Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison työreissut ahdistaa

Vierailija
03.03.2025 |

Luotan kyllä häneen, mutta aina tulee tällainen inhottava olo. Eksä kun oli sellainen, että petti minua useiden muiden kanssa. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilta reissuilta on yleensä tulijaisena kaksi uutta asentoa ja yksi uusi tauti. 

Vierailija
2/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen stressasin itsekin. Nykyään osaan ottaa rennommin... Se on osa työtä ja jos siellä jotakin tapahtuu, asia ei ole minun käsissäni. Niin se vain on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla konservatiiveilla on pettävä puoliso. 

Vierailija
4/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konferenssit yms. ovat tunnetusti aika otollisia paikkoja syrjähypyille, etenkin jos järjestetään ulkomailla. Kuka saa tietää, jos jotain kiinnostavaa kollegaa käy polkemassa? 

Vierailija
5/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä kulu vaikka välillä uittaakin muissa pipareissa

Vierailija
6/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän takia noita järjestetään, että pääsee vieraisiin. Muutenhan kokoukset ja konferenssit olisivat aina etänä.

Vierailija
7/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä ei tiedä, ei kannata surrakaan. Kunnes toisin todistetaan, pitäisi luottaa ja uskoa. Raskasta elää, jos aina kuvittelee pahinta 🙄

Vierailija
8/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla konservatiiveilla on pettävä puoliso. 

Siitä olisi niinkään varma mutta, kyllä liha on heikko(a) aina ja tilaisuus voi tehdä varkaan ja vieras maistuu.

Harva jää kiinni ellei ole ollut todella varomaton ja huolimaton. 

Vierailija
9/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä moni aina luulee, että jotain tapahtuu työreissulla. Itse kyllä omalta kohdaltani voin sanoa, että ei se mitään herkkua ole. Nukkua hotellissa, nuokkua jossain illallisilla ja taas aamulla töihin 

Vierailija
10/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä ei tiedä, ei kannata surrakaan. Kunnes toisin todistetaan, pitäisi luottaa ja uskoa. Raskasta elää, jos aina kuvittelee pahinta 🙄

Näin on. Parempi antaa olla. On muutakin elämää sillä välin, kun toinen on poissa!

Vierailija
11/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nussii työmatkalla..satavarmaa..

Vierailija
12/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi vaihtoehto, että mies olisi työttömänä kotona vaimon silmien alla ja tarkan kontrollin alaisena? Oppisipahan olemaan.

Vierailija
13/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli puolisosi on paljon työmatkoilla, niin niihin pitää vaan tottua ja luottaa toiseen, vaikka olisi historiasta negatiivisia kokemuksia. Asiat pitää kesustella läpi (omat ahdistuksen syyt/tunteet). Minua on parissakin aiemmassa suhteessa epäilty koko ajan pettämisistä tai siitä, että "pakenen lapsenhoitovastuuta, parisuhdetta tms." Se on aika syvältä kun jossain vaiheessa kynnys kertoa puolisolle pakollisista työmatkoistakin nousee korkeaksi. Työpaikkaa ei näinä päivinä edes voi tuosta vain vaihtaa, vaikka haluaisikin, jos omat pätevyydet ovat vaikka kansainvälisen kaupan alalla, kuten minulla.

M55

Vierailija
14/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aulabaarissa se peli helposti alkaa.

Vierailija
15/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä moni aina luulee, että jotain tapahtuu työreissulla. Itse kyllä omalta kohdaltani voin sanoa, että ei se mitään herkkua ole. Nukkua hotellissa, nuokkua jossain illallisilla ja taas aamulla töihin 

Ei kiinnosta kollegat lainkaan missään muussa mielessä. Työmatka sillä porukalla jo ahdistaa 

Vierailija
16/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli puolisosi on paljon työmatkoilla, niin niihin pitää vaan tottua ja luottaa toiseen, vaikka olisi historiasta negatiivisia kokemuksia. Asiat pitää kesustella läpi (omat ahdistuksen syyt/tunteet). Minua on parissakin aiemmassa suhteessa epäilty koko ajan pettämisistä tai siitä, että "pakenen lapsenhoitovastuuta, parisuhdetta tms." Se on aika syvältä kun jossain vaiheessa kynnys kertoa puolisolle pakollisista työmatkoistakin nousee korkeaksi. Työpaikkaa ei näinä päivinä edes voi tuosta vain vaihtaa, vaikka haluaisikin, jos omat pätevyydet ovat vaikka kansainvälisen kaupan alalla, kuten minulla.

M55

Ketjun asiallisin kommentti 

Vierailija
17/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testeissä säännöllisesti 

Vierailija
18/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä kulu vaikka välillä uittaakin muissa pipareissa

Toivottavasti et ole kenenkään puoliso!

Vierailija
19/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissut on peestä. Ensi matkustat johonkin tuntikausia, notkut lentokentillä, sisäinen kello on sekaisin aikaerosta, paikallinen ruoka saa vatsan sekaisin, kokousten lisäksi hoidat etänä myös muut hommat. Ei siinä ehdi pettämään tai edes jaksa.

Vierailija
20/49 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työreissusta luullaan, että siellä tapahtuu jotain säpinää. Itse ainakaan en saa edes hotellissa kunnolla unta ja kaipaan kotiin. Ei tule mieleenkään istuskella jossain aulabaarissa kollegojen kanssa. Jos haluaa pettää, niin eiköhän siihen helpompiakin tapoja ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi