla tietämättömyyttäsi.
M48, guru
Kirjoja lukemalla ei orgasmit tule! Vaikka miehet tätä aina tarjoileekin.. Minä itse tiedän miten saan, ja onnekso miehenikin sen tietää ja taitaa,
M48, 🤭