Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pamautti eilen että haluaa..

Vierailija
09.03.2007 |

meidän muuttavan ulkomaille. Hän haaveilee Australiasta. Pienestä talosta maalla. Hän on tavallinen duunari joten " siirto" mahdollisuutta ei ole. Meillä on kolme lasta,3,5 ja 7 vuoden ikäiset. Taitaa nuo tehtaan höyryt kärvistää ukon aivot!!! Kyllä minäkin olisin kiinnostunut asiasta mutta sen tietää jo että asia jää haaveeksi..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan duunareitakin tarvitaan ulkomailla.

Vierailija
2/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Australiaan ei taida päästä ilman työpaikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain niin paperihommakammoinen.. Nyt on vakavasti mietittävä asiaa!

Vierailija
4/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo pitkään halunnu asua Islannissa. mies ei edes vaihtaa kaupunkia joten ei mitään mahollisuuksia että ikinä muuttaisimme. =( no, kaikki kaverit ja sukulaiset täällä etelä-Suomessa joten ihan hyvä näin.

Vierailija
5/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SonataSelene:

olen jo pitkään halunnu asua Islannissa. mies ei edes vaihtaa kaupunkia joten ei mitään mahollisuuksia että ikinä muuttaisimme. =( no, kaikki kaverit ja sukulaiset täällä etelä-Suomessa joten ihan hyvä näin.

Vierailija
6/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan niin mahtava paikka. suosittelen! ennen ku esikoinen syntyi niin mietimme miehen (ex nykyään) kaa että sinne vois muuttaa.

Vierailija
7/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että miehesi haluaa erota.

Vierailija
8/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiasta saa miehesi vain haaveilla ellei ole ns skilled employee eli tuo jotain maahan, mitä se tarvitsee, duunareita Ausseissa ei tarvita, niita kasvaa joka puussa

Vierailija
9/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä löytyi yli 70000 työpaikkaa ns duunareille. En sitten tiedä millainen palkkaussysteemi siellä.

Vierailija
10/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapereeni asuu siellä. Lähtivät 90-luvulla ilman työtä sinne eivätkä palanneet. Pääsivät alkuun poimimalla hedelmiä pari kuukautta ja vuokrasivat sitten talon. Asuivat motellissa ensimmäisen kuukauden.

Vierailija
11/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun se yleensä pamauttelen noita ulkomaillemuuttojuttuja...enkä saa vastakaikua sitten yhtään!!

Vierailija
12/12 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän