Supon tiedoitustilaisuus klo 10
Aiheena rauhaa rakastava itänaapurimme.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aca460d8-f605-4e25-b133-1c8d4ed073d6
Ja nyt on siis oikea hetki alkaa keräämään sitä kotivaraa sinne saunan lauteille. Sille voi olla kohta kysyntää.
Kommentit (125)
Menen itse kiireellä väestönsuojaan.
En tiedä tuleeko korkealla ylhäällä pyörätuolissa oleva naapuri sinne, jos sähköt menevät ja hissit ei toimi.
Työttömiä haukutaan ja tukia leikataan, joten en voi auttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: HÄTÄVARA PAKOLLISEKSI JOKA TORPPAAN!!!!!!
Mitä se auttaa, kun tönösi on pommitettu kivikasaksi, ja itse keräilet suolistoasi pyörätieltä? Tajuatko edes mitä nyky sodankäynti tarkoittaa, se on aika pirun konkreettista, siinä ei nötköttipurkki mitään pelasta.
Eihän tällaisia realismia kannata suomalaisille kertoa kun sota on uusi rauha. Kiihotetaan lisää militarismia ja sotaa vaan niin pääsee touhu alkamaan: ensinnä poikkeustilan julistuksella niin menee kaikki normaalit oikeudet kansalaisilta ja saadaan taas saartoja sinne tänne. Aivan ensin saarrettakoon taas Uusimaa, etenkin eduskuntatalo, mutta estetäänkö koko kansan mökillemeno?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinka Supolta on tullut mitään järkevää ulostuloa? Pelkkää länkytystä jossa suurin uhka on valkoinen lihaa syövä kristitty hetero mies ja kuviteltu äärioikeisto.
Omalla nimelläsi et tällaisia kehtaisi kirjoittaa, koska tietäisit seuraavan etappisi olevan syvällä suossa.
VIhjaatko tällä, että postaaja saattaisi tippua parvekkeelta? Eikös se olisi aika venäläistä, jopa omasta mielestäsikin?
Vihjasi siitä että suomalaiset ei kovasti diggaile venäjämielisistä ihmisistä. On niitä ennenkin rajalle kyyditelty.
-ohis
Trump pelastaa Suomen. Jos Kamala olisi voittanut, Suomeen olisi avattu toinen rintama Venäjää vastaan, jolloin tämä maa olisi hävitetty perustuksiaan myöten. Siihen ei olisi Supon kotivara paljoa auttanut. Trump on älynnyt, että sota on hävitty, ja hän pakottaa eurooppalaiset idiootitkin älyämään tämän.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tuleeko korkealla ylhäällä pyörätuolissa oleva naapuri sinne, jos sähköt menevät ja hissit ei toimi.
Voi voi hallituksen päätöksiä tässä maailmantilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinka Supolta on tullut mitään järkevää ulostuloa? Pelkkää länkytystä jossa suurin uhka on valkoinen lihaa syövä kristitty hetero mies ja kuviteltu äärioikeisto.
Omalla nimelläsi et tällaisia kehtaisi kirjoittaa, koska tietäisit seuraavan etappisi olevan syvällä suossa.
VIhjaatko tällä, että postaaja saattaisi tippua parvekkeelta? Eikös se olisi aika venäläistä, jopa omasta mielestäsikin?
Vihjasi siitä että suomalaiset ei kovasti diggaile venäjämielisistä ihmisistä. On niitä ennenkin rajalle kyyditelty.
-ohis
Höpönassu, laita se maski nyt takaisin naamallesi vaan.
Juu, en auta ketään. Oma selkä voisi tulla kipeäksi.
Itse valitsitte työttömien haukkumisen ja tukien leikkauksen ja moni jää ilman apua, jos Venäjä keksii jotain.
Suomen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoinaan saanut apua aneluista, matelusta ja nöyrästä pyynnöstä huolimatta. Olin vähällä luhistua kokonaan. Valitettavasti ei ole pienintäkään aikomusta auttaa, jos siihen tilanteeseen joudutaan. Päinvastoin, jos (toivottavasti) kohtaan henkilöitä, joille olen tuosta revanssin velkaa, se tapahtuu 110% varmuudella 🙂. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vesivarasto ja puhtaat kannelliset ämpärit veden hakuun mahdollisilta jakelupisteiltä puuttuu edelleen monelta. Vesi on tärkeämpi kuin ruoka. Kiusanteko infraan jossain vaiheessa on ihan todennäköistä joten sen kotivaran hankkimiselle todella on perusteet.
Tätä kiusantekoa pidän itse todennäköisempänä kuin ns. oikeata sotaa, toki senkin aika voi hyvin tulla ~4-5 vuoden päästä jos kehitys jatkuu tälläisenä kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoinaan saanut apua aneluista, matelusta ja nöyrästä pyynnöstä huolimatta. Olin vähällä luhistua kokonaan. Valitettavasti ei ole pienintäkään aikomusta auttaa, jos siihen tilanteeseen joudutaan. Päinvastoin, jos (toivottavasti) kohtaan henkilöitä, joille olen tuosta revanssin velkaa, se tapahtuu 110% varmuudella 🙂. Tietäjät tietää.
Jep jos kerrostalosta menee sähköt ja hissit ei toimi niin jokainen pärjää itse.
Niille jotka asuvat korkealla kerrostalossa on iso homma kantaa ruokia ja vettä ylempiin kerroksiin, jos hissit ei toimi.
En auta ketään. Työttömiä on haukuttu ja tukia leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Trump pelastaa Suomen. Jos Kamala olisi voittanut, Suomeen olisi avattu toinen rintama Venäjää vastaan, jolloin tämä maa olisi hävitetty perustuksiaan myöten. Siihen ei olisi Supon kotivara paljoa auttanut. Trump on älynnyt, että sota on hävitty, ja hän pakottaa eurooppalaiset idiootitkin älyämään tämän.
Jaa. No, laitapa sitten valkoinen riepu kepin nokkaan, ja käppäile avaamaan itäraja, jos kerran pelin henki on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Niille jotka asuvat korkealla kerrostalossa on iso homma kantaa ruokia ja vettä ylempiin kerroksiin, jos hissit ei toimi.
En auta ketään. Työttömiä on haukuttu ja tukia leikattu.
Mummot saavat kiittää hallitusta, että naapurit ei auta.
"Mitä se auttaa, kun tönösi on pommitettu kivikasaksi, ja itse keräilet suolistoasi pyörätieltä? Tajuatko edes mitä nyky sodankäynti tarkoittaa, se on aika pirun konkreettista, siinä ei nötköttipurkki mitään pelasta."
^ tässä meitä valistaa nuorekas 50v Ritva "ribe" Ruuskanen. Hän on oikea monitaituri-hysteerikko jolla 10 monitoria tuuttaa sotaa 24/7 ja aivovamma on sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
NO nythän perseet on miehittäneet senkin firman ja ne jotka varoittelivat rysyn kädestä syövän ääriöikeistön vaaroista on lakaistu kortistoon. Kiva jos saavat kuitenkin jotain raporttia aikaiseksi, ettei kaikkea ammattitaitoa ole heitetty pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesivarasto ja puhtaat kannelliset ämpärit veden hakuun mahdollisilta jakelupisteiltä puuttuu edelleen monelta. Vesi on tärkeämpi kuin ruoka. Kiusanteko infraan jossain vaiheessa on ihan todennäköistä joten sen kotivaran hankkimiselle todella on perusteet.
Tätä kiusantekoa pidän itse todennäköisempänä kuin ns. oikeata sotaa, toki senkin aika voi hyvin tulla ~4-5 vuoden päästä jos kehitys jatkuu tälläisenä kuin nyt.
Ruuti on nyt niin kuivaa, että sota voi syttyä koska tahansa muutamassa tunnissa.
Sama Supo joka holtittomasti puolsi vuosikymmenien ajan Suomen kansalaisuuden myöntämistä vaikka kenelle epämääräisille itäisille oligarkeille ja joka itsepintaisesti väitti äärioikeiston olevan suurin uhka vaikka se koko Eu -alueella on aivan ylivoimaisesti islamilainen te**orismi.