Jos olette olleet joskus todella, todella ihastunut johonkin ihmiseen ja tämä on särkenyt sydämenne....
...antamalla pakit. Niin miten suhtautuisit, jos tämä sama henkilö olisi valmis vaikka parin vuoden päästä seurustelemaan?
Kommentit (42)
No sehän riippuu täysin siitä miksi annoit hänelle pakit aiemmin? Vastaa tähän niin on helpompi sanoa mielipide asiaan.
Mä olen saanut ne pakit vasta läheisemmän tuttavuuden jälkeen, kun seksiäkin oli ollut jo useasti ja yritin julkisella paikalla ottaa kädestä kiinni. Mies alkoi selitellä, että hän ajatteli että me ollaan ihan vain kavereita.
Sitten vuoden päästä tulee viesti että haluaisi tavata, on miettinyt asioita ja haluaisi nyt alkaa kanssani suhteeseen ihan tosissaan. Edellisellä kerralla oli kuulemma ympyröissä joku kiinnostava nainen ja exäkin vielä painoi mielessä.
Joo ei kiitos. Jos edellisellä kerralla joku oli kiinnostavampi, niin enköhän ole yhtä poisheitettävä välipalanainen toistekin. En myöskään halua miestä, joka iskee naisia leikkiseurusteluun ja kaveriseksiin.
Mitä jos mitään ei vielä oikein ehtinyt tapahtua eli molemmat ovat tahoillaan suhteissa ja jos he ovat joskus vapaita yhtä aikaa niin voisiko vaikka harkita asiaa jos tunteita jne. on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mitään ei vielä oikein ehtinyt tapahtua eli molemmat ovat tahoillaan suhteissa ja jos he ovat joskus vapaita yhtä aikaa niin voisiko vaikka harkita asiaa jos tunteita jne. on?
Oletko Ap? Jos siinä jo sydän ehti särkyä, niin vaikeahan se on sanoa miten asia menisi. Vaikka molemmat olisi varattuja niin käytännössä osoitit että halusit enemmän silloista kumppaniasi kuin sitä jolle annoit pakit.
Riippuu siitäkin mitä historiaa on takana. Ehtikö tuttavuutta olla pidempään ja tunteet jyllätä kauan vai tuliko pakit aika pian ihan ihastuksen alussa. Etkö ollut vain valmis eroamaan ja miksi et ollut vai eikö sinulla ollut tunteita ollenkaan pakkien hetkellä.
Parhaiten ja helpoiten se selviää kysymällä henkilöltä itseltään.
Jos on jo antanut pakit, niin joko ei ollut alunperin riittävän kiinnostunut (ei se muuksi ajan kanssa muutu) tai on erinäisiä aika vakaviakin tunne-elämän häiriöitä. Kumpikin on syy jättää uudet rundit kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa, se juna meni jo. Itsekunnioituksen rippeet on kasattu eikä vanhaan tunkioon enää kosketa,
Heti kun tulee torjutuksi toinen muuttuu tunkioksi. 🙄
Normaalisti terveellä tavalla itseään ja muita kohteleva ei tällä tavalla asioihin suhtaudu.
Kyllähän siinä miettisi että ai nytkö sitten kelpaankin lohdutukseksi, mutta aiemmin en. Tulisi olo että olen kakkosvaihtoehto. Vain joku johon tyydytään vain koska aiempi suhde meni puihin. Yksilöllistähän se on ja riippuu niin paljon siitä mitä tapahtui ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa, se juna meni jo. Itsekunnioituksen rippeet on kasattu eikä vanhaan tunkioon enää kosketa,
Heti kun tulee torjutuksi toinen muuttuu tunkioksi. 🙄
Normaalisti terveellä tavalla itseään ja muita kohteleva ei tällä tavalla asioihin suhtaudu.
Varmaan riippuu aika paljon siitä, millä tavalla ne pakit on annettu.
Olin todella rakastunut ja sain pakit. Meni 15 vuotta, kun hän oli valmis seurustelemaan. Otin hänet ilomielin ja olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta.
Eli tapasimme opiskeluaikana ja rakastuimme, mutta molemmilla oli omat jatkosuunnitelmat, hänellä ulkomailla ja minulla kotimassa. Vuosien jälkeen hän palasi Suomeen, otti yhteyttä ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä.
Ihanko oikeeasti täällä ihmiset vaativat, että toisen ihmisen kiinnostus ja ihastus syntyisivät samassa tahdissa ja aikataululla omien tunteidensa kanssa? Yhtä hyvin voisi sanoa, että itse ihastuit aivan liian aikaisin ja sen vuoksi itse aiheutit saamasi pakit.
Joskus aika ei ole tuore ja rakkaus yllättää housut kintuissa silloin kun ei ole siihen valmis. Jos tuollaisessa tilanteessa hän myöhemmin ottaisi yhteyttä olisin ymmärtäväinen ja voisin harkita suhdetta jos vain itsellä olisi yhä tunteita.
Riippuu niin siitä millaiset pakit ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut ne pakit vasta läheisemmän tuttavuuden jälkeen, kun seksiäkin oli ollut jo useasti ja yritin julkisella paikalla ottaa kädestä kiinni. Mies alkoi selitellä, että hän ajatteli että me ollaan ihan vain kavereita.
Sitten vuoden päästä tulee viesti että haluaisi tavata, on miettinyt asioita ja haluaisi nyt alkaa kanssani suhteeseen ihan tosissaan. Edellisellä kerralla oli kuulemma ympyröissä joku kiinnostava nainen ja exäkin vielä painoi mielessä.
Joo ei kiitos. Jos edellisellä kerralla joku oli kiinnostavampi, niin enköhän ole yhtä poisheitettävä välipalanainen toistekin. En myöskään halua miestä, joka iskee naisia leikkiseurusteluun ja kaveriseksiin.
Mulle kävi sama. Jos tuollaiselle antaa toisen tilaisuuden niin ikuisesti olisi vain mielessä että milloin se seuraavan kerran päättää haluta vain ystäviä.
Omassa tapauksessani ei itse edes saanut suutaan auki, vaan huomasin sen ottavan etäisyyttä ja kierrellen ja kaarrellen välttelevän tapaamista. Kysyin suoraan että onko kiinnostunut ja sanoi että haluaa jatkaa ystävinä.
Kun huomasin että se alkoi tykkäilemään someposteistani ja statuksistani niin poistin yhteystiedot ja blokkasin. En halua tuollaista epärehellistä vedättäjää elämääni. Teeskenteli rakastunutta suhteen alkua kolme kuukautta kanssani.
En ole koskaan ollut niin ihastunut, että sydän olisi särkynyt pakeista. Edes teininä.
Joo ei. Jos ei kelpaa niin ei sitten. Siinä olisi epätoivon ja tyytymisen makua entisen ihastuksen puolelta, enkä enää ikinä halua olla sellainen johon tyydytään, kun ei löydy ketään parempaakaan.
Ei voi sanoa oikein mitään kun ei tiedä minkä takia, millaiset pakit oli ja mitä muuta teidän välillä on ehtinyt tapahtua. Ehkä kannattaa kysyä häneltä. Etpähän ainakaan jää katumaan ettet yrittänyt uudestaan.
Minä sain pakit koska vaimoni oli silloin seurustelusuhteessa. Puoli vuotta suhteen loppumisen jälkeen kysyi että olenko vapaa ja sillä tiellä ollaan oltu 22 vuotta.