Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!

Vierailija
04.03.2025 |

Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.

Boikotti nyt tarpeen koska USA  lopettaa Ukrainan tuen.

Kommentit (516)

Vierailija
361/516 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras boikotti on boikotoida ihmisiä. Porttikielto Eurooppaan. Tänne ei ole mitään asiaa. Ja sitten radiokanavat vois kyllä lopettaa amerikkalaisen musiikin soittamisen ja tv amerikkalaiset sarjat ja leffat. Alkoi oksettamaan koko maa.

En tajua miksi ylipäätään katsotaan amerikkalaisia sarjoja, kun eurooppalaiset ovat paljon mielenkiintoisempia!

Totta, amerikkalaiset sarjat ovat nykyisin kaikki niin mitäänsanomattomia unettavia höttöjä. En ainakaan minä saa niistä mitään irti. Mieluummin sitten vaikka 40 vuotta vanhoja jenkkisarjoja kuin uudempia.

Duopois
362/516 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin Duolingon tilauksen tänään. Päätös oli kipeä, sillä olen nyt pari vuotta opiskellut sen avulla kieliä todella aktiivisesti, mutta en halua tukea tuota Amerikan oranssia psykopaattijohtajaa enkä hänen hallintoaan millään tavoin. Aivan lähiviikkoina lopetan kokonaan Duolingon käytön, maksullinen versio toimii vielä hetken.

Pitää etsiä jokin vaihtoehto Duolingolle. Babbel on saksalainen palvelu, joten sitä voisi harkita, sillä siellä voi opiskella juuri niitä kieliä, mitä itse opiskelen.

Vielä kun saataisiin näille kaikista suosituimmille palveluille (kaikki Googlen palvelut, Microsoft jne) ei-yhdysvaltalainen vastine, niin saisi MAGA-jengi nähdä, kuinka "mahtava" Yhdysvalloista hänen kaudellaan sitten tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa-ta-nan petturi! Kun r-ys-sä hyökkää tänne seuraavaksi trumpin yllyttämänä sinun täytyy marssia eturivissä rintamalle ammuttavaksi. Tämähän sinulle sopii koska slava USA ja kuoleminen USAn etujen vuoksi. Vi-t-un lammas.

No jos näin käy olisi helkkarin vaikeaa päättää kumpaan suuntaan alan ampumaan.

Suomi ei edusta minulle mitään puolustamisen arvoista.

No, miksi asut Suomessa nilkki? Muuta pois täältä, jos ei kelpaa 

Suomen ongelma olet sinä ja miljoona muuta kaltaistasi suunsoittajaa, jotka luottaa pitkälti siihen, että äiti on opettanut kaikille ettei saa lyödä, koska se sattuu.

Muuta sinä pois täältä! Vaikka yläkertaan, jos ei muualle huolita.

Vierailija
364/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja hbo veks tästä taloudesta.

Vierailija
365/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, aion vähentää jenkkituotteita ja jättää pois tarpeettomat. 

Enkä myöskään tule toteuttamaan jenkkilän matkaa, tuollaiseen takapajulaan meni maku. Sama kuin painuisi venäjälle.

Itse taas aion matkustaa venäjälle heti kun pystyy, musta on tullut venäjäfani sitä mukaa, mitä enemmän sitä on haukuttu ja mustamaalattu. Olen alkanut seurata venäläisiä tubettajiakin jne jne. Ennen koko maa ei kiinnostanut pätkääkään ja ajattelin ankeaksi. Nyt kiehtoo oikein kunnolla.

Koulussakin menin aina kiusatun puolelle. Kai tämä on sitä samaa luonteenpiirrettä, että mua ei saa koskaan automaattisesti sellasten  puolelle, jotka vain rääpii mustavalkoisesti toista osapuolta. Kyllä minä teen aina itse omat johtopäätökseni ihmisista tai ulkomaista tai vaikka ruuasta, mistä hyvänsä. 

Millä oikeudella arvostelet ketään idiootiksi? Missä kohtaa mainittiin sympatiat Putinia kohtaan? Ei missään. Olen itsekin russofiili, ollut aina, mut aina vaan enemmän sen jälkeen kun tämä kansallinen ja kansainvälinen mustamaalaus ja naurettavan latautunut (selvästi historian traumat kirvelevän yhä) vouhotus alkoi. Putinin toiminta järkyttää, vaan ei tarkoita ettenkö voisi silti pitää venäläisistä ystävistäni tai vaikka Tšaikovskista. EU tai Iltalehti eivät minulta sitä kiellä. Hyökkäyssota on btw yhdyssana.

Vierailija
366/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurooppaan enemmän teollisuutta, mm.aseteollisuutta. Suomen saisi nousuun sillä!

Sotahullu Suomi? Aseiden vienti sotiville maille käy, mutta jos Suomeen tulisi sota, suurin osa lähtisi karkuun. Hieman tuntuu ristiriitaiselta.

Vierailija
367/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44602 kirjoitti:

Itsekin lopetin Duolingon tilauksen tänään. Päätös oli kipeä, sillä olen nyt pari vuotta opiskellut sen avulla kieliä todella aktiivisesti, mutta en halua tukea tuota Amerikan oranssia psykopaattijohtajaa enkä hänen hallintoaan millään tavoin. Aivan lähiviikkoina lopetan kokonaan Duolingon käytön, maksullinen versio toimii vielä hetken.

Pitää etsiä jokin vaihtoehto Duolingolle. Babbel on saksalainen palvelu, joten sitä voisi harkita, sillä siellä voi opiskella juuri niitä kieliä, mitä itse opiskelen.

Vielä kun saataisiin näille kaikista suosituimmille palveluille (kaikki Googlen palvelut, Microsoft jne) ei-yhdysvaltalainen vastine, niin saisi MAGA-jengi nähdä, kuinka "mahtava" Yhdysvalloista hänen kaudellaan sitten tuli.

"Vielä kun saataisiin näille kaikista suosituimmille palveluille (kaikki Googlen palvelut, Microsoft jne) ei-yhdysvaltalainen vastine, niin saisi MAGA-jengi nähdä, kuinka "mahtava" Yhdysvalloista hänen kaudellaan sitten tuli."

No siinäpä onkin tekemistä. Ei tulla saamaan vaikka kuinka sitä toivoisit. Sehän vaan tarkoittaa sitä että Yhdysvallat on mahtava ilman noita sinun lainausmerkkejä ja tulee olemaan entistä mahtavampi. :) Ja tekös teitä harmittaa. Itse en vaan käsitä tätä vauhkoamista. Trump on Ukrainan puolella, mutta eipä se paljon mitään hyödy että joutuu auttamaan niitä sadoilla miljardeilla, nyt haluaa jotain takaisinkin. Ja mineraalisopimus on ok, johon Zele suostuu. Zelenskyi on itsekkin sanonut että on kiitollinen USAn tuelle ollut alusta saakka, eikä vauhkoa niin kuin te psykoosissa olevat.

Vierailija
368/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tippaakaan, en siis osallistu.

Vierailija
369/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras boikotti on boikotoida ihmisiä. Porttikielto Eurooppaan. Tänne ei ole mitään asiaa. Ja sitten radiokanavat vois kyllä lopettaa amerikkalaisen musiikin soittamisen ja tv amerikkalaiset sarjat ja leffat. Alkoi oksettamaan koko maa.

En tajua miksi ylipäätään katsotaan amerikkalaisia sarjoja, kun eurooppalaiset ovat paljon mielenkiintoisempia!

Mä en ainakaan katso. Ovat ärsyttäviä.  Katson brittiläisiä + jotain suomalaisia. 

Mä taas en muita kuin jenkkien katsokaan. Ison tuotannon sarjat on kuin pidennettyjä elokuvia, niin hyvin tehtyjä ne on alusta loppuun joka tavalla.

Ikinä tulis mieleen suomalaista seurata kyllä.

Vierailija
370/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä teidän vouhkaamisella ole muuta merkitystä kuin korkkeintaan oman verenpaineen nousu.

Meidän? Jos hetkeksi pystyt poistumaan av lta, huomaat, että sama käynnissä ympäri maapalloa. Kyllä sillä vain on merkitystä.

Ei suureksi tulla tallomalla muut maat kuoliaaksi. Se on ansaittava.

Vierailija
371/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että boikotoimiseen kuuluu myös musiikkiartistit!

Vierailija
372/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaista hapatusta.

Vierailija
373/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi. Eikö Zelenski palannut neuvottelupöytään. Suomenkin pitäisi tehdä Trumpit ja lakata maksamasta italialaisten ilmaista elämää.

Vierailija
374/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coca cola, pepsi. 

Just vaihdoin Pepsin ananaslimuun, tosin hinnan vuoksi enkä viimepäivien tapahtumien vuoksi.

Vierailija
375/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, amerikkalaiset sarjat ovat nykyisin kaikki niin mitäänsanomattomia unettavia höttöjä. En ainakaan minä saa niistä mitään irti. Mieluummin sitten vaikka 40 vuotta vanhoja jenkkisarjoja kuin uudempia.

Sheldon Cooper toimii aina, en luovu.

Vierailija
376/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä tosi julmalta kostaa Trumpin teot viattomille yrittäjille jotka vaan yrittää tienata leipää itselleen, perheelleen ja työntekijöilleen. Eivät he saa mitenkään presidenttiään pois vallasta. Kaikki päätyvät vain kadulle jos työt loppuu.

Vierailija
377/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vallasta saadaan, parin kuukauden päästä koko amerikka ja muu maailma on sekoitettu, ettei ole missään mitään tolkkua. Nousevat siellä kapinaan.

Vierailija
378/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katoin pätkän kanadan uutista, jossa kaikki lupasivat jatkossa ostaa vaan kanadalaisia tuotteita.

Vierailija
379/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassareilla on taas uho päällä, aivan sama vaikka muutama suomalainen vassari boikotoikin, ei se usa:n talouteen vaikuta pennin vertaa.

Vassarijankkaaminen on kuin suoraan Trumpin suusta. Taitaa saappaan nuoleminen olla lempiharrastuksesi.

Vierailija
380/516 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä teidän riehuraivoa ollenkaan. On mielestäni kohtuutonta olettaa, että amerikkalaiset veronmaksajat rahoittavat Ukrainaa tuhottoman pitkään ilman, että siitä saa mitään vastineeksi. Ja muistan senkin ajan, kun jenkit sai kuraa niskaan kun menivät "auttamaan" Afghanistaniin, haukuttiin että mitä menevät sekaantumaan muun maailman asioihin. Ja nyt kun he Ukrainasta vetäytyvät, niin siitäkin saa haukut. Ei mitään kiitosta siitä avusta, jonka ovat jo saaneet. En väitä, etteikö jenkeillä olisi ollut ketunhäntä kainalossa näillä auttamisreissuillaan, mutta en usko muidenkaan maiden pyyteettömän altruistisesti uhrautuvan Ukrainan puolesta. Kumma kyllä, että jenkit saa haukut aina, tekivät niin tai näin.

Samaa mieltä! Hyvä kirjoitus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä