Miltä tuntuu eka kerta uuden ihmisen kanssa pitkän avioliiton (tai muun suhteen) jälkeen?
Pitkällä tarkoitan tosi pitkää, itsellä 33 vuotta siitä, kun olen jonkun muun kuin aviomieheni kanssa ollut. Tällainen nyt harkinnassa, mutta jotenkin hirvittää. Osaanko, pystynkö, kelpaanko? Aivan kuin olisin neitsyt uudestaan =) . Kokemuksia?
Kommentit (7)
Jäin leskeksi 15:ta vuoden avioliiton jälkeen. Olihan se outoa olla toisen kanssa, ihan oli tunne kuin pettäisi.
Aloin seurustelemaan exäni kanssa ihan teininä ja kun parinkymmenen vuoden jälkeen erosin, aloin vasta ymmärtämään mistä oikeastaan nautin. Exäni kanssa seksi oli tylsää ja epätyydyttävää ja eron jälkeen löysin vakipanon, jonka kanssa kokeilimme estottomasti kaikkea. En tajunnutkaan, mistä kaikesta olin jäänyt paitsi!
No et kuitenkaan ole. Voit harrastaa ihan normaalisti seksiä eikä tarvitse jännittää paikallaan. Siinä se menee kuin ennenkin. Samoilla vehkeillä.
No ihan yhtä hyvin kuin vuosia kotiruokaa syöneenä voi syödä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin seurustelemaan exäni kanssa ihan teininä ja kun parinkymmenen vuoden jälkeen erosin, aloin vasta ymmärtämään mistä oikeastaan nautin. Exäni kanssa seksi oli tylsää ja epätyydyttävää ja eron jälkeen löysin vakipanon, jonka kanssa kokeilimme estottomasti kaikkea. En tajunnutkaan, mistä kaikesta olin jäänyt paitsi!
Mistä olit jäänyt paitsi?
Itse erosin 16 vuoden liitosta. Olihan se aika jännää olla ensimmäistä kertaa pitkään aikaan jonkun muun kanssa. Mutta tämän ikäisellä ne kumppanitkin ovat eronneita eli tilanne on heillekin sama tai heillä on samanlainen tilanne muistissa. Muutenkin minusta tässä iässä seksi on sallivampaa ja rennompaa kuin nuorena. Ei enää mieti pömpöttääkö vatsa ja onko meikit hyvin.