Kysymys sinkkumiehille: tuntuuko teistä siltä, että teillä on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa?
Kun te olette sinkkuina ollessa ollleet jossain deittisovelluksessa kuten Hinge, Tinder jne, niin tuntuuko teistä siltä, että siellä on helppoa tutustua ihmisiin ja saada treffiseuraa? Tuntuuko teistä siltä, että "voi vitsi, täällähän on tosi paljon kauniita ja mielenkiintoisia naisia, ja mulla on mahdollisuus tavata ihan kenet vaan näistä ja saada parisuhde, että siitä vaan valitsemaan ihan kuin karkkikaupassa olisi"?
tai jos olette tapailleet jotakuta kivaa naista, jonka kanssa viihdytte, mutta joka ei ehkä kuitenkaan ole aivan täydellinen eikä vastaa kaikkia kriteerejäsi, esim. on hieman ylipainoa, niin hiipiikö teille mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata sinne Tinderiin swaippailemaan, että kyllä mä ehkä kuitenkin löydän paremmankin naisen"?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei, en kuulu 3%:n panoalfoihin. Sen sijaan työpaikkani on iso ja naisvaltainen ja siellä tullaan tyrkyttämään pillua enemmän kuin jaksaa panna. Tämän maan naiset elää puutteessa, en voi sitä muuten selittää.
Juupa juu
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ap pyörittelet asiaa päässäsi.
Se on nainen, joka valkkaa puolisonsa.
Ja sitä asiaa EI kysytä "naikkosilta"
Joorma
Minulla on vain kuusi kriteeriä: Nuori, hoikka, kaunis, tatuoimaton, lapseton, valkoinen. Sovelluksista ei löydy, IRL hieman parempi. /M1957
Vapailla markkinoilla on näin keski-iässä ihan hirveästi hönttejä naisia. Suurin osa Tinderin naisista on jonkin sortin hoitajia tai muuten vain sosiaalialalla. Ne eivät osaisi sijoittaa Guatemalaa maailmankartalle, tai kertoa mikä linnuista on västäräkki. Tarkoitan että aivan siis sellaiset perusasiat, mitkä peruskoulussa opetetaan, ovat täysin tietämättömissä. Ei vaan jaksa sellaista suhdetta, missä toinen on sellainen yhdellä airolla soutaja.
Ollaan vissiin juteltu Tinderissä! Niin minä kuin olla ja voi. On isoja lintuja ja pikkulintuja. Ja sitten on paljon erilaisia maita ja kaupunkeja. Todella moni niistä on joko Afrikassa, Aasiassa tai Amerikassa.
Mutta joo, ei taideta löytää sielunkumppanuutta toisistamme. Toivottavasti kumpikin vielä jostain toisaalta.
Riippuu vähän mitä hakee. Oman ikäisiä naimisiin ja lapsia haluavia olisi jonoksi asti, mutta koska itsellä lapset tehty, eikä naimisiinmeno ole kiinnostanut, niin katselen vain parikymppisiä naisia kevyisiin juttuihin. Siellä sitten onkin vähemmän valinnanvaraa, mutta silti aina välillä nappaa joku kiinnostava. Nuorempana sain käytännössä valita ne naiset, jotka kiinnosti.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ap pyörittelet asiaa päässäsi.
Se on nainen, joka valkkaa puolisonsa.
Kummatkin hyväksyvät kumppaninsa, tietenkin. Ensin mies ja sitten kaunotar.
Taitaa ulkomaalaiset ja menestyjämiehet olla tavallisten naisten kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei
Jos haluu seksiä niin on. Jos parisuhteen niin ei
Jos yksi sadasta miehestä löytää seksiseuraa deittiapeista niin en yleistäisi. En tunne yhtäkään miestä joka olisi onnistunut. Netti on täynnä kaikenlaista sepustusta mutta totuus on karu. Huom! Deittiapit on bisness, nasdaq listattuja firmoja. Ne pitää yllä viimeiseen asti illuusiota että täältää löytyy rakkautta, p*llua ja elämänkumppania. Heillä on käytössä tupakkateollisuuden vuosikymmeniä hiomat taktiikat pitää yllä illuusioita
Omassa tuttavapiirissani (iso työnantaja) useita pariskuntia, jotka ovat saaneet alkunsa deittisovelluksista. On avioliittoja ja lapsiperheitäkin eri muodossaan. Ilmeisesti nuoremmalla ikäpolvella varsin yleinen tapa tutustua. Itsekin olen tavannut puolisoni netissä, mutten näissä uudemmissa deittisovelluksissa, joita en ole ehtinyt käyttää. Meilläkin parisuhdetta takana n. 10 vuotta ja tuttavien appissa varmaan sen viisi jo. En tiedä sitten, mistä johtuu, että mahdollistuu. Ehkä se on kyky ilmaista, mitä etsii. Voihan se olla myös, että ala jollain tapaa kertoo koulutustasosta ja palkkauksesta, että parisuhteet ovat muodostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei, en kuulu 3%:n panoalfoihin. Sen sijaan työpaikkani on iso ja naisvaltainen ja siellä tullaan tyrkyttämään pillua enemmän kuin jaksaa panna. Tämän maan naiset elää puutteessa, en voi sitä muuten selittää.
huikeeta! Hoito-ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei
Jos haluu seksiä niin on. Jos parisuhteen niin ei
Taitaa olla niin, ettei sua kukaan parisuhteeseen huoli.
Ehkä. Ehkä ei. Ongelma on arvojen erilaisuus. Politiikka näkyy liikaa apeissa
Itse olen nyt 55v mies ja kyllä niitä suunnilleen oman ikäisiä naisia on tarjolla vaikka kuinka paljon. Treffeille pyytäjiä on riittänyt koko ajan. Yllättäen myös yli 10v nuoremmista naisista löytyy niitä, jotka haluaa kanssani treffeille.
Myös satunnaista seksiseuraa on hyvin tarjolla.
Eli ainakin itse voin omalta kohdaltani sanoa, että valinnanvaraa on runsaasti.