Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK äksyillä poikaystävälle jos on menkat?

Vierailija
06.03.2025 |

Mun tyttöystävä aina äksyilee tosi pienistä asioista mulle ku sillä on menkat ja mietin et onks toi jotain mitä kuuluu kestää vai?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äksyile viikko takas aina kahden viikon päästä.

Vierailija
2/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensimmäinen tyttöystäväni äksyili. Seuraavat eivät äksyilleet. Onneksi ensimmäisestä erosin ja tämän ymmärsin. Voi tietty miettiä itsensä kanssa, miksi minä olen sinkku vielä viiskytviisvuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kestää.

Vierailija
4/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kypsymätön nainen jos äksyilee moisesta.

Vierailija
5/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. Ajattele, jos noin äksyilisi työkavereille. 

Vierailija
6/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina menkkojen pari ensimmäistä päivää ylitunteellinen, mutten mitenkään ilkeällä tavalla. Ilkeilyn osaan kyllä hillitä silloinkin.

Olen mm. kerran alkanut itkemään autossa, kun oltiin puolison kanssa ajamassa kotiin töistä, ja puoliso kysyi, haluanko ensin käydä kotona viemässä koiran ulos vai menemmekö Subwayn kautta ja syömme ensin. En osannut päättää, joten aloin itkeä.

Toisen kerran kävi niin, että pomon kanssa oltiin sovittu kahdestaan lounastreffit lempiravintolaani, ja lounasraflapäivän aamuna pomo sanoikin, että ovat muun porukan kanssa päättäneetkin tilata yhdestä toisesta paikasta lounaat koko porukalle toimistolle. Sen toisen paikan ruoka ei ollut yhtään sitä, mitä olisin kaivannut päivääni. Menin työhuoneeseeni hetkeksi salaa itkemään ja livistin sitten toimistolta sanoen että etäilen loppupäivän. Jälkeenpäin kotona hävetti, ja pistin pomolle perään Teamsiin pahoittelut ja selityksen, miksi olin niin ylitunteellinen yhdestä lounaasta. Mutta siinä hetkessä, kun pomo sanoi vaihtaneensa lounassuunitelmia lennosta, olin surun murtama ja kykenin vain ajattelemaan, miten se kehtaa riistää selän takana lempiruokani minulta juuri tänään. :D

"Normaalisti" olen ihminen, joka pitää pään kylmänä eikä välitä mistään tunteiluhömpästä, joten kontrasti on valtava.

Vierailija
7/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ,kulli liukuu paremmin kun pillu on veressä ja limassa .Tosin onhan sulla pari reikää joista ei tule sitä.

Vierailija
8/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se silakka!

Vierailija
9/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se äksyys haihdu, kun vaadit joko suuta tai peppua hyvitykseksi...

Vierailija
10/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kestää äksyilyä ja ilkeyttä sinusta riippumattomien asioiden takia.

Vierailija
11/12 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen alkaa äksyilemään, kun on tarpeeksi kipuja. Miehetkin. Voi kokeilla kipulääkkeitä ja jopa mielialalääkkeitä, mutta tietysti parasta on opetella mielenhallintaa. Pitää myös ymmärtää, että menkkaäksyilijä on myös itse menkkojensa uhri. Joillain kuvioon tulee itsetuhoisuutta ym. Ei sellainen ole menkkailijan mielestä itsestäänkään kivaa. Menkat voivat olla tuskaisa juttu niin fyysisesti, kuin henkisestikin. Menkkoja ei saa käyttää tekosyynä äksyilyyn. Empatiaa voi suoda jos toisella on tuskia.

Vierailija
12/12 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Luonnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän