Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi tää kuukausia kestänyt laskiaspullakausi on viimeinkin ohi, kermaa tursuavia mauttomia pullia ylihintaan

Vierailija
05.03.2025 |

Saadaan olla taas vähän aikaa rauhassa kunnes alkaa tippaleipien ja vappumunkeroiden tyrkytys

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi viddu, ei niitä ole pakko ostaa!

Pullauoret vie turhaan hyllytilaa muilta paremmilta tuotteilta

Mitä tuotetta et ole saanut ostettua, koska sille ei ole ollut hyllytilaa laskiaispullien takia?

Talkkunaa! 

Vierailija
22/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laskiaispullilla ole kautta vaan yksi päivä. Syödään yks pulla per hlö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa vähän, kun ostaa laskiaispullat ihan paikallisesta leipomosta, ja skippaa elintarvikemafian myymät COOP-tuotteet.

Muuten olen sitä mieltä, että tippaleipä on surkein pula-ajan viritys, mitä olen maistanut. Sen voi huoletta ostaa mistä haluaa. Eli suomalaiseen tyyliin, halvin minkä löytää.

Mitkä Coop-tuotteet? Minä ostin Fazerin ja Pullapirtin laskiaispullia. Paikallisen leipomon ovat huonoimpia ja kalleimpia.

Vierailija
24/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa vähän, kun ostaa laskiaispullat ihan paikallisesta leipomosta, ja skippaa elintarvikemafian myymät COOP-tuotteet.

Muuten olen sitä mieltä, että tippaleipä on surkein pula-ajan viritys, mitä olen maistanut. Sen voi huoletta ostaa mistä haluaa. Eli suomalaiseen tyyliin, halvin minkä löytää.

Miksi tippaleipä pitäisi edes ostaa? En syö sitä kuitenkaan. Olen joskus maistanut, eikä minulla ole mitään syytä maistaa sellaista uudestaan.

Vierailija
25/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, emme syö sokeria tai vehnäjauhoja.

Vierailija
26/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan olla aina rauhassa, koska voin itse päättää mitä ostan. Kaikkea ri tarvitse ostaa mitä näkee. Eikä mua kiinnosta muiden ostokset.

Vierailija
27/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laskiaispullilla ole kautta vaan yksi päivä. Syödään yks pulla per hlö.

Höpöhöpöä. Mä ainakin maistelen kaikkia eri Makuja! Jokainen saa tehdä mitä haluaa

Vierailija
28/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupoissa ole jo pääsiäinen ja pääsiäisen jälkeen tuleekin jo vappu, vapun jälkeen tulee kesätuotteet ja sitten tulee juhannus... Kaupat on yrityksiä joiden tehtävä on myydä mahdollisimman paljon tavaraa mahdollisimman kalliilla hinnalla.

Vierailija
29/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtailla ja kauppiaat on ihan sekaisin kuulkaa. Eilen oli vasta se laskiainen. Ne riehuu tehtaalla suklaapuolella myös toi pääsiäis suklaat vaikka se on vasta huhtikuussa. Vappu on toukokuussa. Tehkää nyt jotain näille. Pitää sopia ettei kukaan osta juhlatuotteita kuin vasta aattona ja juhlapäivänä niin kaupassa kuin tehtailla pöytään tää väärin sotkeminen ( sekoittaa tahallaan kristittyjen almanakat ). 

Vierailija
30/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut yhtäkään vaan tein itse. En myöskään mennyt nenä pitkällä niihin laskiaispulla-altaisiin kaupassa närkästymään. 

On sulla AP ongelmat...

Vierailija
31/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sotkee muu uskontoiset tahallaan kristittyjen elämää ja rytmiä . 

Vierailija
32/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä mauttomia valmiita laskiaispullia on ostaa. Mä ostin pirkka pakastepullia, voitelu ja sokeria päälle ja jäisenä uuniin muutamaksi minuutiksi. Vispasin kerman sillä aikaa ku jähtyvät.  Eikä kukaan usko ikinä etten ois ite leiponu, ovat todella hyviä oikeita pullia. (punanen pussi) 

Vierailija
33/33 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes ostaa kaupan kuivia laskiaiskänttyjä?

Pulla on helpoin leivonnainen tehdä, ei siihen tarvitse edes reseptejä ja aitoon laskiaispullaan koverretaan kolo hillolle/marsipaanille, ei vain sutaista vähän leikkauspintaan.