Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotoisa 2025

Vierailija
06.03.2025 |

Ensimmäisessä jaksossa Erika Vikmanin tontti pistetään uusiksi.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kotoisa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (303)

Vierailija
141/303 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin ennemmin kotoisan Helgan tehdä pihani vs Huvilan ja huusin pihasuunittelijan kera Anni.

Olen tykännyt Helgasta ja hänen töistään mitä on suunnittellut.

Vierailija
142/303 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä antaisin ennemmin kotoisan Helgan tehdä pihani vs Huvilan ja huusin pihasuunittelijan kera Anni.

Mua jotenkin häiritsee tämä vastakkainasettelu.

Kun jotakin kehuu, on siinä sivussa pakko haukkua joku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/303 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon merenrannalla olevan talon remontista tuli kyllä hieno. Keittiöön saatiin tilaa ja järjestelmällisyyttä. "Monitoimihuone" muuttui kauniiksi ja käteväksi. WC tuntuu remontin jälkeen paljon suuremmalta, vaikkei olekaan, siitä tuli kyllä tyylikäs.

Vierailija
144/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen turvariepu äidillä oli koko ajan kädessä, kun ihastelivat lopputulosta?

Vierailija
145/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kyllä itse miettimään Tammisalon kohdetta, miljoonakämppä ja Ikean keittiö. Ei kyllä sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
146/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin kyllä itse miettimään Tammisalon kohdetta, miljoonakämppä ja Ikean keittiö. Ei kyllä sovi samaan lauseeseen.

Tämä! Tiesiköhän asukkaat etukäteen, että tällä kaudella käytetään halpis-Ikeaa? 

Vierailija
147/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, onko Ikea ainoa keittiösponsoroija tässä sarjassa? Olisi asunto ansainnut laadukkaammat materiaalit. 

Vierailija
148/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Katsomosta jo 10. jakson.

Kellään tietoa missä päin Vantaata tuon miesparin talo?

Itse asun Vantaalla mutten maisemakuvista pysty päättelemään.

Kiva piha tuli heille.

Vierailija
149/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva piha tuli heille.

Voi että kun miespari ei saa itse terassi lautoja vaihdettua.

Vierailija
150/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helga ärsyttää mua. Ei niinkään työt, mutta nainen itse. Se (piilo)kettuilee asiakkaille näiden jo olemassa olevan kodin epäkohdista. Lisäksi sellaista huokailua ja silmien pyörittelyä. Siinä on vielä tää ärvikainen mies komppaamassa, en muista, että se olis ennen ollut niin raskas. Puistatus. Sitten se ylenpalttinen oman duunin kehuminen, vaatimattomampi saa olla.

En tulis ollenkaan toimeen tuommoisen ihmisen kanssa. Sen takia jäisi hänen kanssaan työt tekemättä.

Vierailija
151/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tiesiköhän asukkaat etukäteen, että tällä kaudella käytetään halpis-Ikeaa? 

Hehän sen budjetin olivat määränneet, että jos ei enempiä rahaa ole, niin eipä tule kummosta keittiötäkään. Budjetin pienuudesta Vilja ja Seija puhuivat.

Vierailija
152/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän sen budjetin olivat määränneet, että jos ei enempiä rahaa ole, niin eipä tule kummosta keittiötäkään. Budjetin pienuudesta Vilja ja Seija puhuivat.

Puhut eri jaksosta.

Vierailija
153/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva piha tuli heille.

Siinä meni isot sähkölinjat jossa oli lenkkeilypolkua. Ihan lonkalta heitän, että Rekola-Matari-Päiväkumpu. :D Itsekin siis vantaalainen ja aina näitä pohdin. Kuten Ali Jahangiri jaksossa. ;) Sinne kuitenkin kulkivat Koivukylänläpi.

Vierailija
154/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 v poika haluaa uima-altaan merenrantatontille, niin tottakai 50 000€:n  uima-allas remontti töineen pitää silloin tehdä, että 11 v kultalusikka pepussa syntynyt elitistipoika ny mökillä viihtyisi..valitettavasti jaksosta tuli vähän tuollainen viba

Rehellisestihän se oli siten, että lasta varten tehdään uima-allas ja nurtsialueet, että tämä viihtyy mökillä vielä pitkään. Rahaa ei perheeltä puuttunut ja heillä oli remppaan varaa. En ymmärrä miksi pitää alkaa haukkumaan.

Vierailija
155/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri jaksosta.

En. Eri jaksossa myös Helga ja Teemu (?) jankkasivat budjetin pienuudesta ja siitä muurista. Myös tuossa käytävä keittiöjaksossa mainittiin budjetin pienuus.

Vierailija
156/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, onko Ikea ainoa keittiösponsoroija tässä sarjassa? Olisi asunto ansainnut laadukkaammat materiaalit. 

Mitä vikaa on Ikeassa ?

Turhaa mollaamista.

Vierailija
157/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisalon kohde oli aivan älytön. Kuka ostaa miljoonakämpän ja isoja neliöillä ja keittiö on noinkin kamala. Vielä hankala rempatakin, kun niin paljon tärkeetä kulki siinä yhdessä seinässä. Niemekkeen olisin kokonaan törkännyt sen pylvään toiselle puolelle laskutilan tekia. Mutta nykyään ei vissin enää tehdä keittiöissä ruokaa, kun tilaa ei tarvita kuin astioille.

Vierailija
158/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga ärsyttää mua. Ei niinkään työt, mutta nainen itse. Se (piilo)kettuilee asiakkaille näiden jo olemassa olevan kodin epäkohdista. Lisäksi sellaista huokailua ja silmien pyörittelyä. Siinä on vielä tää ärvikainen mies komppaamassa, en muista, että se olis ennen ollut niin raskas. Puistatus. Sitten se ylenpalttinen oman duunin kehuminen, vaatimattomampi saa olla.

En tulis ollenkaan toimeen tuommoisen ihmisen kanssa. Sen takia jäisi hänen kanssaan työt tekemättä.

Huvilan ja huusin kehuralli se karseelta kuultavaa on, Anni kehuu ja suunnittelija kehuu itseään ( siis se nainen, nimi hukassa). Aina yhtä huokailua heillä keskenään kyllä asiakkaat niiiiin tykkäsi ). Tykkäsivätkö oikeesti.

Mikosta tykkään ja Hekgasta !

Vierailija
159/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Eurokankaasta osteta koskaan mitään kivoja verhoja. Aina noita pyykissä värjääntyneen sävyisiä ankeita muovilaatta-pimennysverhoja.

Vierailija
160/303 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso jaksoja missä ei ole Teemu mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä