The Floor Suomi
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
.
.
Miksi 5. jaksossa tämä punahiuksinen nätti nuori nainen oli valinnut kategoriakseen hevibändit, vaikkei selvästikään ollut oma vahvuusalue?
Ovatko he oikeasti itse valinneet kategoriansa? Ovat heitelleet ilmoille mista tietävät ja sitten tuotanto ehdotellut, että ota sinä tuo ja tuo... Tai sitten jännitys on niin kamala, ettei muista mitään.
Ihan oudon spesifisiä aihealueita, kuten se yksikin varaosamyyjä ja joku tietää lääketuotteista... tjsp. Se Suomen kaupungit oli aivan älytön, kun pkseudun kaupunkeja haettiin, niin aika tikalla sai heittää, että onnistu just kohilleen. Kasvokuvat usein mitä sattuu. Milloin Eminemillä on ollut pitkät hiukset? :D jne.
Levottoman näköistä, kun kaikki kilpailijat huojuvat edestakaisin. Ärsyttää suorastaan.
Ei ollut snookerpöytä tuossa urheilussa. Hyväksyttiin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oli vielä merkattu oikeaksi vastaukseksi.
Kilpailijat käyttäytyvät ja puhuvat oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vielä merkattu oikeaksi vastaukseksi.
Tuo oli kyllä tuotannolta moka. Snooker on ihan eri laji, kuin biljardit, kaisat ja mitä näitä muita on. Snooker on kuninkuuslaji, missä pelaa parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yliteennäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yliteennäistä.
Sitä voi itse kukin miettiä kuinka luontevasti osais käyttäytyä tommosessa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yliteennäistä.
Sitä voi itse kukin miettiä kuinka luontevasti osais käyttäytyä tommosessa tilanteessa
Niinpä. Eivät ole mitään ammattiesiintyjiä/näyttelijöitä. Ei moni uskalla edes hakea TV-ohjelmiin mukaan. Rohkeita ovat nämä, kun menevät noin jännään paikkaan. Eivätkä vaan näytille vaan kilpailemaan.
Janne Kataja on niin mainio. Hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa noi molemmat kisaajat (jakso 4) hyviä kemiallisten aineiden lyhenteissä. Kiinnitin vaan huomiota, koska itse en olisi pärjännyt niin hienosti tuossa aihepiirissä.
Se, jonka kategoria tuo oli, itse asiassa aika huono. Ei tiennyt fosforia ja plutoniumia. Eikä esim harvinaisia maametalleja tai uraania raskaampia keinotekoisia aineita kysytty lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Janne puhuu aina viikoista jaksojen välillä ja Anssikin taisi sanoa emnen putoamistaan, että oli viikko aikaa opetella perittyä kategoriaa eli jalkapalloilijoita. Eli onko noilla oikeasti ollut aina viikko jaksojen kuvausten välissä? Vai puhuvatko viikoista vain siksi, että katsojille ohjelma tulee kerran viikossa? Kuitenkin tuntuu, että monikin noista ehtii jaksojen välissä opiskella perittyä kategoriaansa.
Toinen juttu: miten kaikki (esim. vanhemmat ja huonojalkaisemmat) jaksavat seisoa lattialla noin pitkään kuvausten ajan? Etenkin kun kuvaukset kestää pidempään kuin leikattu jakso. Ja jos vielä kuvaavat saman päivän aikana useampia jaksoja?
Itsekin juuri eilen mietin että aika kauan saa kilpailijat seisoskella.
Mutta ehkä siinä pidetään taukoja, esim mainostaukojen välissä kilpailijat käyvät lepäilemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa noi molemmat kisaajat (jakso 4) hyviä kemiallisten aineiden lyhenteissä. Kiinnitin vaan huomiota, koska itse en olisi pärjännyt niin hienosti tuossa aihepiirissä.
Se, jonka kategoria tuo oli, itse asiassa aika huono. Ei tiennyt fosforia ja plutoniumia. Eikä esim harvinaisia maametalleja tai uraania raskaampia keinotekoisia aineita kysytty lainkaan.
Ei ollut kummankaan oma peritty kategoria, vaan Johannalla oli liikennemerkit. Peri Petralta kemialliset merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kummankaan oma peritty kategoria, vaan Johannalla oli liikennemerkit. Peri Petralta kemialliset merkit.
Siis ei ollut kummankaan oma, vaan Johannalla perittynä.
Kiusallista oli katsoa punapää "hevitietämystä". Ei olisi kannattanut osallistua koko ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista oli katsoa punapää "hevitietämystä". Ei olisi kannattanut osallistua koko ohjelmaan.
Tiesi kyllä bändejä ja niiden nimiä heitteli, ei vaan oikein osunut nyt oikeaan.
Metallican kohdalla ei tainnut nähdä James Hetfieldiä
Kuvassa oli pyramidi, monta valkoista palloa
Kyllä oli tuotannolta amatöörimäistä, tuo ei ollut snookkeria nähnytkään ..
Lapsellinen mukahauska, mukajännittävä formaattikopio ...
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa oli pyramidi, monta valkoista palloa
Kyllä oli tuotannolta amatöörimäistä, tuo ei ollut snookkeria nähnytkään ..
Lapsellinen mukahauska, mukajännittävä formaattikopio ...
Tuota minäkin ihmettelin, ei ollut kyllä snooker tuossa kuvassa.
Jumalan rangaistus koko ohjelma.
Spoiler
.
.
Miksi 5. jaksossa tämä punahiuksinen nätti nuori nainen oli valinnut kategoriakseen hevibändit, vaikkei selvästikään ollut oma vahvuusalue?