Live-ammattopiston opiskelijat Prismassa ilmaistöissä
Kommentit (6)
Minkälainen teidän elämä on -ilmainen
Aivan, siitähän se johtuukin.. Kävin äsken yhdessä kaupunkimme Prismoista jossa on remontti meneillään ja ihmettelin kun työmiesten huomiovaatteissa ei ollut minkään firmojen nimiä. Ja työntekijät näytti kaikki hyvin nuorilta tytöiltä ja pojilta. Eli samaa harrastetaan näköjään Prismoissa ympäri Suomen (tämä siis ei Etelä-Suomessa).
Vierailija kirjoitti:
Se on arvokasta työkokemusta 😌
Hyväksikäyttöä tuo on ja herättää vain turhia toiveita. Mitään ns. oikeaa työtä nuo tuskin mistään saavat. Säälittävää myös kun Prismassa työharjoittelussa oleva joutuu käyttämään paitaa, jossa lukee isoilla kirjaimilla OLEN TYÖHARJOITTELUSSA eli nöyryytetään vielä lisää. Olen itse ollut aikoinaan työharjoittelussa Citymarketissa ja siellä oli sentään täysin selvää, että käytän samanlaisia vaatteita kuin oikeat työntekijät. Sain sentään myös ilmaisen ruoan joka päivä. Sain valita lämpötiskillä myytävistä tuotteista.
No eihän amis juntit mitään koulunpenkilllä opi
siitä vaan töihin, juntit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttöä tuo on ja herättää vain turhia toiveita. Mitään ns. oikeaa työtä nuo tuskin mistään saavat. Säälittävää myös kun Prismassa työharjoittelussa oleva joutuu käyttämään paitaa, jossa lukee isoilla kirjaimilla OLEN TYÖHARJOITTELUSSA eli nöyryytetään vielä lisää. Olen itse ollut aikoinaan työharjoittelussa Citymarketissa ja siellä oli sentään täysin selvää, että käytän samanlaisia vaatteita kuin oikeat työntekijät. Sain sentään myös ilmaisen ruoan joka päivä. Sain valita lämpötiskillä myytävistä tuotteista.
Höpö höpö, tietää paremmin kuka on harjoittelija. Ihan mielellään pitäisin harjoittelijana sellaista paitaa.