Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häkkänen:Puolustusmenoihin jättikorotus. Mitä meille kelan

Vierailija
03.03.2025 |

Tuilla eläville käypi. Elän vain Kelantuilla eikä ne ole mahtavat. Kaksi lasta. Kumpi on tärkeämpi minä vai sota

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan mielelläni tuista vaikka 200e pois jos se menisi maanpuolustukseen. Mene AP töihin jos on pulaa rahasta. V i t t u !

Vierailija
42/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  USA vähentää  satsaustaan Ukrainan puolustamiseen, on Eurooppa tiukoilla. Tässä kohtaa voidaan tehdä kaksi päätöstä: 

1) Lujitetaan Euroopan puolustusta

2) annetaan rysyn syödä ensin ukraina ja jatkaa sitten ekspansiotaan. 

USA ei kuitenkaan pääse ihan kokonaan eroon NATOsta. Kiitos Bidenin joka sai 2023 lisättyä pykälän jonka mukaan NATOsta eroaminen vaatii 2/3 edustuksen.  Tuo eroaminen olikin Muskin heitto, Trump itse puhui aikaisemmin siitä että osa Euroopan maista on vähän vapaamatkustajina mukana. Suomi ei kuulunut tähän ryhmään mutta muutama muu EU-maa kutsuu. Siksi joutuvat nyt ottamaan velkaa. 

Suomi on saanut tähänastiset EU-velkansa takaisin, mm Kreikka maksoi joka sentin ja kovat korot  päälle ja on Euroopan parhaiten menestyviä talouksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon puolustusalan yrityksiä. Kun Eurooppa alkaa kantaa vastuuta omasta puolustuksestaan, poikii se tilauksia suomalaisista yrityksistä säilykkeitä myöten.

Vierailija
44/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustus on tärkeämpi. Jos r***ä taas hyökkää luuletko että sossun massit säilyvät ennallaan?

Kaikki mitä tulee sanan jos jälkeen on mielikuvitusta. 

Vierailija
45/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tuella eläville on tärkeä tehtävä sodan tullen. Eturintamassa. 

Pääsee (joutuu) sinne myös parempi väki.

Vierailija
46/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usain tavoin Eurooppakaan ei ole valmis antamaan Ukrainalle turvatakuita, Venäjä on voittanut. 

Vierailija
47/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen koko ajan pelännyt että köyhien selkänahasta puolustusmenot otetaan. Ja jos sota tulee, ei kokoomuspomot itse rintamalle lähde. Köyhät sinne laitetaan. Ihan selvä asia.

Vierailija
48/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kuka vttu menee puolustaan maata joka ei huolehdi omistaan?

Menkää te onnistujat ja voittajat keskenänne, te ette ole mun puolella, minä en ole teidän puolella.

Jos teillä on tarjolla kohtuutonta kurjaa samalla kun teillä itsellä on enemmän kun tarpeeks niin minulle te olette samaa ripulia kuin rys-sätkin, pahempaa itseasiasssa, te olette maanpettureita.

Vierailija
49/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  USA vähentää  satsaustaan Ukrainan puolustamiseen, on Eurooppa tiukoilla. Tässä kohtaa voidaan tehdä kaksi päätöstä: 

1) Lujitetaan Euroopan puolustusta

2) annetaan rysyn syödä ensin ukraina ja jatkaa sitten ekspansiotaan. 

USA ei kuitenkaan pääse ihan kokonaan eroon NATOsta. Kiitos Bidenin joka sai 2023 lisättyä pykälän jonka mukaan NATOsta eroaminen vaatii 2/3 edustuksen.  Tuo eroaminen olikin Muskin heitto, Trump itse puhui aikaisemmin siitä että osa Euroopan maista on vähän vapaamatkustajina mukana. Suomi ei kuulunut tähän ryhmään mutta muutama muu EU-maa kutsuu. Siksi joutuvat nyt ottamaan velkaa. 

Suomi on saanut tähänastiset EU-velkansa takaisin, mm Kreikka maksoi joka sentin ja kovat korot  päälle ja on Euroopan parhaiten menestyviä talouksia. 

Eurooppa seuraa usan perässä. 

Vierailija
50/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet viisas ja hakeudut töihin puolustusalan yritykseen sillä on valoisa tulevaisuus eikä tarvi horista kelasta tai tuista.

Vierailija
51/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, kuka vttu menee puolustaan maata joka ei huolehdi omistaan?

Menkää te onnistujat ja voittajat keskenänne, te ette ole mun puolella, minä en ole teidän puolella.

Jos teillä on tarjolla kohtuutonta kurjaa samalla kun teillä itsellä on enemmän kun tarpeeks niin minulle te olette samaa ripulia kuin rys-sätkin, pahempaa itseasiasssa, te olette maanpettureita.

Tämähän se, mutta ei noi maanpetturit ota kenenkään muun hätää tosissaan eivätkä kanna vastuuta omista hölmöilyistään, tervetuloa natsî-suomeen, pycca saa pitää koko paskan jos meitä itseäkään ei kiinnosta enää huolehtia siitä, minä en ainakaan itseäni tapa rikkaiden maanpetturien vuoksi, saatan jopa asettua heitä vastaan.

Vierailija
52/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen koko ajan pelännyt että köyhien selkänahasta puolustusmenot otetaan. Ja jos sota tulee, ei kokoomuspomot itse rintamalle lähde. Köyhät sinne laitetaan. Ihan selvä asia.

On se kumma selkänahka kun siitä riittää kaikkialle rahaa ainakin kun näitä horinoita lukee,tosiasiassa te olette koko ajan saamapuolella.

Vierailija
53/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet viisas ja hakeudut töihin puolustusalan yritykseen sillä on valoisa tulevaisuus eikä tarvi horista kelasta tai tuista.

Tosta noin vaan, alalle joka ei palkkaa kuin supererikoistuneita aseseppiä koska se ei vedä koska me ei myydä aseita, amerikan mieliks.

Sun ideat on kaikki käyttökelvottomia.

Vierailija
54/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on huono vaste verorahoille. Työssäkäyvänä ihmisenä voin sanoa, että sossutuet ovat liian isot, kun matalapalkka-alalla työskenteleville v i ttuillaan.

Vierailija
55/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma selkänahka kun siitä riittää kaikkialle rahaa ainakin kun näitä horinoita lukee,tosiasiassa te olette koko ajan saamapuolella.

Vttu minä ainakin olen koko ikäni maksanut veroja että minustakin huolehditaan jos en itse pysty.

Se ei ole rikkaan omaa jota sopii ottaa.

Vierailija
56/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suht varma, ettei Kelaan ole tulossa jättisatsauksia pitkään aikaan kun talous on tämä. Ideakin on siinä, että mennään ihan minimillä, jottei synny kannustinloukkuja työlle.

Vierailija
57/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on huono vaste verorahoille. Työssäkäyvänä ihmisenä voin sanoa, että sossutuet ovat liian isot, kun matalapalkka-alalla työskenteleville v i ttuillaan.

Ei vaan palkkaa maksetaan liian vähän, tämä on maailman kallein maa.

Vierailija
58/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan palkkaa maksetaan liian vähän, tämä on maailman kallein maa.

Jonka kaupan ala on silti maailman menestynein kartellien ansiosta ja poliittinen lois porukka maailman läskeintä ja kokonyhteiskunnan saturoima.

Vierailija
59/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustus on tärkeämpi. Jos r***ä taas hyökkää luuletko että sossun massit säilyvät ennallaan?

Ei ole tärkeämpi. Hyvinvointivaltio on aseita tärkeämpi, huomattavasti. 

Hyvinvointivaltiota ei ole ilman uskottavaa maanpuolustusta. Venäjän on arvioitu hyökkäävän seuraavaan maahan 2-7 vuoden päästä Ukrainan sodan jälkeen.

Eihän se Natomaahan ole koskaan hyökännyt. Voimme lopettaa koko armeijan. Get over it!

Vierailija
60/84 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen itsenäisyys on tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi