Tyylini on klassinen. Muita paikalla?
Tänäänkin elegantit stretch-farkut tämän kanssa:
https://www.zalando.fi/seasalt-cornwall-lavethan-tunika-green-evergreen…
😊
Onko palstalla muita klassisesti pukeutuvia?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Normaalipäivänä pukeudun todellakin klassisesti. Aloitetaan 20 denierin sukista, saumalla tietty, jotka kiinnitetään kolminauhaiseen vyötäröliiviin. Samaa sarjaa pikkuhousut ja rintaliivit. Klassinen valkoinen silkkinen paitapusero pienellä rusetilla. Tummanharmaa jakkupuku ohutta villaa. Jalkaan työmatkaa varten saapikkaat, jotka vaihtuvat perillä mustiin avokkaisiin maltillisella korolla. Alkaa olla aika jolloin villakangastakki vaihtuu Burberryn trenssiin. Asun viimeistelevät pröystäilemätön merkkilaukku, silkkihuivi ja nahkasormikkaat.
HYI!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat käyttää tunikoita, yritetään vatsan ja vyötärön seutu piilottaa.
Minä ainakin käytän tunikoita siksi, että minulla on pitkä selkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina mukana joku kirjaklassikko.
Tekee hyvän säväyksen, niihin joihin pitääkin.
Ei, en ole Tytti.
Hyvä idea mutta eikö pitäisi olla jokin muu kuin klassikko jonka kaikki tunnistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipäivänä pukeudun todellakin klassisesti. Aloitetaan 20 denierin sukista, saumalla tietty, jotka kiinnitetään kolminauhaiseen vyötäröliiviin. Samaa sarjaa pikkuhousut ja rintaliivit. Klassinen valkoinen silkkinen paitapusero pienellä rusetilla. Tummanharmaa jakkupuku ohutta villaa. Jalkaan työmatkaa varten saapikkaat, jotka vaihtuvat perillä mustiin avokkaisiin maltillisella korolla. Alkaa olla aika jolloin villakangastakki vaihtuu Burberryn trenssiin. Asun viimeistelevät pröystäilemätön merkkilaukku, silkkihuivi ja nahkasormikkaat.
Olet mies.
Mistä noin päättelet? Voisi kai tuo olla nainenkin vaikka menee hiukan "yliklassiseksi"
Minä. Sama tyylikäs looki jo 18 v lähtien ja nyt 61 v. Hiuksetkin samat; kaunis, pitkät ja paksut hiukset.
tyylin perusta on hame ja jakku. Hame joko polven yläpuolelle tai liehuvahelmainen pitempi. Jalassa avokkaat. Jakku usein lyhyt. Sama farkkujen kanssa. Ei leggingsejä, ei villapaitaa tai toppeja.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Sama tyylikäs looki jo 18 v lähtien ja nyt 61 v. Hiuksetkin samat; kaunis, pitkät ja paksut hiukset.
tyylin perusta on hame ja jakku. Hame joko polven yläpuolelle tai liehuvahelmainen pitempi. Jalassa avokkaat. Jakku usein lyhyt. Sama farkkujen kanssa. Ei leggingsejä, ei villapaitaa tai toppeja.
Tuohan on moderni eikä klassinen tyyli. Minä unohdin itse syntyä klassisilla paksuilla hiuksilla, mutta tiedän silti mitä tuo sana tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunikat ei ole mitään klassikkoja, vaan tarhantätien riepuja.
Nyt loukkaannuin. Kyllä niitä voi hyvin käyttää savitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Ovh 93 euroa.
Paljon vai vähän?
Vierailija kirjoitti:
Klassiset nappanahkaiset nilkkurit sirolla korolla. Klassinen hyvälaatunen V-aukkoinen neule, tummansininen. Klassiset mustat suorat housut ja siro nahkainen laukku, sekin hyvin klassinen. Ihanaa käydä toimistotyössä klassisesti.
Tummansinisen ja mustan yhdistäminen on klassisesti katsottu tyylivirheeksi 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovh 93 euroa.
Paljon vai vähän?
Aika paljon tästä maalaus/äitiysmekosta.
https://www.halpahalli.fi/080628.html
Monia naisten väljämallinen satiinipaita on kevyttä ja kauniisti laskeutuvaa ja kiiltäpintaista materiaalia. Pitkähihaisessa puserossa on etupuolella napitus ja yksi avoin rintatasku, madalletut olkapäät, nappikalvosimilla varustetut hihansuut sekä pitkä helma.
- Oversize malli
- Pesu 40C
N. 85 euroa halvempi samanlainen tyylitön rytky.
Minä olen ajatellut klassisen pukeutumisen olevan jotain muuta. Laadukkaita luonnonmateriaaleja. Merkit huomaamattomia/näkymättömissä. Leikkaukset istuvia, tyylikkäitä ja vaatteet sopivia. Yksivärisyys yleistä, mutta huomaamaton ja hillitty kuviointi hyväksyttävää. Vaatteiden yhdistely niin, ettei paljastele halvasti. Antavan kaula-aukon lisäksi jakku, huivi tms. Liian antava on rahvaanomaista. Asusteet on sopusoinnussa muun pukeutumisen kanssa. Korut aitoja, eikä rahvaanomaisesti teollista kettinkitavaraa.
On tietenkin poikkeuksia. Minullakin on edesmenneen isoäitini jäljiltä myyntipakkauksessaan täysin käyttämätön hermes-huivi. Mutta kun se on kirjava, ja tulisi "lähelle" kasvoja. Ja ne värit kun on aika kirkkaat. No, ehkä jonain päivänä, kun kaula rypistyy. Tai tiedä sitten. Hänen ihonvärinsä oli "lämpimämpi" kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako miehet lähestyä sua ap tai muita klassisia naisia?
Ne käy kuumana. Mustat sukkahousut on kova juttu.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako miehet lähestyä sua ap tai muita klassisia naisia?
Oletko kuullut sihteeriviboista?
Itse näytän ihan klassiselta asunnottomalta puliukolta.
Itse tykkään kans pukeutua klassillisesti ja musiikista kans.
Ihan ok mutta ei tuota kutsuta yleensä klassiseksi.
Olet mies.