Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon esitätte ja kaunistelette asioita ja käytöstänne, kun yritätte saada ihastuksenne valloitettu?

Vierailija
05.03.2025 |

Aluksihan pienetkin asiat saattaa häiritä ja sitten taas ne voivatkin alkaa häiritä vasta myöhemmin jopa eroksi asti.  Itse olen kaunistellut hieman koulutustani ja työtaustaani. Jätin myös kertomatta, kun mies kysyi, että onko minulla rikostaustaa. Olen kerran hölmöillyt nuorena (20+)  enkä kokenut, että tuo kuuluisi enää 45++ elämääni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, mutta jätän paljon kertomatta ihan yleisestikin ihmisten kanssa, sillä en vaan koe tarvetta kertoilla asioitani.

En myöskään esim. piereskele ihastuksen kanssa eikä hänkään, vaikka sitäkin ihmiset tekee itsekseen.. tietysti sitä on vähän siistitympi versio toisten seurassa, kuin yksin ollessaan. 

Vierailija
2/6 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kai sitä tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet markkinoi itseään ihan sikana. Mun mielestä niin teennäistä. Olen tosin liiankin wysiwyg, ja täräytän kaikki huonot puoleni heti kättelyssä pöytään, joten monella menee hetki sopeutuessa. 

Vierailija
4/6 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaunistele enkä valehtele. Siitähän  jää kiinni ja luottamus menee.

Yhtään rehellistä miestä en ole tavannut. Ne luulee ettei ne kelpaa kaunistelematta.

No, ne lakkaa kelpaamasta jäädessään valeista kiinni.

Vierailija
5/6 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Minusta huomaa kyllä että olen aito, älykäs, sivistynyt ja hauska, itseeni luottava. Ei mun tarvitse esittää koska minä riitän. 

Vierailija
6/6 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole valloittamista. Riittää kun laittaa niille sormet sieraimiin. Ne seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan