Miksi se haittaa sinua, jos duunari on tyytyväinen työhönsä?
Tuntuu kummalliselta, että monet korkeasti koulutetut tälläkin palstalla pilkkaavat duunariammatteja. Eikö se kuitenkin ole vain työtä, jota jonkun tulee joka tapauksessa tehdä? Itse olen työhöni tyytyväinen lähihoitaja. Teen mielekästä työtä jossa jokainen päivä on erilainen ja minulla on paljon vastuuta. Miksi tämä haittaa sinua?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen, että joku jaksaa tehdä noita pölöduuneja pienellä palkalla. Tietysti jokainen ymmärtää, että roskakuskeja tarvitaan, mutta ei haluaisi omasta lapsesta roskakuskia.
Moni duunari tienaa kyllä ihan hyvin. Putkimiehet nyt esimerkiksi mutta esimerkkejä on monia.
Duunari myös aloittaa tienaamisen 19-vuotiaana. Kaveripiirissä on muutama nyt nelikymppinen duunari, joilla on asuntolainat maksettu ja hyvä taloudellinen tilanne.
Eiköhän valtaosalla nelikymppisistä ole asuntolainat maksettu, myös kouluttautuneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen, että joku jaksaa tehdä noita pölöduuneja pienellä palkalla. Tietysti jokainen ymmärtää, että roskakuskeja tarvitaan, mutta ei haluaisi omasta lapsesta roskakuskia.
Moni duunari tienaa kyllä ihan hyvin. Putkimiehet nyt esimerkiksi mutta esimerkkejä on monia.
Duunari myös aloittaa tienaamisen 19-vuotiaana. Kaveripiirissä on muutama nyt nelikymppinen duunari, joilla on asuntolainat maksettu ja hyvä taloudellinen tilanne.
Eiköhän valtaosalla nelikymppisistä ole asuntolainat maksettu, myös kouluttautuneilla.
Ei kyllä ole, hyvä jos edes opintolainat on siihen mennessä maksettu. Nykyisillä korkeakouluopiskelijoilla tulee monilla olemaan jopa 30 000 - 40 000 e lainat niskassa kun valmistuvat.
Tällä palstalla monet korkeasti koulutetut eivät pilkkaa duunariammatteja. Se on sinun ihan omaa keksintöäsi ja alemmuudentunnettasi.
Jaa, omasta mielestäni duunari on toisen palkkalistoilla oleva työntekijä. Tästä syystä yliopiston käyneenä ja hyväpalkkaisessa työssä olevana koen olevani ihan tavallinen duunari. En saa kiinni nyt siitä kenestä aloittaja oikein puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa duunariammatit minua. Kitinä ja marina rahojen vähyydestä ärsyttää. Tätä kuulee monesti duunareilta.
Miksi se ärsyttää?
Arvostan kaikkia ammatteja. Erityisesti arvostan niitä, jotka pyrkivät tekemään työnsä hyvin - oli duunari tai korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kaikkia ammatteja. Erityisesti arvostan niitä, jotka pyrkivät tekemään työnsä hyvin - oli duunari tai korkeakoulutettu.
Sehän tässä ketuttaakin. Hallitus ja EK kavereineen avoimesti pilkkaavat työttömiä, köyhiä, sairaita ja jopa työnsä tunnollisesti tekeviä. Samaan aikaan itse vetävät koko maan talouden päin helvettiä. Kerta toisensa jälkeen vieläpä. Se parjattu "osaajapula" taitaa sittenkin olla totta. Kokoomus, Perussuomalaiset ja EK eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa duunariammatit minua. Kitinä ja marina rahojen vähyydestä ärsyttää. Tätä kuulee monesti duunareilta.
Jospa sitä on oikeasti liian vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset siittä kitisevät kun naiset hakevat vain rikasta puolisoa kun eihön naiset alaspäin pariudu vaan naisen on aina hyödyttävä miehestä taloudellisesti ja naisilla on huomattavasti enemmän noita huuhaa humanisti korkeakoulu tutkintoja jolla ei työelämässä tee mitään mutta se oikeuttaa naisen etsimään vain rikkaita top 10 miehiä.
Ei kaikki naiset hae rikasta puolisoa. Ei kaikki naiset hae puolisoa ollenkaan. Älä yleistä. Ei kaikki naiset ole samanlaisia.
En hae puolisoa ja hoidan omat asiani. Valittaja ei saa ketään, mutta hän ei usko että vika on hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastapainona on kyllä niitäkin, joilla ei ole yhtään omaisuutta tai säästöjä. Omilla valinnoilla on vaikutusta.
Minä olen nelikymppinen korkeakoulutettu, jolla on asuntolainat maksettu ja hyvä taloudellinen tilanne. Aloitin ehkä tienaamisen vähän myöhemmin, mutta tienaan taatusti enemmän kuin keskivertoduunari.
Ei kaikki naiset hae rikasta puolisoa. Ei kaikki naiset hae puolisoa ollenkaan. Älä yleistä. Ei kaikki naiset ole samanlaisia.