NAINEN! Mitä sinä toivot lahjaksi naistenpäivänä?
Minusta kukat ja suklaa olisi kiva juttu, tai itsetehty ruoka, lounas tai päivällinen. Ei tarvitse olla mitään isoa. Mutta muistaminen olisi kiva juttu. Tai että edes muistettaisiin toivottaa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Lego botanicals vaaleanpunaisen kukkakimpun, jos jotain saisi toivoa. Käytännössä saanen korkeintaan suklaapatukan, mikä kyllä ilahduttaisi myös. Sekin olisi kiva jos se jaksaisi olla hyvällä tuulella koko päivän eikä tiuskisi kaikille.
Kuka se?
Minä kyllä haluaisin kukkia ja suklaata, mutta en saa mitään lahjoja 1. syntymäpäivänä, 2. jouluna, 3. hääpäivänä, 4. nimipäivänä ja 4. naistenpäivänä mieheltäni. Lisäksi hän on ilmoittanut pojallemme, ettei hän halua lähteä kanssani matkalle, ei lähde edes kävelemään kanssani, ja niin, ei halua käydä kanssani ruokaostoksillakaan. Hoidan yhteistä talouttamme 90-prosenttisesti. Olen varma, että aika monella naisella on sama tilanne. En ole ylipainoinen enkä ruma, jos joku sattuisi sen esittämään sen syyksi sille, ettei vaimoa tarvitse huomioida millään tavalla. Emme myöskään ole köyhiä. En ole myöskään trolli.
En mitään, naisten päivähän on tarkoitettu kehitysmaiden naisille
Toivoisin, että voisimme viettää päivän riitelemättä. Mutta ei hän sellaista pysty lupaamaan, kun ei ikinä tiedä mikä menee tunteisiin. Mut jos hän olisi ns normaali eikä tunnevammainen, ilahtuisin tosi paljon jos toisi mulle reiluhkon rasiallisen käsintehtyjä konvehteja jostain suklaapuodista. Ja ehkä kortin, johon olisi kirjoittanut jotakin muutakin kuin että omalle rakkaalle terveisin Antti.
Toivon lahjojen sijaan konkreettisia tekoja. Esimerkiksi lisää turvakotipaikkoja naisille. Tietysti parhainta olisi, jos sen naisen oman kodin saisi turvalliseksi.
Etta Putin tippuu kaivoon ja kukaan ei kolmeen viikkoon huomaa.
Jos sais vaikka mieheltä pilluhieronnan.👵
Köyttä ja jakkaran.
Joo ei todellakaan, synkkää huumoria vaan.
Vietän naistenpäivän rakkaan ystäväni kanssa tehden juttuja joista molemmat pidämme. Ostamme toisillemme ruusuja ja vietämme ihanaa aikaa <3
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin kukkia ja suklaata, mutta en saa mitään lahjoja 1. syntymäpäivänä, 2. jouluna, 3. hääpäivänä, 4. nimipäivänä ja 4. naistenpäivänä mieheltäni. Lisäksi hän on ilmoittanut pojallemme, ettei hän halua lähteä kanssani matkalle, ei lähde edes kävelemään kanssani, ja niin, ei halua käydä kanssani ruokaostoksillakaan. Hoidan yhteistä talouttamme 90-prosenttisesti. Olen varma, että aika monella naisella on sama tilanne. En ole ylipainoinen enkä ruma, jos joku sattuisi sen esittämään sen syyksi sille, ettei vaimoa tarvitse huomioida millään tavalla. Emme myöskään ole köyhiä. En ole myöskään trolli.
Eikö ole sitten mahdollista tilata ostoksia kotiovelle ja sinne valkata omat lahjatkin mukaan ja käydä itse ostamassa kukkaostokset. Mistä te löydätte noita kotonaan kuin hotellissa eläviä miehiä vai onko siihen joku painava syy kuten pitkät työpäivät mutta eihän sekään poista vapaapäivinä osallistumasta. Ottaisin sitten ulkopuolista apua ja mies maksaa. Jos löytyy joku tuttu joka vähän tarvitsee lisäansioo, jollei pojasta ole vielä mitään apua. Mitä se mies tekee sen 10% siinä taloudessa. 😂 Ettekö ole tehnyt mitään muuta yhdessä kun sen pojan. 😲
Meillä tehdään isommat ostokset yhdessä ja pienempiä erikseen. Valkkaan kukat ja "lahjani" itse miehen valkatessa omat "lahjansa" mitä haluaa. Kodin hoitoon osallistuu kummatkin ja mies tekee rempat, halot yms. raskaammat ympäristön hoidot. Silloin kun ehditään, käydään yhdessä metsä lenkilläkin tai ravintolassa syömässä merkkipäivinä. On ehditty vielä muitakin omia harrastuksia niin ettei kaikki yhteisiä.
Rauhaa. Edes yksi päivä jolloin naisista ei puhuttaisi asiattomasti, ei uhkailtaisi, ei tehtäisi heille pahaa. Vaan ei.
"Kukkia ja suklaata", my ass. Olisko tässäkin alun perin kyse jostain pikkaisen tärkeämmästä kuin jostain lahjoista, ei ihme että naisten arvostus ja kunnioitus senkun laskee.
Pitäisin mun puolisoa ihan helkkarin törppönä jos se toisi jotain kukkia tuona päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon lahjojen sijaan konkreettisia tekoja. Esimerkiksi lisää turvakotipaikkoja naisille. Tietysti parhainta olisi, jos sen naisen oman kodin saisi turvalliseksi.
Niinpä, jos ne kaikki rahat mitä laitetaan pikkurouvien ja -neitien turhiin lahjuksiin, laitettaisiin just johonkin tuollaiseen keräykseen
Vierailija kirjoitti:
Että ihmiset ymmärtäisivät naistenpäivän tarkoituksen. Se ei ole mikään naistenlellimispäivä. Siinä on tarkoitus huomata naisten tekemä työ ja viedä tasa-arvoa sinne missä sitä ei ole.
Hyvä vitsi. Mistään muusta tässä yhteiskunnassa puhutakaan kun naisista ja naisten tekemisistä...
N40
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yhtä väkivaltaisia kuin miehet.
Pandora rannekoru
Hopeiset korvakorut
Understatement alushousut ja rintsikat
Kaikon mekko
Geisha suklaata
TAI
Kukkia.
Listan lahjatoiveVaihtoehdot ovat n. 2e - 120e..