NAINEN! Mitä sinä toivot lahjaksi naistenpäivänä?
Minusta kukat ja suklaa olisi kiva juttu, tai itsetehty ruoka, lounas tai päivällinen. Ei tarvitse olla mitään isoa. Mutta muistaminen olisi kiva juttu. Tai että edes muistettaisiin toivottaa.
Kommentit (69)
En kaipaa mitään. Tärkeämpänä pidän toisen huomiointia arjessa, ei vain yhtenä tiettynä päivänä. Esim. mieheni lataa minulle kahvit valmiiksi, jos herää ennen minua. Mieluummin tämä ihana ele joka viikko kuin yhtenä päivänä vuodessa jotain kukkia ja suklaata 😅
Mä olen töissä sinä päivänä. Lämmitän illalla mikrossa mitä lie perhe sinä päivänä syöny. Mulla ei oo tapana toivottaa sitä kellekkää. Nykyään ei varmaan edes saisi,koska ei saa olettaa kuka on nainen ja kuka ei.
Lahjaksi? Taas yksi kaupallinen päivä keksitty, että voisi vinkua lahjoja.
En mitään. En koe omaksi tuollaista päivää. Se ilmeisesti liittyy jotenkin tasa-arvoon. Ei se ole mikään lahjojen ostopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Paistettu ryynimakkara olisi kiva yllätys.
Ryynäri ON hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi mustaa munaa ihan luvan kanssa.
Century egg
Ihan vain vilpitön toivotus "hyvää naistenpäivää!" ilman mitään kettuilua riittää.
Että ihmiset ymmärtäisivät naistenpäivän tarkoituksen. Se ei ole mikään naistenlellimispäivä. Siinä on tarkoitus huomata naisten tekemä työ ja viedä tasa-arvoa sinne missä sitä ei ole.
Paistettu ryynimakkara olisi kiva yllätys.