Anoppi jaksaa nähdä vaivaa kun imetän vauvaani.
Itse kertoo imettäneensä kaksi viikkoa jottei tissit mene pilalle. Kertoo taukoamatta kuinka helppoa oli vauvan hoito kun aina aamulla teki korvikesatsit valmiiksi tuttipulloihin jääkaappiin.
Tuntuu olevan poikansa puolesta huolissaan minun tissieni rupsahatmisen takia.
Ärsyttävää. Tosin olen saanut hänet nyt hiljaiseksi kun sanoin laittavani silikonit jos on tarvetta.
(Sitä en ole hänelle kehdannut sanoa että näyttää ne tissit repsahtavan ilman imetystäkin)
Kommentit (15)
Niin pinnallinen akka.
Sano sille, että sinäpä ajatteletkin ensin vauvasi parasta, etkä omaa ulkonäköäsi.
tiheästä imettämisestä. Luulen, että perimmäinen syy oli pelko rintojen rupsahtamisesta. Eikä rinnoille sitten edes tapahtunut mitään, mutta se onkin jo eri juttu. Äitini itse ei imettänyt ja nyt yritti painostaa pidentämään syöttövälejä yms. kivaa.
Sano suoraan että " eipä näköjään toiminut sinun tapasi omien tissiesi kohdalla" .
Voit myös kertoa että jos sinun pitää valita terveen ja hyvinvoivan vauvan ja tissien välillä, niin valitset vauvan.
Hyvä muuten tuo silikoniveto. :D
Pysy rauhallisena anopin kanssa. ;)
Rinnat eivät pääse niin venyttymään, kun eivät ehdi täyttyä pinkeiksi asti. Rintani ovat kyllä säilyttäneet ryhtinsä. Imetyshistoriaa tuli kahdelta lapselta yhteensä 3v. Imetys auttoi myös kohtua supistumaan hyvin synnytyksen jälkeen. Vitsaillako sukulaisten pömppömahoista? Kommentteja kun sateli " pitkään" jatkuneesta imetyksestäni, juuri noilta itse 2 viikkoa imettäneiltä sukulaisilta.
siitä syystä olenkin vuosien varrella kirjoittanut itselleni oppaan anoppina oloon ;) Toivottavasti osaan olla asiallinen anoppi!
olen anoppis kans täysin samaa mieltä
Kyllä varmaan jokaiseen alkaa ikä ja maan vetovoima tehdä temppujaan jossain määrin ennemmin tai myöhemmin, mutta omassa tuttavapiirissäni en tiedä ketään tissinsä imetyksessä menettänyttä. Omatkin b-seiskavitoset ovat vielä ihan kohdillaan kahden raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen.
Vierailija:
kamala vaiva hakea aina maito, lämmittää ja desinfioida pulloja.
perään - voila! Oli miljoona kertaa helpompaa, kuin rauhallisen imetysnurkkauksen etsiminen bussissa/ravintolassa/lentokentällä/tavaratalossa... Sitä paitsi kuka vain seurueesta saattoi hoitaa vauvan ruokinnan, esim. mieheni tai isovanhemmat. Kotona tietysti imetin vauvaa.
Mä kyllä oon kans sitä mieltä että painovoima se vie ne tissit rupsuun, en imettänyt kauan mutta mulla oli jo ennen imetystä roikkotissit, isot kun ovat, G-koko ja silleen :D
Vierailija:
Kyllä varmaan jokaiseen alkaa ikä ja maan vetovoima tehdä temppujaan jossain määrin ennemmin tai myöhemmin, mutta omassa tuttavapiirissäni en tiedä ketään tissinsä imetyksessä menettänyttä. Omatkin b-seiskavitoset ovat vielä ihan kohdillaan kahden raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen.
isommalla etuvarustuksella?
Vierailija:
Mä kyllä oon kans sitä mieltä että painovoima se vie ne tissit rupsuun, en imettänyt kauan mutta mulla oli jo ennen imetystä roikkotissit, isot kun ovat, G-koko ja silleen :DVierailija:
niin kun maito nousi rintoihin, niin ne oli E-kupit ja imetyksen jälkeen jäi DD. Ja toisen lapsen imetyksen aikana mulla oli yhdet imetysliivit koka F! ja taas imetyksen jälkeen DD. Voitte kuvitella, miltä ne näyttää nyt kun niissä ei ole maitoa, vaikka tuo " sisätilavuus" riittäisi siihen E-kuppiin. Lisäksi niissä on joka suuntaan raskausarpia (ihan vaaleita tosin, ei huomaa kuin läheltä katsottuna) Taidankin olla ihan lehmäksi luotu...
pahinta mitä nainen voi rinnoilleen tehdä on imettää
plastikkakirurgi
kamala vaiva hakea aina maito, lämmittää ja desinfioida pulloja.
t; ei imettänyt ja imettänyt ;)