Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette saaneet uudelta kumppanilta sp-taudin...

Vierailija
04.03.2025 |

Jatkoitteko juttua vai menikö luotto ja usko heti? Ei nyt siis koske yhden illan juttuja, joissa ei mitään jatkoa ollut aikeissakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin juttua.

Kukaan ei pysty näyttelemään niin aidosti pahoillaan olevaa mitä hän oli. Sen kuuli äänestä, että hävetti tilanne. Ja pahoitteli vielä seuraavalla kerralla kun nähtiin, että näin kävi.

Soitti heti kun oli itse saanut epäilyn tästä ennenkuin oli edes vahvistettu tauti. 

Minun kohdalla hänen rehellisyyden ansiosta hoito päästiin aloittamaan heti ennenkuin oireet paheni. 

Kondomi oli käytössä sekä suuseksissä että yhdynnässä. 

Vierailija
2/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin ja nyt yhdessä 3 v. Ei tiennyt olevansa kantaja. Kaikki testattavissa olevat oli testattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoin juttua.

Kukaan ei pysty näyttelemään niin aidosti pahoillaan olevaa mitä hän oli. Sen kuuli äänestä, että hävetti tilanne. Ja pahoitteli vielä seuraavalla kerralla kun nähtiin, että näin kävi.

Soitti heti kun oli itse saanut epäilyn tästä ennenkuin oli edes vahvistettu tauti. 

Minun kohdalla hänen rehellisyyden ansiosta hoito päästiin aloittamaan heti ennenkuin oireet paheni. 

Kondomi oli käytössä sekä suuseksissä että yhdynnässä. 

Eikö se kondomi suojaakaan taudeilta. 

Vierailija
4/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus on karmiva. Tosin ollaan naimisissa. Tiesin että hänellä on sukupuolitauti. Fyysinen ja henkinen kipu on ollut aivan kamalaa ja katkeruus vieläkin kamalampaa. Mieheni on todella pahoillaan että sain tartunnan häneltä.

Vierailija
5/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin, ei sitä nuorena niin ajattele eikä ota vakavasti, näitä sattuu.

Vierailija
6/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytitte kondomia, niin miten tauti saattoi siirtyä?  Olen ymmärtänyt, että kun on huolellinen kondomin kanssa, niin ei saisi tautia.  Oliko myös suuseksissä kondomi käytössä?

Vierailija
7/7 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan ko. tilannetta, mutta heivaisin miehen heti mäkeen. Sukupuolitautitestit kuuluu teettää jokaisen suhteen alussa, ennen sänkyyn hyppäämistä ja henkilökohtaisesti olla valppaana mahdollisen herpestartunnan varalta, jotta tartunnasta voi kertoa kumppanilleen. Oireetonta herpestä ei ole olemassakaan ja tästä on kokemusta, koska eräs eksä oli genitaaliherpeksen kantaja. Suhde päättyi muuhun syyhyn kuin herpekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän