Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset viattomat kuvat kiinnostavat lapsista kiinnostunutta?

Vierailija
05.03.2025 |

Katselin lapsuuskuvia ja olin vähän hämmentynyt siitä, millaisia kuvia sieltä tuli vastaan. En ole nähnyt näitä kuvia aiemmin aikuisena. Isä ei ole ihan normaali.

Siellä on todella paljon kuvia siitä, että olen pikkuhousuissa ja joissain kuvissa lisäksi niin, että jalkojen väliin näkee suoraan.Monissa kuvissa minulla on paljon vähemmän vaatteita kuin muilla tyyliin serkku pitkissä housuissa ja minä pikkuhousuissa. Lisäksi muutama oudon "aistikas" otos, ikään kuin olisin valokuvamalli. En edes tajua, miten olen "onnistunut" olemaan niin "valokuvauksellinen", kun niin kauan kuin muistan, olen inhonnut kuvattavana olemista ja "katoan" aina henkisesti, kun minusta otetaan valokuvia. 

En oikein tiedä, miten suhtautua ja olenko vainoharhainen. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vanhoja valokuvia. Epäilykseni heräsi kun valokuvat ovat niin korrekteja. Vaatteet aina päällä ja kasvoilla on aina onnellinen ilme. Olisiko sekin jonkin asian peittelyä?

Vierailija
2/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin vanhoja valokuvia. Epäilykseni heräsi kun valokuvat ovat niin korrekteja. Vaatteet aina päällä ja kasvoilla on aina onnellinen ilme. Olisiko sekin jonkin asian peittelyä?

Sinulla ei taida olla traumalapsitaustaa, joten ajattelet, että ne ajatukset syntyvät ihan plim tuosta vaan, kun on elänyt 40 vuotta tasapainoisten vanhempien lapsena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suurimmassa osassa mun lapsuus kuvissa mä olen alasti, sillä inhoan vaatteita (myös aikuisenakin), mutta lapsena vanhempani joutuivat aina tappelemaan mun kanssa, jotta saisivat laitettua vaatteet päälleni. 

Vierailija
4/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, suurimmassa osassa mun lapsuus kuvissa mä olen alasti, sillä inhoan vaatteita (myös aikuisenakin), mutta lapsena vanhempani joutuivat aina tappelemaan mun kanssa, jotta saisivat laitettua vaatteet päälleni. 

Oletko koskaan epäillyt (ilman noita valokuvia), että isäsi on tehnyt sinulle jotain? Oma ajatukseni ei syntynyt näistä valokuvista vaan on ollut läsnä elämässäni aina.

Ap

Vierailija
5/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo enemmän aloittajasta itsestään kuin kuvista, joihin viittaa. Taidat olla vähän pervo itse.

Vierailija
6/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei nähty pedofiileja joka paikassa niin kuin nykyään.

Pedofiilijahti on aiheuttanut sen, että erityisesti moni mies on alkanut vältellä kaikkea lapsiin liittyvää kuin ruttoa. Edes hengenvaarassa olevaa lasta ei välttämättä uskalleta mennä auttamaan kun pelätään pedofiiliksi leimautumista.

Vierailija
7/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isä on todistetusti häiriköinyt tyttöjä seksuaalisesti ihan ongelmaksi asti ollessaan itse lapsi. Kaikkien isät eivät ole normaaleja. Raisk**jillakin on lapsia (en sinällään epäile isääni sellaiseksi).

Ap

Vierailija
8/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilijahti on aiheuttanut sen, että erityisesti moni mies on alkanut vältellä kaikkea lapsiin liittyvää kuin ruttoa. Edes hengenvaarassa olevaa lasta ei välttämättä uskalleta mennä auttamaan kun pelätään pedofiiliksi leimautumista.

USA:ssa varoitellaan aikuisia kävelemästä koulujen pihojen läpi ilta-aikaan koska se herättää pedariepäilyt ja helposti voi joutua sen vuoksi pidätetyksi. Suomessa ei sentään noin pitkällä olla, mutta eipä paljon puutukaan.

Vierailija
9/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipä kirja, jossa kerrotaan Lewis Carrolin ottamista kuvista.

Vierailija
10/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Olethan jo kertonut terapeutillesi valemuistoistasi?

Vierailija
11/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.pinterest.com/pin/40-eerie-portrait-photographs-of-children…

Lewis Carrollin kuvat ovat yhtä sekopäisiä kuin kirjansakin. Mutta onko tuo linkattu "ihan normaali" kuva lapsesta? Poseeraako keskiverto liisa 6 v tuolla tavalla? Saako tuollaisen kuvan aikaiseksi kenestä tahansa pikkutytöstä?

Vierailija
12/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi nyt menee jo aika pahasti yli

sanon että jos mies ei uskalla auttaa hengenvaarassa olevaa lasta pedofiiliks leimaantumisen vuos, hän on todennäköisesti pedofiili

Vierailija
13/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanon että jos mies ei uskalla auttaa hengenvaarassa olevaa lasta pedofiiliks leimaantumisen vuos, hän on todennäköisesti pedofiili

Pedofiili on pahin mahdollinen leima minkä ihminen voi saada. Ja se leima annetaan usein hyvinkin epämääräisten aavistusten tai epäilyjen pohjalta. Prosessi on vastaavankaltainen kuin noitaoikeudenkäynneissä entisaikaan.

Vierailija
14/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili on pahin mahdollinen leima minkä ihminen voi saada. Ja se leima annetaan usein hyvinkin epämääräisten aavistusten tai epäilyjen pohjalta. Prosessi on vastaavankaltainen kuin noitaoikeudenkäynneissä entisaikaan.

juu mä pidän sua kaappipedarina josset uskalla olla lasten kanssa missään tekemisissä

joku pitää sua pedarina sen vuoks jos oot lasten kanssa tekemisissä

et kai voi voittaa, pedari mikä pedari.

erityisesti ne jotka syyttelee kaikkia muita pedofiileiks on todennäköisesti itse pedofiileja

Vierailija
15/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kuvia, joissa olen alasti. Voitko kuvitella!? Alasti.

Vierailija
16/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata puuttua mihinkään. Lapsetkin ovat katujengiläisiä ja yrittävät lyödä sinua puukolla. Parempi pysyä kokonaan poissa kaupunkialueilta.

Vierailija
17/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällaisia?

Viisikymppinen mies rais  kasi hatkalapsia

Nuorin miehen uhreista oli 13-vuotias.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeus on langettanut poikkeuksellisen pitkän tuomio lapsia metsästäneelle pedofiilille.

Oikeus tuomitsi Jani Kalervo Marttisen, 50, törkeistä lapsenrai  skauksista ja muista seksuaalirikoksista vankeuteen 12 vuodeksi.

Uhreina oli kolme 1316-vuotiasta lasta. Marttinen oli tekojen aikaan 49-vuotias.

Uhrit olivat laitokseen sijoitettuja lapsia, joille Marttinen tarjosi majapaikkaa. Hän antoi lapsille alkoholia, ruokaa ja rahaa, edellyttäen vastineena seksuaalisia tekoja. Teot tapahtuivat vuonna 2024.

Oikeus otti ankarassa tuomiossaan huomioon rikosten törkeyden. Uhrit olivat nuoria ja ikäero tekijään suuri, noin 35 vuotta. Mies käytti hyväkseen uhrien haavoittuvaa asemaa ja elämäntilannetta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93499dbc-9836-47a1-b6f4-4768e9682b03

Vierailija
18/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata puuttua mihinkään. Lapsetkin ovat katujengiläisiä ja yrittävät lyödä sinua puukolla. Parempi pysyä kokonaan poissa kaupunkialueilta.

juu maailma on kamala ja ihmiset pelottavia ei kannata sanoa edes hei naapurille se tulee ja tappaa sut

Vierailija
19/19 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on kuvia, joissa olen alasti. Voitko kuvitella!? Alasti.

No voin hyvin kuvitella. Poseeraatko niissä kuin mininainen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi