Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
241/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi räyhääjä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tyyppi, jonka kanssa ei voi väitellä. Latelee niin epäloogisia argumentteja keskusteluihin. Parempi jättää huomiotta, kun sitähän se haluaa.

Vierailija
242/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi räyhääjä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Tyyppi, jonka kanssa ei voi väitellä. Latelee niin epäloogisia argumentteja keskusteluihin. Parempi jättää huomiotta, kun sitähän se haluaa.

väittelemälläkö sä meinasit sitä pillua saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, olen hyvä kuuntelija.

sulla se paha mieli tuntuu olevan. etkä osaa näemmä lainata viestiä niin että sen lainatun viestin näkis

Johtuu palstan huonoudesta, jos on monta lainausta peräkkäin, niin viimeisimmät leikkautuu pois ja pitäisi copypasteta se tietty lainaus erikseen. 

Mutta jollain näytti menevän kovasti tunteisiin vain, kun sanoin, että kirjastossa on suuri kynnys aloittaa juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sitä kovin paljon kirjastoissa tapahdu. Vielä suurempi kynnys on, jos on introvertti, kuten esim. minä. 

Vierailija
244/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut naisista etkä naisesta?

Riittää, että kelpaat yhdelle parisuhteeseen. 

Aivan sama vaikeus naisilla saada hyvä parisuhde.

Vierailija
245/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, olen hyvä kuuntelija.

sulla se paha mieli tuntuu olevan. etkä osaa näemmä lainata viestiä niin että sen lainatun viestin näkis

Johtuu palstan huonoudesta, jos on monta lainausta peräkkäin, niin viimeisimmät leikkautuu pois ja pitäisi copypasteta se tietty lainaus erikseen. 

Mutta jollain näytti menevän kovasti tunteisiin vain, kun sanoin, että kirjastossa on suuri kynnys aloittaa juttelu vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sitä kovin paljon kirjastoissa tapahdu. Vielä suurempi kynnys on, jos on introvertti, kuten esim. minä. 

ei menny tunteisiin vaan sanottiin että josset koe mitenkään luontevaks puhua ihmisille kirjastossa niin älä puhu, turha siitä on jankata

Vierailija
246/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä näät, jos uskallat katsoo itsees silmiin? Mitä sä näät, kun lopulta verhot laskeutuu? Mitä sä näät, kun viimeiset naamiot on riisuttu kasvoilta ja valo sen kaiken paljastaa?

Vierailija
247/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos halut pariutua niin melkeinpä sun pitää sen naisen kanssa sitten kaikenmaailman kissanristijäisissä ja anoppiloissa rampata."

Kyllä ja siksi mies on todella hyvällä sijalla valinnaksi jos sen miehen mielestä tämä kaikki ei ole vain rasittavaa ramppausta johon on naisen mieliksi pakko suostua vaan ihan vain normaalia sosiaalisuutta joka voi olla mukavaakin.

Kun olin tavannut oman aviomieheni niin aika pian oli siskoni isot synttärit jonne tuli sellaiset 50 henkeä ja paljon meidän sukua. Varovaisesti kysyin mieheltä että haluaako hän lähteä mukaan ja olin ihan valmis siihen että ei halua tulla. Sanoi kuitenkin heti että tulee mielellään ja sitten siellä tutustui suureen osaan suvustani ja tuli tosi hyvin juttuun kaikkien kanssa. Se oli ihan oikeasti iso asia siinä että suhteemme siitä syveni kun näin miten luonteva hän on kaikkien kanssa ja miten hyvin hänet otettiin vastaan. Kyllä se helpottaa elämää ihan valtavasti jos mies ei ole perässä vedettävä valittaja vaan ihminen jonka kanssa voi mennä ja tavata ihmisiä.

Vierailija
248/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos halut pariutua niin melkeinpä sun pitää sen naisen kanssa sitten kaikenmaailman kissanristijäisissä ja anoppiloissa rampata."

Kyllä ja siksi mies on todella hyvällä sijalla valinnaksi jos sen miehen mielestä tämä kaikki ei ole vain rasittavaa ramppausta johon on naisen mieliksi pakko suostua vaan ihan vain normaalia sosiaalisuutta joka voi olla mukavaakin.

Kun olin tavannut oman aviomieheni niin aika pian oli siskoni isot synttärit jonne tuli sellaiset 50 henkeä ja paljon meidän sukua. Varovaisesti kysyin mieheltä että haluaako hän lähteä mukaan ja olin ihan valmis siihen että ei halua tulla. Sanoi kuitenkin heti että tulee mielellään ja sitten siellä tutustui suureen osaan suvustani ja tuli tosi hyvin juttuun kaikkien kanssa. Se oli ihan oikeasti iso asia siinä että suhteemme siitä syveni kun näin miten luonteva hän on kaikkien kanssa ja miten hyvin hänet otettiin vastaan. Kyllä se helpottaa elämää ihan valtavasti jos mies ei ole perässä vedettävä valittaja vaan ihminen jonka kanssa voi mennä ja tavata ihmisiä.

maailma on rakennettu tämmöisille luonteville ekstroverteille

Vierailija
249/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Minulla on astma joka ei kuitenkaan oireile tai vaikuta elämääni millään tavalla, mutta sinulle en kelpaa kun en ole terve, selkis.

Vierailija
250/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pariutua muutenkin kuin yhdeksi yöksi ja nykyisellä elämäntavallasi se ei tunnu onnistuvan niin joudut tekemään elämäntapaasi ja itseesi muutoksia. Se tarkoittaa väistämättä siirtymistä pois mukavuusalueeltasi. Siihen kuuluu myös sen toisen huomioonottaminen eli kissanristijäiset ja anoppilat.

Parisuhteessa ei voi elää kuten sinkkuna. Tämä on pitkään yksin eläneelle aluksi vaikeaa oppia.

M59+

Vierailija
251/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maailma on rakennettu tämmöisille luonteville ekstroverteille"

Itse asiassa mieheni ei ole edes mitenkään ekstrovertti ja ainakin nuorempana jonkin verran ujo. Mutta hänellä on sen verran hyvä itsetunto että uskaltaa aina olla vain oma mukava itsensä joka ei yritä olla jotain muuta kuin on. Ja se varmaan saa ihmiset myös rentoutumaan hänen seurassaan ja tutustumaan helposti.

Vierailija
252/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pariutua muutenkin kuin yhdeksi yöksi ja nykyisellä elämäntavallasi se ei tunnu onnistuvan niin joudut tekemään elämäntapaasi ja itseesi muutoksia. Se tarkoittaa väistämättä siirtymistä pois mukavuusalueeltasi. Siihen kuuluu myös sen toisen huomioonottaminen eli kissanristijäiset ja anoppilat.

Parisuhteessa ei voi elää kuten sinkkuna. Tämä on pitkään yksin eläneelle aluksi vaikeaa oppia.

M59+

jep, tän vuoks en parisuhteita ole aikoihin kaivannutkaan

Vierailija
253/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on helppoa, miehen elämä vaikeata

Juu niin se on. Viikko kuusta ovat kivut niin kovat ettei kotoa voi poistua ja lääkärissä sanotaan että kipu kuuluu naisen elämään. Töitä ei saa koska voin tulla raskaaksi koska vain.. palkka on huonompi kuin miehellä ja ylennykset jaetaan saunassa, toisille miehille tietysti. Mutta helppoa on toki.

Vierailija
254/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä näät, jos uskallat katsoo itsees silmiin? Mitä sä näät, kun lopulta verhot laskeutuu? Mitä sä näät, kun viimeiset naamiot on riisuttu kasvoilta ja valo sen kaiken paljastaa?

Silloin on kiire sairaalaan, jos tuntuu että verho laskeutuu. Verkkokalvon irtauma kyseessä ,kun näkökenttä alkaa ikään kuin peittyä verholla.

Vierailija
255/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on osa porukasta jääneet yksin. Hyväksykää se tai muuttukaa haluttavimmiksi. Ei ketään pidä valita säälistä tai sen vuoksi että hän on omasta mielestä "tavallinen".  Mitä edes on tavallinen? Jokaiselle eri asia. 

Vierailija
256/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukostani ei miljonääriä tai alfaurosta saa, vaikka kuinka miten päin tarkastelisi. Silti kelpaa mulle oikein hyvin, enkä ole kaveripiirissäni mikään poikkeus. 

Vierailija
257/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"maailma on rakennettu tämmöisille luonteville ekstroverteille"

Itse asiassa mieheni ei ole edes mitenkään ekstrovertti ja ainakin nuorempana jonkin verran ujo. Mutta hänellä on sen verran hyvä itsetunto että uskaltaa aina olla vain oma mukava itsensä joka ei yritä olla jotain muuta kuin on. Ja se varmaan saa ihmiset myös rentoutumaan hänen seurassaan ja tutustumaan helposti.

tollainen vahva itsetunto rakentuu hyvistä kokemuksista. jos niitä ei ole ei sitä itsetuntoa ole myöskään

Vierailija
258/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää incelit ettii koko ajan tekosyitä ja syyttää aina muita omasta elämästään. Ei mitään selkärankaa.

Vierailija
259/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain tuttua. Tosiaan miehen komeus ja status on nyt tärkeintä jolla menestyä parisuhdemarkkinoilla kun naiset somessa voimaantuu erheistään ja sen myötä vaatimuslistat vain pitenevät.

Kumppania hakiessa kriteerini oli "vain" toivumus naisen olisi hyvä olla alle minun painoinen ja ei mt-ongelmia kiitos.

On taatusti maassa riittävästi ujoja naisia joille riittää Bechamia vähempikin seuralainen mutta se duuni jää miehelle löytää ja tutustua. Näin se menee aina että tyhjän saa pyytämättäkin.

Yli puolet naisista on ylipainoisia ja 50% ihmisistä on jokin mielenterveyden häiriö elämänsä aikana. Vaatimattomat kriteerit mutta jo pelkästään ne sulkevat suurimman osan naisista pois. 

72% miehistä on ylipainoisia. Skitsopheerinikoista, itsemurhan tehneistä ja väkivalta- ja seksuaalirikollisista ja syrjäytyneistä lähes kaikki on miehiä.

Eli siis saman logiikan mukaan karsiutuu 72% miehistä pois?

Vierailija
260/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hyvän naisen, joudut kehittämään itseäsi mahdollisimman edustavaksi itsesi ja kaikkien kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi