Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvaltaisella alalla työskentelevät naiset!!!!

Vierailija
09.03.2007 |

Oletteko saaneet ammattinne vuoksi negaa tai suorastaan psk niskaan?

Itse olen naisvaltaisen ammatin jälkeen hakeutunut " miesten hommiin" , ja nyt jo eräs miehen " kaveri" arvosteli kovin sanoin valintaani,

verraten minua naisiin jotka vehtaavat sitten kaikkien työkavereidensa kanssa...

Miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tykkäsin. Miesten kanssa on kiva tehdä töitä, kun ovat niin mutkattomia (ainakin mua kohtaan). Pikkusen piti nikotella, kun lähdimme työporukassa erämaahan parin yön reissuun, mutta ei se auttanut kuin hyväksyä. Pienen puhuttelun jouduin kuitenkin pitämään. Mikäs siellä oli mulla herran kukkarossa miesten " passatessa" . Kaikki miehet olivat naimisissa ja suurella osalla oli lapsia ja osalla jopa lapsenlapsia. Nukuttiin jopa samoissa tiloissa kun ei ollut kuin yksi " kamari" . Mitään lähentelyä en ole koskaan työssäni joutunut kokemaan, kaikki työkaverit ovat olleet herrasmiehiä.

Mutta suurin osa ajattelee varmaan samoin kuin tuo miehesi " ystävä" , mitä lienekkään hänellä taka-ajatuksena?? Saada teidän välille eripuraako?

Vierailija
2/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta usein saa " karistella ihailijoilta kantapäiltä" ja olla aika varovainen kenen kanssa on tekemisissä ja kuinka pitkään (esim. alan tapaamisissa tai juhlatilaisuuksissa) ja pysytellä isommissa seurueissa. Ettei vain vahingossakaan saa juorun aiheita aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatteli sen olevan mustasukkaisuuden lietsomista, mutta pisti lopulta äärettömän typeryyden tiliin. Jonkun heiton voi sietää, mutta vitsi on menny vähän överiksi siinä vaiheessa kun kukaan ei enää naura. Mieheni puolusti minua kyllä todella kiitettävästi, ja tämä kaveri pyysikin myöhemmin anteeksi puheitaan, tosin jotain jäi silti vähän kaivelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän