Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi tehdä, kun supistuksia tullut jo vuorokauden mutta

Vierailija
09.03.2007 |

ei tarpeeksi säännöllisiä ja kipeitä? Yksi tosi kipeä kyllä tuli. Kävin neuvolassa viime viikolla ja olen jo vähän auennutkin. Pelkään, että kotiuttavat sairaalasta, kun viikkoja on vasta 38+4. Tämä on kolmas lapseni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsille pitää järjestää hoitaja, niin ei yhtään huvittaisi mennä liian aikaisin.

Vierailija
2/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli säännöllisiä aina muutaman tunnin ja helppotti taas hetkeks. Heräilin aina öisin niihin. Supprit oli ollu ihan samanlaisia sunnuntaista lähtien. Sitten ke-to yönä rupes jo yht äkkiä ponnistuttamaan. Olin odottanu,että se supparit ois vielä tullu kipeimmiksi. No. Lapsi meinaskin sitten syntyä kotiin. Tai ambulanssiin. Sata kisaa oli sairaalaan. -meni pidättelyks, mutta sairaalaan kerittiin... Että ei kai niistä suppareistakaan aina osaa sanoa mitä ne tarkottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti olet kaksi ensimmäistä lastasi saanut?

Itselläni nimittäin kun kesti esikoisen synnytys yht.2h, niin sanoivat jo silloin synnärillä, että jos toisen saan, niin kannattaa lähteä sairaalaan kun on supistellut n. tunnin ajan (meiltä ajaa sairaalaan n15min).

Eli ei tarvitse edes odotella kovia supistuksia, kunhan vain ovat säännöllisiä.

Nyt rv37, ja jännitetään, milloin tämä sitten lähtee käyntiin - minun tuurillani rv42+3 ;D

Mutta soita synnärille ja kerro heille tilanne. :)

Ja koita edesauttaa suppareita, jos mahdollista; saunaa, seksiä ja siivousta. Sekä pitkiä kävelylenkkejä.

Onnea synnytykseen, vaikka sitten tapahtuisi vasta kuukauden päästä. :)

Vierailija
4/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne oli säännöllisiä aina muutaman tunnin ja helppotti taas hetkeks. Heräilin aina öisin niihin. Supprit oli ollu ihan samanlaisia sunnuntaista lähtien. Sitten ke-to yönä rupes jo yht äkkiä ponnistuttamaan. Olin odottanu,että se supparit ois vielä tullu kipeimmiksi. No. Lapsi meinaskin sitten syntyä kotiin. Tai ambulanssiin. Sata kisaa oli sairaalaan. -meni pidättelyks, mutta sairaalaan kerittiin... Että ei kai niistä suppareistakaan aina osaa sanoa mitä ne tarkottaa...

Pitää illalla varmaan soittaa sinne sairaalaan, ennenkuin uskaltaa alkaa nukkumaan.

Vierailija
5/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin silloin synnärille ja kysyin, että pitääkö tulla, kun vertakin tulee. Ne sano, et ei tartte. Vaikka siis megasuppareita oli ollu säännöllisenä jo niinkin monta päivää...No, mistäpä olisin ensisynnyttäjänä osannut arvioida. No, oli niin hyvin tottunu siihen kipuun, ettei se luomusynnytys ollu niin paha... Eli sit jos vaan tulee fiilis, että alkais olla aika lähellä, niin ei kun menoks.