Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylini on klassinen. Muita paikalla?

Vierailija
06.03.2025 |

Tänäänkin elegantit stretch-farkut tämän kanssa:

https://www.zalando.fi/seasalt-cornwall-lavethan-tunika-green-evergreen…

😊

Onko palstalla muita klassisesti pukeutuvia?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipäivänä pukeudun todellakin klassisesti. Aloitetaan 20 denierin sukista, saumalla tietty, jotka kiinnitetään kolminauhaiseen vyötäröliiviin. Samaa sarjaa pikkuhousut ja rintaliivit. Klassinen valkoinen silkkinen paitapusero pienellä rusetilla. Tummanharmaa jakkupuku ohutta villaa. Jalkaan työmatkaa varten saapikkaat, jotka vaihtuvat perillä mustiin avokkaisiin maltillisella korolla. Alkaa olla aika jolloin villakangastakki vaihtuu Burberryn trenssiin. Asun viimeistelevät pröystäilemätön merkkilaukku, silkkihuivi ja nahkasormikkaat. 

Olet mies. 

Vierailija
22/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipäivänä pukeudun todellakin klassisesti. Aloitetaan 20 denierin sukista, saumalla tietty, jotka kiinnitetään kolminauhaiseen vyötäröliiviin. Samaa sarjaa pikkuhousut ja rintaliivit. Klassinen valkoinen silkkinen paitapusero pienellä rusetilla. Tummanharmaa jakkupuku ohutta villaa. Jalkaan työmatkaa varten saapikkaat, jotka vaihtuvat perillä mustiin avokkaisiin maltillisella korolla. Alkaa olla aika jolloin villakangastakki vaihtuu Burberryn trenssiin. Asun viimeistelevät pröystäilemätön merkkilaukku, silkkihuivi ja nahkasormikkaat. 

HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat käyttää tunikoita, yritetään vatsan ja vyötärön seutu piilottaa.

Minä ainakin käytän tunikoita siksi, että minulla on pitkä selkä.

Vierailija
24/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina mukana joku kirjaklassikko.

Tekee hyvän säväyksen, niihin joihin pitääkin.

Ei, en ole Tytti.

Hyvä idea mutta eikö pitäisi olla jokin muu kuin klassikko jonka kaikki tunnistaa!

Vierailija
25/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mies. 

Mistä noin päättelet? Voisi kai tuo olla nainenkin vaikka menee hiukan "yliklassiseksi"

Vierailija
26/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sama tyylikäs looki jo 18 v lähtien ja nyt 61 v. Hiuksetkin samat; kaunis, pitkät ja paksut hiukset.

tyylin perusta on hame ja jakku. Hame joko polven yläpuolelle tai liehuvahelmainen pitempi. Jalassa avokkaat. Jakku usein lyhyt. Sama farkkujen kanssa. Ei leggingsejä, ei villapaitaa tai toppeja.

Vierailija
27/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Sama tyylikäs looki jo 18 v lähtien ja nyt 61 v. Hiuksetkin samat; kaunis, pitkät ja paksut hiukset.

tyylin perusta on hame ja jakku. Hame joko polven yläpuolelle tai liehuvahelmainen pitempi. Jalassa avokkaat. Jakku usein lyhyt. Sama farkkujen kanssa. Ei leggingsejä, ei villapaitaa tai toppeja.

Tuohan on moderni eikä klassinen tyyli. Minä unohdin itse syntyä klassisilla paksuilla hiuksilla, mutta tiedän silti mitä tuo sana tarkoittaa.

Vierailija
28/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovh 93 euroa.

Vierailija
29/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunikat ei ole mitään klassikkoja, vaan tarhantätien riepuja. 

Nyt loukkaannuin. Kyllä niitä voi hyvin käyttää savitöissä.

Vierailija
30/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovh 93 euroa.

Paljon vai vähän?

Vierailija
31/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassiset nappanahkaiset nilkkurit sirolla korolla. Klassinen hyvälaatunen V-aukkoinen neule, tummansininen. Klassiset mustat suorat housut ja siro nahkainen laukku, sekin hyvin klassinen. Ihanaa käydä toimistotyössä klassisesti.

Tummansinisen ja mustan yhdistäminen on klassisesti katsottu tyylivirheeksi 😇

Vierailija
32/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovh 93 euroa.

Paljon vai vähän?

Aika paljon tästä maalaus/äitiysmekosta.

Vierailija
33/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.halpahalli.fi/080628.html

Monia naisten väljämallinen satiinipaita on kevyttä ja kauniisti laskeutuvaa ja kiiltäpintaista materiaalia. Pitkähihaisessa puserossa on etupuolella napitus ja yksi avoin rintatasku, madalletut olkapäät, nappikalvosimilla varustetut hihansuut sekä pitkä helma.

- Oversize malli

- Pesu 40C

N. 85 euroa halvempi samanlainen tyylitön rytky.

Vierailija
34/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut klassisen pukeutumisen olevan jotain muuta. Laadukkaita luonnonmateriaaleja. Merkit huomaamattomia/näkymättömissä. Leikkaukset istuvia, tyylikkäitä ja vaatteet sopivia. Yksivärisyys yleistä, mutta huomaamaton ja hillitty kuviointi hyväksyttävää. Vaatteiden yhdistely niin, ettei paljastele halvasti. Antavan kaula-aukon lisäksi jakku, huivi tms. Liian antava on rahvaanomaista. Asusteet on sopusoinnussa muun pukeutumisen kanssa. Korut aitoja, eikä rahvaanomaisesti teollista kettinkitavaraa.

On tietenkin poikkeuksia. Minullakin on edesmenneen isoäitini jäljiltä myyntipakkauksessaan täysin käyttämätön hermes-huivi. Mutta kun se on kirjava, ja tulisi "lähelle" kasvoja. Ja ne värit kun on aika kirkkaat. No, ehkä jonain päivänä, kun kaula rypistyy. Tai tiedä sitten. Hänen ihonvärinsä oli "lämpimämpi" kuin omani. 

Vierailija
35/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako miehet lähestyä sua ap tai muita klassisia naisia?

Ne käy kuumana. Mustat sukkahousut on kova juttu.

Vierailija
36/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako miehet lähestyä sua ap tai muita klassisia naisia?

Oletko kuullut sihteeriviboista?

Vierailija
37/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
38/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän ihan klassiselta asunnottomalta puliukolta.

Vierailija
39/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kans pukeutua klassillisesti ja musiikista kans.

Vierailija
40/65 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta ei tuota kutsuta yleensä klassiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi