Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 20v ja masentaa kun niin moni ikäiseni on saanut niin paljon elämässä aikaan.

Vierailija
04.03.2025 |

Monista on tullut sometähtejä, huipputaiteilijoita ja menestyneitä yrittäjiä, kun taas minä en ole kovin paljon tuottanut lisäarvoa yhteiskuntaan, vaan olen vain perus sairaanhoitajaksi opiskeleva nainen. En ole somessa suosittu, joten on pääteltävissä että olen tylsä ihminen. Olen huono peleissä ja urheilussa. Yritän oppia uusia asioita eri keinoin, mutta en onnistu kuten muut. Miten jotkut osaavat tehdä kaiken? Ilmeisesti kun on mieliala ja terveys kohdillaan, on enemmän energiaa tuottaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä 60-luvulla syntynyt olin nuori, niin ei ollut mitenkään tarkeää olla jotain suureellista. Käytiin peruskoulu, kenties lukio tai ammattikoulu. Mentiin töihin, jotta oli varaa elättää itsensä, bilettää kavereiden kanssa ja joskus perustaa perhe. Ei ollut hirveitä suorituspaineita upeasta urasta, hienoimmasta omakotitalosta, isoimmasta ja kalleimmasta autosta, upeimmista matkoista, ei hirveetä tarvetta näyttää olevansa muita parempi. Väittäisin, että elämäni on ollut ihan hyvää, vaikka aika tavallista onkin ollut (tai sitten ei omine kombinaatioineen ja opäonnisine sattumineen), työ on kehittynyt ajan myötä moneen muotoon ihan omien valintojen takia ja osin myös työllisyyssuhdanteiden takia. Yli 5-kymppisenä vielä kouluttautunut uuteen, että koskaan ei ole myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla