Onko kauneuteen/ihonhoitoon 4000€ vuodessa liikaa?
Summaan kuuluu myös pistoshoidot ja pienet kirurgiset toimenpiteet (isompiin ei riitä kuin 2-3x tuo summa kertamaksuna).
Olen töissä rahoitusalalla ympäristössä jossa ulkonäkö ja imago on todella tärkeää, ja kamalat kommentit alkavat heti jos on esim. vähänkään epätasainen iho saatika sitten roikkuvia piirteitä jne.
Kommentit (21)
Jokainen voi käyttää rahansa mihin haluaa. Jos se ei sinusta ole paljon, niin mitä väliä mitä muut ajattelevat. Itse en käyttäisi noin paljon, eikä olisi varaakaan, käytän mieluummin rahani muuhun, mutta en ajattele että sinä et saisi käyttää.
On. Tärkein satsaus on pitää itsensä hyvässä kunnossa, hyvä ryhti ja siisti olemus luulisi riittävän. Puhtaat hiukset ja istuvat vaatteet. Botoxit tai huulitäytteet eivät lisää uskottavuutta, mutta itsevarmuus on tärkeää.
Sinun omat rahasi,
sinun kehosi,
sinun päätöksesi.
Ei ole. Mä en ole teetättänyt minkään sortin toimenpiteitä, mutta käytän apteekista ostettuja voiteita ja shampoota yms. Vuodessa menee noin 500 pelkästään noihin. Sitten päälle kollageenikapselit ja keskivertoa kalliimpi ruokavalio sekä barretunnit, spinning tunnit, kasvohoidot, hieronta, kampaaja, manikyyrit, karvanpoisto... kun yritän pitää kropan kuosissa. Mun ruokalaskut on ihan valtavat suhteessa siihen, että asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mä en ole teetättänyt minkään sortin toimenpiteitä, mutta käytän apteekista ostettuja voiteita ja shampoota yms. Vuodessa menee noin 500 pelkästään noihin. Sitten päälle kollageenikapselit ja keskivertoa kalliimpi ruokavalio sekä barretunnit, spinning tunnit, kasvohoidot, hieronta, kampaaja, manikyyrit, karvanpoisto... kun yritän pitää kropan kuosissa. Mun ruokalaskut on ihan valtavat suhteessa siihen, että asun yksin.
Tämä. Ilman mitään erikoishoitoja, lasereita tai kirurgiaa menee kyllä tonni vuodessa ihan siihen että näyttää ihmiseltä.
Jos ulkonäkö on elämän tärkeimpiä asioita, niin ei se sitten varmaan paljoa ole.
Jos Sulla on se raha niin käytä jos tahdot. Mulla ei ole, menee ehkä noin 50e. En meikkaa.
Onhan tuo nyt paljon. Itse käytän 50€ kuukaudessa voitaisiin, seerumeihin ja aurinkorasvaan. Jatkuvasti luullaan 5-10v nuoremmaksi. Mihin tarvitset mitään pistoshoitoja.
Kuulostaa oudolta. Siis missä oikein olet töissä? Ja mistä saat kommentteja, että normaali ikääntyminen ja ihmisyys ei olisi ok? Itse taloushallinnon ktm ja enemmistö tulee meikittä tai lähes meikittä töihin. Koruja ym. voi kyllä olla ja siistit vaatteet.
Jos iho on täysin tasainen ja olet yli 25 v., niin varmaan näkyy että jotain on tehty. Kilo pakkelia tai leikkauksia tms. Sille voi itse sokaistua ajan kuluessa, mutta ei välttämättä näytä hyvältä.
Jos on varaa niin ei todellakaan. Samalla tuot rahaa, toivottavasti oman kylän palveluntarjoajille.
Aika huolestuttava ilmapiiri sun työpaikalla. Itse en jäisi tuollaiseen paikkaan jossa pitäisi pelätä haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Jos iho on täysin tasainen ja olet yli 25 v., niin varmaan näkyy että jotain on tehty. Kilo pakkelia tai leikkauksia tms. Sille voi itse sokaistua ajan kuluessa, mutta ei välttämättä näytä hyvältä.
25 ikävuoden jälkeen ei todellakaan kuulu rupsahtaa niin, että täytyy tehdä jotain toimenpiteitä. Ihon kuuluu olla tasainen noin 45v asti, kunnes hormonit puuttuvat peliin. Terveellinen ruokavalio, alkoholin ja auringon välttäminen sekä rasvaus aamuin illoin vie pitkälle. Katsokaa aasialaisia naisia, jotka ovat ikäistään nuoremman näköisiä noilla menetelmillä. Botox, täyteaineet ja älytön rahanmeno ovat turhuutta.
Yritä välttää stressiä. Se vanhentaa.
Saatko edes verovähennyksiin nuo? Sinun palkkasi on tuolla alalla pienempi kuin miesten ja arvaa vaan, minkä verran he käyttävät rahaa ulkonäköönsä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ilman mitään erikoishoitoja, lasereita tai kirurgiaa menee kyllä tonni vuodessa ihan siihen että näyttää ihmiseltä.
Minkä näköinen on hän, joka ei näytä ihmiseltä käyttämättä noin paljon rahaa pelkkään ulkonäköön? Jos tonniin ei lasketa tavanomaisia hygieniatuotteita vaan nimenomaan ulkonäön kohennus, kalliiksi tulee. Joskus sitä on iloinen siitä, että on ollut luonnonkaunis kaikkine luomukarvoineen.
Kummallisinta minusta on se, että leikkauksiin, meikkeihin ym. käyttävät paljon rahaa jopa missit ja muut tavanomaisen mittapuun mukaan hyvän näköiset. Mutta kun mikään ei riitä.
Hyvähän se on, että raha liikkuu. Summa on varmasti sinulle ok.
Jokainen varallisuutensa ja mielenkiintonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen on hän, joka ei näytä ihmiseltä käyttämättä noin paljon rahaa pelkkään ulkonäköön? Jos tonniin ei lasketa tavanomaisia hygieniatuotteita vaan nimenomaan ulkonäön kohennus, kalliiksi tulee. Joskus sitä on i
Missit ja hyvännäköisethän ne juurikin käy kauneusleikkauksissa. Johtuu siitä, että kauniille vanheneminen on kamalampaa, kun rapistuu tavisten tasolle.
No sehän riippuu sun rahatilanteesta onko liikaa.