Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vainoaminen

Vierailija
06.03.2025 |

Vainoaminen on ollut Suomessa rikos vuodesta 2014 alkaen. Lain mukaan vainoaminen tarkoittaa ei-toivottuja jatkuvia yhteydenottoja, uhkailua, seuraamista, tarkkailua tai vastaavaa häirintää.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaista sekopäätä ei voi enää auttaa. Ei sitten yhtään kukaan eikä mikään taho. Tuo harhaisuus senkun yltyy vaan ja loppuu kun joko psykiatrisella erittäin vahvasti lääkittynä tai papin siunaamana maan povessa. Antaa vaan itsekseen täälläkin meuhkata ja möyhöttää. 

Vierailija
42/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä ihmisiä kuuluisia auttaa. Te ette auta vaan vain vaikeutatte toisten ihmisten elämää. Toiset toimivat toisella tavalla. Per sujen politiikka on toisten päälle hyökkääminen :(

Sitten nillitetään, että "menisit töihin". Miten siellä töissä voi käydä, jos hyökätään päälle ja kiusataan?????

Jos pitää 5 vuoden vainoamista normaalina, on itse sairas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufotko yrittää ottaa sinuun ap väkisin yhteyttä?

Vierailija
44/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun päässäsi: "Yksityinen juoruilun tai epäilysten kohteeksi joutunut jäsen on hyvin heikoilla, sillä pahoilla ja rumilla epäilyksillä on jostain syystä suurempi uskottavuus kuin syyttömyydellä"

Kukaan muu ei usko Ufoihin, ei ainakaan ap

Vierailija
45/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun päässäsi: "Yksityinen juoruilun tai epäilysten kohteeksi joutunut jäsen on hyvin heikoilla, sillä pahoilla ja rumilla epäilyksillä on jostain syystä suurempi uskottavuus kuin syyttömyydellä"

Kukaan muu ei usko Ufoihin, ei ainakaan ap

https://www.riku.fi/erilaisia-rikoksia/digitaalinen-vakivalta-ja-vaino/

Digi väkivallan osilta asiasta edes turha keskustella, koska niistä on annettu ulkopuolisten toimesta tietoa, omat todisteet + firma todistaa

Vierailija
46/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä ihmisiä kuuluisia auttaa. Te ette auta vaan vain vaikeutatte toisten ihmisten elämää. Toiset toimivat toisella tavalla. Per sujen politiikka on toisten päälle hyökkääminen :(

Sitten nillitetään, että "menisit töihin". Miten siellä töissä voi käydä, jos hyökätään päälle ja kiusataan?????

Tässä tietenkin tarkoitettiin itse tekijöitä :)

Vierailija
47/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaista sekopäätä ei voi enää auttaa. Ei sitten yhtään kukaan eikä mikään taho. Tuo harhaisuus senkun yltyy vaan ja loppuu kun joko psykiatrisella erittäin vahvasti lääkittynä tai papin siunaamana maan povessa. Antaa vaan itsekseen täälläkin meuhkata ja möyhöttää. 

Äläs nyt palstahullu puhu rumasti!

Vierailija
48/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatteja: "Koska olet moraalinen olento. Siinä kiteytettynä vastaus normaalin (ei-psykopaattisen tai vastaavan) ihmisen kysymykseen, miksi olla moraalinen. Olemme evolutiivisesti muokkautuneet sellaisiksi olennoiksi, jotka tarkastelevat maailmaa moraalisesta näkökulmasta. Tieteellisissä tutkimuksissa on havaittu, että psykopaatit eivät kykene erottamaan moraalisia ja tavanvaraisia asioita toisistaan, kun taas normaalisti yli kolmevuotiaat lapsetkin pystyvät tekemään tämän erottelun. Vaikka psykopaattien älyllisissä kyvyissä ei muuten ole mitään vikaa, puuttuu heiltä se perusaisti, jolla näemme maailman moraalisesti."

https://frankmartela.fi/2009/03/29/post-125/

Kukaan moraalinen ihminen ei tekisi 5 vuotta väkivaltaa, pitää olla mieleltään sairas psykopaaatti ja sadisti

Vierailija
49/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt palstahullu puhu rumasti!

Taidat itse olla palstahullu :) Vaikutat ainakin siltä. 

Vierailija
50/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatteja: "Koska olet moraalinen olento. Siinä kiteytettynä vastaus normaalin (ei-psykopaattisen tai vastaavan) ihmisen kysymykseen, miksi olla moraalinen. Olemme evolutiivisesti muokkautuneet sellaisiksi olennoiksi, jotka tarkastelevat maailmaa moraalisesta näkökulmasta. Tieteellisissä tutkimuksissa on hav

Narsistin hovi: https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…

Vierailija
51/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kuitenkin, että pilasitte ihmisen elämän, työuran ja maineen :(

Joskus vilkaisin aloittajan blogia ja mua jäi mietityttää, oliko 1 näistä oletetuista vainoajista, se tr*******, sukua tälle sanoman pedo tr*******ille? 

Vierailija
52/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatteja: "Koska olet moraalinen olento. Siinä kiteytettynä vastaus normaalin (ei-psykopaattisen tai vastaavan) ihmisen kysymykseen, miksi olla moraalinen. Olemme evolutiivisesti muokkautuneet sellaisiksi olennoiksi, jotka tarkastelevat maailmaa moraalisesta

https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti…

Vierailija
53/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vilkaisin aloittajan blogia ja mua jäi mietityttää, oliko 1 näistä oletetuista vainoajista, se tr*******, sukua tälle sanoman pedo tr*******ille? 

Kirjoitteletko aloittaja vaan sattumalta tänne vai onko asialla joku kytkös vauvapalstaan? 

Vierailija
54/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteletko aloittaja vaan sattumalta tänne vai onko asialla joku kytkös vauvapalstaan? 

Taustoja ilmeisesti tarkkaa selvitetty 

Vierailija
55/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Onko näitä vainoajiasi siis täällä vauvapalstalla? 

Vierailija
56/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiko siellä ruudun toisella puolella? :)

Vierailija
57/57 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaiko siellä ruudun toisella puolella? :)

Kaikki tämä on 5 vuotta kestävää kiusaamista ja väkivaltaa