Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump lakkauttaa Ukrainan tuen huomenna

Vierailija
03.03.2025 |

Miten Eurooppa meinaa vastata tähän? Pidetäänkö taas kokous jossa ei päätetä mitään?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-ryopyttaa-zelenskyia-tata-huo…

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaa sitten täyttä tilauskirjaa Patrialle. Not bad.

Vierailija
22/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän. Eihän tuo sota kuulu jenkeille millään tavalla. Jos eurooppa ei halua rauhaa niin hoitakoot sitten itse. En pidä Trumpista tai persuista mutta tuossa on kyllä jotain järkeä. Ei ole millään tavalla kenenkään edun mukaista kahden valtavan ydinasemahdin hakeutua vastakkain minkään asian vuoksi. Enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisi aloittaa kolmas maailmansota yhden itäblokin valtion vuoksi. Yksikään maa maailmassa ei ole sen arvoinen että pitää hävittää ihmiskunta.

Mitä sieniä sinä olet oikein vetänyt? Rysyt hyökkää täydellä voimalla Ukrainaan, ja sinä kaikessa viisaudessasi sanot, ettei Eurooppa halua rauhaa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän. Eihän tuo sota kuulu jenkeille millään tavalla. Jos eurooppa ei halua rauhaa niin hoitakoot sitten itse. En pidä Trumpista tai persuista mutta tuossa on kyllä jotain järkeä. Ei ole millään tavalla kenenkään edun mukaista kahden valtavan ydinasemahdin hakeutua vastakkain minkään asian vuoksi. Enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisi aloittaa kolmas maailmansota yhden itäblokin valtion vuoksi. Yksikään maa maailmassa ei ole sen arvoinen että pitää hävittää ihmiskunta.

Et taida ymmärtää myöskään sitä miksi Ukraina ei antautunut heti ensimmäisenä päivänä, ethän? 

Toki ymmärrän. En minä siitä kirjoittanut. Mutta onko pakko tuhota koko kansa pitkässä sodassa kun lopputuloksena ei ole mitään. Mietin asiaa tavallisen ihmis

Minä en tiedä. Ei se ole uhannut tietääkseni muita maita mutta minä en tiedä. Natomaihin tuskin kohdistuu uhkaa koska sen Venäjä on sanonut ettei se uhkaa natoa. Mutta muutoin en tiedä. Sen tiedän kuitenkin että rauha on parempi kuin sota ja rauhaa kannattaa tavoitella ja yrittää aina.

Vierailija
24/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieniä sinä olet oikein vetänyt? Rysyt hyökkää täydellä voimalla Ukrainaan, ja sinä kaikessa viisaudessasi sanot, ettei Eurooppa halua rauhaa...?

Niin ehkä kannattaisi neuvotella asiasta. Ei kai rauha synny ilmankaan. Vaihtoehtona on kai se että katsotaan sota loppuun asti koska sodat päättyvät aina johonkin. Kaikki sodat ovat päättyneet. En muuten suosittele päihteitä kellekään. Itse en käytä.

Vierailija
25/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalistit erehtyivät laittamaan kaikki yhden kortin varaan ja nyt tappion kynnyksellä paniikki on suuri, kun valta on luisumasta käsistä. Lisätään vielä ahdinkoa asettumalla myös Trumpia vastaan. No kansahan tässä kärsii ja maksaa laskut.

Toivottavasti kansa vaatii globalistit ja myöskin valehtelevan median tilille.

Maga to mega

Vierailija
26/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan päättäjät päättää tietenkin suuressa viisaudessaan (lol) triplata ukrainaan kaadettavat rahavuoret, "koska putin", "koska trump", "koska sitä ja tätä". Huolehtisivatpa samalla innolla omista maistaan. Mutta petteri ja riikkakin Suomessa: "Rahat on loppu". Vaan ei olekaan, kun zele ruinaa. 

Vierailija
27/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä. Ei se ole uhannut tietääkseni muita maita mutta minä en tiedä. Natomaihin tuskin kohdistuu uhkaa koska sen Venäjä on sanonut ettei se uhkaa natoa. Mutta muutoin en tiedä. Sen tiedän kuitenkin että rauha on parempi kuin sota ja rauhaa kannattaa tavoitella ja yrittää aina.

Miten aikuinen ihminen voi olla noin lapsellinen? Kun Venäjä sanoo, ettei se uhkaa, tulee lähteä siitä että todellakin uhkaa.  Lisäksi tulee ymmärtää, että Venäjä yrittää niin kauan että se pysäytetään voimalla.

Vierailija
28/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä kannattaisi neuvotella asiasta. Ei kai rauha synny ilmankaan. Vaihtoehtona on kai se että katsotaan sota loppuun asti koska sodat päättyvät aina johonkin.

Rauha syntyy samalla hetkellä, kun Venäjä poistuu Ukrainasta. Ei tämä sen vaikeampaa ole. Joten menepäs nyt Putin-trolli jo nukkumaan.

Vierailija
29/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuinen ihminen voi olla noin lapsellinen? Kun Venäjä sanoo, ettei se uhkaa, tulee lähteä siitä että todellakin uhkaa.  Lisäksi tulee ymmärtää, että Venäjä yrittää niin kauan että se pysäytetään voimalla.

Niin en tiedä onko se lapsellisuutta. Lähinnä tuo kommenttisi vaikutti sellaiselta. Jos jokin ei uhkaa niin se uhkaa?

Vierailija
30/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan päättäjät päättää tietenkin suuressa viisaudessaan (lol) triplata ukrainaan kaadettavat rahavuoret, "koska putin", "koska trump", "koska sitä ja tätä". Huolehtisivatpa samalla innolla omista maistaan. Mutta petteri ja riikkakin Suomessa: "Rahat on loppu". Vaan ei olekaan, kun zele ruinaa. 

Tämä!!!!!! 

Vierailija
31/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 🤯🥸😎

Vierailija
32/45 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne pösilöt antaa enemmän tukea, eurooppa, saa mennä konkurssiin. 

Vierailija
33/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkilästä käsin on hyvä ohjailla muuta maailmaa. Eihän mitään sotaa käydä heidän maaperällään.

Vierailija
34/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💰     Venäjän jäädytetyt  210milljardia 💰    siirtyvät   Ukrainan  käyttöön  💰

Vierailija
35/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä kannattaisi neuvotella asiasta. Ei kai rauha synny ilmankaan. Vaihtoehtona on kai se että katsotaan sota l

No ei ihan noinkaan periaatteessa. 

Vaan rauhan  este ovat nämä ukrainalaisten  lahtaajat, tavalliset venäläiset.  Sataneljäkymmentäneljä  miljoonaa  hyväksyy sodan. Heti kun he eivät sitä hyväksy,  eivätkä  he lähde  teurastamaan  ukrainaisia, sitten  rauha on tullut.

Syyllisiä ovat tavalliset  venäläiset.  Ei  todellakaan  yksin Putin.  Tuollainen väkimäärä  ja  eikun antavat sodan jatkua.

Vierailija
36/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma  osoittaa  sotaan  syyllisiä,  ukrainalaisten siviilien  teurastajia  kohti, heitä kohti , jotka 

Estävät rauhan, he vaan menevät Putinin käskystä sotimaan.

Tavalliset venäläiset. 

Vierailija
37/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää myöskään sitä miksi Ukraina ei antautunut heti ensimmäisenä päivänä, ethän? 

Toki ymmärrän. En minä siitä kirjoittanut. Mutta onko pakko tuhota koko kansa pitkässä sodassa kun lopputuloksena ei ole mitään. Mietin asiaa tavallisen ihmisen kannalta. Ajattelin vaikka sähkömiestä joka to

Uskotko että me venäläisinä jatketaan ihan samanlaista elämää? Että ei sillä väliä kuka johtaa? 

Vierailija
38/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en tiedä onko se lapsellisuutta. Lähinnä tuo kommenttisi vaikutti sellaiselta. Jos jokin ei uhkaa niin se uhkaa?

Alkuvuodesta -22 Venäjä väitti viimeiseen asti, ettei se aio hyökätä Ukrainaan. Hyökkäsi silti. Siksi Venäjän kanssa pitää aina varautua pahimpaan. Venäjällä totuus on hyvin joustava käsite, se voidaan aina määritellä uudelleen (kaksoisajattelun mallimaa). Lisäksi venäläiseen, tai yleisemmin slaavilaiseen kansanluonteeseen kuuluu, että rehellinen ja luottavainen on hölmö ja ansaitseekin tulla petkutetuksi. Venäjällä sopimus pätee tasan niin kauan kuin siitä on hyötyä, sen jälkeen sopimusta ei ole koskaan ollutkaan, ja jos joku muuta väittää, se on natsinarkkarisatanistisateenkaaripropagandaa minkä tarkoituksena on hyökätä Venäjää vastaan.

Nämä realiteetit sisäistämällä Venäjän kanssa voi toimia, mutta siihen ei voi luottaa. Ja siitä syystä, jos Venäjä sanoo ettei se uhkaa, pitää ajatella että kyllä uhkaa ja toimia sen mukaan.

Vierailija
39/45 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stupp vastaa 3 pointilla.

1. Tehdään aitoa yhteistyötä

2. Ollaan demokraattisia

3. Pyydetään pekkaa sovittelijaksi.

Riita poikki ja Pekkaa väliin. uuh...

Vierailija
40/45 |