Suositelkaa rattaita!
Laitoin viestin samasta aiheesta vauvapuolelle, mutta vastauksia ei tullut.
Eli. 5kk pikkumies alkaa kaipailla rattaita ja pappa betalar (eli isovanhemmat lupasivat ostaa), joten ostamme uudet ja mahdollisimman hyvät! :D
Haluaisimme mahdollisesti kolmipyöräisen kuomurattaat, joissa olisi suht isot pyörät niin että kulkisivat hyvin hiekkatiellä ja metsäpolullakin, olisivat suht kevyet ja kulkisivat kätevästi julkisissa, kuitenkin mieluiten tukeavlla tavarakorilla varustetut ja tietenkin kestävät ja pestävät.
Meillä on Brion yhdistelmät muutaman vuoden takaa, joten rattaat saisivat olla selkeästi niiden ratasosaa kevyemmät.
Mihin merkkeihin ja malleihin olette olleet tyytyväisiä tai tyytymättömiä?
Kommentit (2)
Ne on kestävät, pestävät, helppo kasata, menee tosi tosi pieneen tilaan sekä on sellaiset mitkä kuvauksesi perusteella haluat. Ne ei oo kovin tunnettuja täällä suomessa mutta ulkomailla tosi suosittuja. Toki niitä täälläkin on mutta nuo Briot on ehkä tunnetummat. Mulla itellä on Brion tuplarattaat ja noista Quinneistä zappit ja speedyt.
Meillä kyseiset rattaat käytössä..Ja oon ollut ihan tyytyväinen..
Mitään moitittavaa en löydä..Tosin teidän pitäsi odottaa kuukausi pari,koska suositusikä on alkaen 6kk.
Mutta käy ihmeessä tutustumassa..Helpot ja kevyet työntää,menee hyvin julkisilla.Tavarakori ei ole kauhean iso,mutta eihän missään tämän kokoluokan rattaissa ole.Mutta hyvin olen siihen silti ostoksia saanut mahtumaan.Käsijarru tosin meidän käytössä ihan turha,lenkkeilijälle varmaan hyvä.