Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en ikinä keksi puhuttavaa työkavereiden kanssa?

Vierailija
03.03.2025 |

Oon aloittanut siis uudessa työpaikassa pari viikkoa sitten ja työkaverit on tosi mukavia jne mutta tuntuu että etenkin jos olen jonkun työkaverin kanssa kahdestaan töissä ja on luppoaikaa, tauko samaan aikaan tms niin se on jotenkin tosi kiusallista kun mä en keksi mitään puhuttavaa.. onko muilla tätä samaa ongelmaa vai oonko mä vaan yksin tän kiusallisuuteni kanssa? D:

Aina stressaan etukäteen että entä jos taas on tosi kiusallista töissä 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu Trumpista, Jumalasta tai vaikka maahan muuttajista.

Vierailija
2/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa han  muuttajista riittää aina puhuttavaa. Naamioidu se wakiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu Trumpista, Jumalasta tai vaikka maahan muuttajista.

Kaikesta voi puhua.

Vierailija
4/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen verran ujo ettei uudessa paikassa juttu vielä lähde lentoon. Kyllä se siitä helpottuu kun vähitellen tutustuu ihmisiin. Kuuntele muita ja esitä jatkokysymyksiä jos haluat puhella.

Vierailija
5/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans usein sama juttu ihmisten kanssa. Ehkä noloa, mutta yritän keksiä etukäteen aina pari keskustelunaihetta. Onneksi ongelma poistuu, kun tutustuu paremmin :) 

Vierailija
6/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jostain tv-ohjelmasta, työasiasta, säästä, mitä puuhaa vapaa-ajalla jne. Voit miettiä edeltä muutaman turvallisen puheenaiheen. Mutta parasta olisi, jos voit vain kertoa toiselle, että olet alussa vähän hiljaisempi, mutta kunhan tässä tutustutaan, niin alkaa juttukin luistamaan. Kyllä työkaverit ymmärtävät!

Vierailija
7/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tarvitse koko ajan keskustella, kunhan ei muuten ihan puhumaton ole. Tauko töissä voi olla päivän ainoa hetki vähän levähtää.

Vierailija
8/8 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän kanssaan ole mikään pakko puhua muista kuin työasioista, jos ei itse halua tai koe luontevaksi. Töitähän työpaikalla ollaan ensisijaisesti tekemässä eikä juttelemassa.