Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu eka kerta uuden ihmisen kanssa pitkän avioliiton (tai muun suhteen) jälkeen?

Vierailija
06.03.2025 |

Pitkällä tarkoitan tosi pitkää, itsellä 33 vuotta siitä, kun olen jonkun muun kuin aviomieheni kanssa ollut. Tällainen nyt harkinnassa, mutta jotenkin hirvittää. Osaanko, pystynkö, kelpaanko? Aivan kuin olisin neitsyt uudestaan =) . Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin 16 vuoden liitosta. Olihan se aika jännää olla ensimmäistä kertaa pitkään aikaan jonkun muun kanssa. Mutta tämän ikäisellä ne kumppanitkin ovat eronneita eli tilanne on heillekin sama tai heillä on samanlainen tilanne muistissa. Muutenkin minusta tässä iässä seksi on sallivampaa ja rennompaa kuin nuorena. Ei enää mieti pömpöttääkö vatsa ja onko meikit hyvin.

Vierailija
2/7 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 15:ta vuoden avioliiton jälkeen. Olihan se outoa olla toisen kanssa, ihan oli tunne kuin pettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan exäni kanssa ihan teininä ja kun parinkymmenen vuoden jälkeen erosin, aloin vasta ymmärtämään mistä oikeastaan nautin. Exäni kanssa seksi oli tylsää ja epätyydyttävää ja eron jälkeen löysin vakipanon, jonka kanssa kokeilimme estottomasti kaikkea. En tajunnutkaan, mistä kaikesta olin jäänyt paitsi! 

Vierailija
4/7 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kuitenkaan ole. Voit harrastaa ihan normaalisti seksiä eikä tarvitse jännittää paikallaan. Siinä se menee kuin ennenkin. Samoilla vehkeillä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä hyvin kuin vuosia kotiruokaa syöneenä voi syödä ravintolassa.

Vierailija
6/7 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustelemaan exäni kanssa ihan teininä ja kun parinkymmenen vuoden jälkeen erosin, aloin vasta ymmärtämään mistä oikeastaan nautin. Exäni kanssa seksi oli tylsää ja epätyydyttävää ja eron jälkeen löysin vakipanon, jonka kanssa kokeilimme estottomasti kaikkea. En tajunnutkaan, mistä kaikesta olin jäänyt paitsi! 

Mistä olit jäänyt paitsi?

Vierailija
7/7 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehiä jännittää kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi