Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rattaat sisaruksille, joissa mahdollisimman tilava makuutila?

Vierailija
09.03.2007 |

Olen etsinyt rattaita sisaruksille (vastasyntynyt ja parivuotias), mutta kaikissa katsomissani on ollut liian lyhyt makuutila eli käyttöikä jäisi niissä isomman sisaruksen osalta varsin lyhyeksi.

Olisiko tietoa tai kokemuksia, missä rattaissa olisi kaikkein pisin makuutila, siis että jopa n. metrin mittainen mahtuisi niissä mukavasti matkustamaan ilman että pää hankaa kuomuun, joutuu makaamaan jalat kippurassa tai jalat roikkuu jalkatukien yli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen nyt 2 vuotta, pikkuveli kohta 8 kk ja olen ollut tyytyväinen. 2-vuotias mahtuu hyvin siihen vielä

Vierailija
2/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni ovat hyvät ja kestävät. Julkisilla olen pystynyt liikkumaan, jos toiset rattaat ovat bussissa valmiina niin ei oikein tahdo nämä enää mahtua mutta niin varmaan on jokaisen tuplarattaan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. emmaljunga. com tuolta löytyy kaikki mitat yms...

Vierailija
4/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä ja tarvittaessa molemmat on niissä hyvin kukkuneet, vauva ja 2v

Vierailija
5/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille lisäkysymys: eikö noissa X-Adventureissa ole yhtenäinen ja melko kapea jalkatuki? Pysyykö kantokoppa niissä tukevasti eli eihän jalkopää kippaa helposti?

Vierailija
6/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein yhtä tilavat kuin Teutonian tavallisissa rattaissa. Sitä en tiedä kuinka metrin mittainen mahtuu niissä olemaan, meidän 90 cm kuitenkin vielä ihan hyvin.

Vierailija
7/7 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

x-advetureissa oran koppa ja mitään kippaamisongelmia ei ole ollut, jarru pitää kyllä. nämä on ihanan ketterät, kapeat ja tykkään väristä=lime!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi