Vakuutusmaksu myöhässä
Vahingossa unohtui maksaa auton liikennevakuutusmaksu, jossa ollut eräpäivä 1.3. mulla on OP:ssa vakuutukset.
Maksoin laskun tänään aamulla heti kun huomasin mokani.
Tuleeko tästä jotakin seurauksia tai joudunko maksamaan viivästyskorkoa? Kuitenkinhan tuossa on ollut viikonloppukin välissä, ettei pankkipäiviä ole kerennyt kulua kun vasta 1 tuon eräpäivän jälkeen käytännössä.
Laskussa kuitenkin lukee että lasku on maksettava viimeistään eräpäivänä ..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei valitettavasti minulla ole tällaisesta tietämystä, koska olen aina maksanut kaikki yritykseni ja omat laskuni hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Kiitos kuitenkin asiallisista vastauksista. Ehkäpä siis huoleni on turha. Olen vasta aloittanut yrittäjä ja siksi stressaa kaikki tällainen että jos minun unohdukseni vaikuttaisi olennaisesti yritykseeni tai saisin jotain muistutusmaksuja tai pahimmassa tapauksessa että ajaisin autolla jossa on merkintä että vakuutus on maksamatta.
No voi haukotus :DDDD Etkö nyt sen vertaa tajua, että jos poliisi pysäyttää maksamattoman vakuutuksen takia, niin näytät että olet maksanut ja sitten jatkat elämää🙄 poliisia kiinnostaa muutenkin enimmäkseen verot. Mielestäni sinun älykkyystasollasi ei pitäisi pyörittää yhtään mitään yritystä. Tuo on oikeasti melkein huolestuttavaa.
Lopetin lukemisen kohtaan "ap:ta." Millainen idi00tti ei osaa edes taivuttaa kirjaimia oikein? 🤣
No voi haukotus vaan itsellesi. Haukut AP:ta, vaikka itseasiassa se kertoo enemmän sinusta. Ei kokemattomuus tai tietämättömyys kerro yhtään mitään älykkyystasosta. Ja siksi toisekseen, jos AP on esimerkiksi huolellinen ja nopea siivooja ja perustanut sen alan yrityksen, niin mitä järkeä sitä olisi olla pyörittämättä vain siksi, ettei tiedä, ettei ketään kiinnosta paskaakaan jos joku lasku on pari päivää myöhässä.
Onhan se nyt varsin loogista, että myöhästyneestä maksusta tulee korkoja ja jos vakuutusmaksua ei ole maksettu, ei vakuutus ole voimassa.